استراتژی در بازاریابی آنلاین

0 نظر در مورد این مطلب

نظر خود را بیان کنید

مطالب مرتبط

فرآیند پرداخت در سایت فروشگاهی

فرآیند پرداخت در سایت فروشگاهی

در سایت های فروشگاهی مهم ترین فاکتور برای مشتریان پرداخت امن و بی دردسر است. برای تحقق این خواسته لازم است که طراحی فرآیند پرداخت به صورت کاملا حرفه ای و اصولی صورت گیرد. طی تحقیقات صورت گرفته در ...

ساخت برند تجاری آنلاین

ساخت برند تجاری آنلاین

کسب و کارهای خرده و کوچک در بازار توانایی رقابت با برند های قدرتمند را نخواهند داشت. فن آوری های آنلاین برخلاف بازار های سنتی بستر مناسبی را در فضای مجازی ایجاد نموده اند. کسب و کارهای کوچک در بازار ...

درآمد زایی از طریق وب سایت

درآمد زایی از طریق وب سایت

زمانی که سخن از درآمد زایی از طریق وب سایت پیش میاید ، ذهن 99% افراد به طرف فروش محصول از طریق وب سایت معطوف میشود. اما درآمد زایی از طریق وب سایت راه های مختلفی دارد که قصد داریم برخی از این ...

ویدئو مارکتینگ

ویدئو مارکتینگ

جامعه امروز به واسطه سرعت بالا در زندگی روزمره گرفتن یک پیام را در قالب تصویر به متن های بلند و وقت گیر ترجیح میدهد.از این رو بازاریاب های اینترنتی به ساخت ویدئو های تبلیغاتی روی آورده و پیام خود را از طریق ...

ارتقاء مخاطبین وب سایت در شبکه های اجتماعی

ارتقاء مخاطبین وب سایت در شبکه های اجتماعی

استفاده از شبکه های اجتماعی به حدی فراگیر شده است تمامی مدیران وب سایت را متقاعد به داشتن صفحه ای در این شبکه های گسترده کرده است. چرا که میزان استقبال مخاطبان از این شبکه ها به قدری بالاست که...

اشتباهات رایج در بازاریابی اپلیکیشن

اشتباهات رایج در بازاریابی اپلیکیشن

ظهور اپلیکیشن های جدید به صورت مکرر در دنیای امروز حقیقت دور از انتظاری نمیباشد اما رقابت در این عرصه را تا حد زیادی مشکل کرده است. هزاران اپلیکیشن با زمینه ی فعالیت برابر این امتیاز را به مخاطبان داده است...