اصول طراحی سایت ورزشی

11 نظر در مورد این مطلب

  1. از نظر من سایت های ورزشی میتونن با ارائه ویدئو های آموزشی خیلی مفید باشن.من به شخصه ترجیح میدم با ویدئوهای آموزشی اصولی تو خونه ورزش کنم.

    سالومه شریفی
    سالومه شریفی
  2. امکان داشتن پخش آنلاین مسابقات و دسترسی به آرشیو ویدیوهای مسابقات قبلی،امکان پیش بینی نتیجه مسابقات،رزرو و خرید آنلاین بلیط برای وب سایت تمام رشته‌های ورزشی مزیت محسوب میشود

    بهار قاسمی
    بهار قاسمی
  3. داشتن وب سایت میتونه کمک خیلی خوبی در ارتباط با اطلاع رسانی ها باشه . ولی داشتند اپیکیشن میتونه بهتر باشه چون راحتتر و همیشه دم دست هست .

    گندم خانی
    گندم خانی
  4. به نظرم اپلیکیشن خلی بیشتر کاربرد داره . با اینکه وب سایت خیلی خوب و جامع هست اما کاربری اپلیکیشن خیلی بهتره و آسون تره .

    شکیبا اوردی خانی
    شکیبا اوردی خانی
  5. سایت های ورزشی در ایران هنوز مسیر و اعتبار مشخصی پیدا نکردن تا بعنوان سایت مرجع آمار و اطلاعات بشه بهشون تکیه کرد. سپاس ازتون

    امین رسا
    امین رسا
  6. با سلام و خسته نباشید مطالب مفیدی بود سپاس

    مریم احمدی
    مریم احمدی
  7. به نظرم وجه گرافیکی و زیبایی سایت نباید فراموش بشه. حالا هرچقدرم که خوب و به روز باشه ولی طراحیش زیبا و یوزر فرندلی نباشه فایده نداره. یه نمونه اش سایت باشگاهی پرسپولیس!

    ستاره معصومی نژاد
    ستاره معصومی نژاد
    1. بله همینطوره در کنار محتوای خوب و بروزرسانی سایت باید در طراحی سایت به زیبایی و کاربر پسند بودن سایت هم اهمیت داد.

      ستاره معصومی نژاد
      سارا کاویانی کارشناس سئو
  8. وب سایت های ورزشی همیشه در صدر اخبار روزمره بوده اند و با توجه به اینکه مردم کشور ما علاقه ی زیادی به ورزش فوتبال و حواشی آن به خصوص این روزها که جام ملت های آسیا رو پیش رو داریم، داشتن یه وب سایت ورزش میتونه کمک شایانی در اطلاع رسانی به مردم داشته باشه.

    صادق عبدالله پور
    صادق عبدالله پور
  9. به نظرم سایتهای ورزشی الان دیگه کارایی اپلیکیشن هایی که اینکارو می کنن ندارن. الان شما خیلی راحت با یک اپلیکیشن مثل sofascore هم می تونی از تمام اتفاقات دنیای ورزش تو هر رشته ای باخبر بشی هم اینکه برای تمام اتفاقات مثل شروع بازی و ترکیب تیم ها و کارت زرد و گل زدن ها به شما نوتیفیکیشن میده.

    نیما رضالو
    نیما رضالو
    1. درسته که کار با اپلیکیشن ها راحت تر شده و کاربران ترجیح میدن که به جای سایت ها از اونها استفاده کنند اما با طراحی یک سایت خوب و بروز هم میشه این امکانات رو در اختیار کاربران گذاشت و حتی اپلیکیشن همون سایت رو هم طراحی کرد.

      نیما رضالو
      سارا کاویانی کارشناس سئو

نظر خود را بیان کنید

مطالب مرتبط

فریم ورک های وب

فریم ورک های وب

در برنامه نویسی فریم ورک ها یکی از کارآمدترین ابزارها به شمار میروند. فریمورک ها به برنامه نویسان در صرفه جویی زمان کمک میکنند اما مهم ترین دلیل محبوبیت فریم ورک ها جلوگیری از انجام کارهای خسته کننده  است.

روانشناسی رنگ ها در طراحی وب سایت

روانشناسی رنگ ها در طراحی وب سایت

رنگ ها تاثیر خود را در هر زمینه ای ثابت کرده اند. هر رنگ با توجه به لایت یا جیغ بودن احساس خاصی را در مخاطب ایجاد میکند. ارتباط مسقیم رنگ ها با احساسات موجب میشود تا با دیدن رنگ های مختلف پیام های مختلفی ...

تاثیر تصاویر در طراحی سایت

تاثیر تصاویر در طراحی سایت

تصاویر نسبت به متون از قدرت بیشتری برای انتقال پیام برخوردار هستند.در طراحی سایت  تصاویر را میتوان بخش مهمی برای انتقال پیام در نظر گرفت  این تصاویر در عین جذابیت و زیبایی، باید طبق اصول موتور های جستجو در....

ابزارهای انتخاب رنگ در طراحی وب سایت

ابزارهای انتخاب رنگ در طراحی وب سایت

شکل ظاهری وب سایت اولین معرف وب سایت به کاربر است.لازم است که شکل ظاهری وب سایت به اندازه ساختار آن جدی گرفته شود و رنگ ها یکی از مهمترین مسائلی است که باید در طراحی سایت در نظر گرفت.

طراحی انیمیشن در وب سایت

طراحی انیمیشن در وب سایت

 مهم ترین بخش در طراحی سایت جذاب و شگفت انگیز بودن شکل ظاهری است.یکی از کاربردی ترین تکنیک ها برای بالا بردن کیفیت سایت که امروزه طرفداران بسیاری دارد طراحی انیمیشن در وب سایت است.