نقش شبکه های اجتماعی در تجارت الکترونیک

0 نظر در مورد این مطلب

نظر خود را بیان کنید

مطالب مرتبط

ارتقاء مخاطبین وب سایت در شبکه های اجتماعی

ارتقاء مخاطبین وب سایت در شبکه های اجتماعی

استفاده از شبکه های اجتماعی به حدی فراگیر شده است تمامی مدیران وب سایت را متقاعد به داشتن صفحه ای در این شبکه های گسترده کرده است. چرا که میزان استقبال مخاطبان از این شبکه ها به قدری بالاست که...

دیجیتال مارکتینگ چیست

دیجیتال مارکتینگ چیست

بازاریابی مهم ترین اصل در هر کسب و کاری است.اما گستردگی دنیای وب دنیای تازه ای را برای بازاریابی ایجاد کرده است که  صاحبان مشاغل و کسب و کارها را مجاب به تبلیغت اینترنتی و یا دیجیتال مارکتیگ کرده است.

ایمیل مارکتینگ

ایمیل مارکتینگ

افزایش آگاهی در عموم مردم و گستردگی بازار تبلیغات ، بازرایابی را به علمی پیچیده تبدیل کرده است. وجود روش های مختلف در تبلیغات ، صاحبان مشاغل و کسب و کار را بر آن داشته است تا شانس خود را در زمینه های ...

استراتژی در بازاریابی آنلاین

استراتژی در بازاریابی آنلاین

تجارت در همه ادوار به دنبال جذب مشتری و در نتیجه سود بیشتر بوده است.همین  امر موجب به وجود آمدن بازار یابی و نقش پر رنگ ان در تجارت شد. بازار یابی  در تمامی حوزه ها به فاکتوری حائز اهمیت تبدیل شد ...

ساخت برند تجاری آنلاین

ساخت برند تجاری آنلاین

کسب و کارهای خرده و کوچک در بازار توانایی رقابت با برند های قدرتمند را نخواهند داشت. فن آوری های آنلاین برخلاف بازار های سنتی بستر مناسبی را در فضای مجازی ایجاد نموده اند. کسب و کارهای کوچک در بازار ...

ضرورت وجود اپلیکیشن در هر کسب و کاری

ضرورت وجود اپلیکیشن در هر کسب و کاری

ما در عصر ارتباطات به سر میبریم.این کلیشه ای ترین جمله این سال های اخیر   است و شاهد تکرار این جمله در تمامی جوامع ، رسانه ها و مطبوعات هستیم.  متعاقبا هر سازمان یا کسب و کاری تمام تلاش ...