افزایش زمان ماندن کاربر در سایت با طراحی حرفه ای

5 نظر در مورد این مطلب

  1. از مطالب مفیدتون سپاس اما بنظرم ماندگاری بیشتر کاربر در سایت خیلی کمتر در ایران مورد توجه صاحبان این فضا ها قرار گرفته

    عماد شورجه
    عماد شورجه
  2. با سلام خسته نباشید ممنون از مقاله های مفیدتون البته من به عنوان کاربری که همیشه مقالات سایت شما رو دنبال میکنم فکر میکنم که اگر مقالاتی که واقعا مرتبط با موضوعی هستند که کاربر در حال خواندن آن است می تواند کمک بسیاری به او کند تا بیشتر در سایت شما وقتش را بگذراند. سعی کنید برای پیشنهاد دیگر مقالاتی که مرتبط با موضوع مورد نظر هستند خلاقانه رفتار کنید. مثلا با عناوین : این مطلب بیشتر به شما کمک می کند یا پیشنهاد ویژه سایت ما و عناوینی جذاب تر از این سعی کنید کاربرانتان را ترغیب کنید تا با مراجعه به دیگر صفحات سایت شما زمان بیشتری را در سایت شما بگذرانند.

    محیا صارمی
    محیا صارمی
  3. در دنیای وب محتوا نقش اساسی دارد .برای افزایش مدت زمان حضور کاربر در وب سایت همه چیز به محتوا بستگی دارد.محتوای با کیفیت و جذاب است که میتواند کاربر را در سایت میخکوب کند.با تولید محتوای جذاب کاربران نه تنها زمان طولانی تری در وبسایت شما خواهند ماند، بلکه مطالب بیشتری را هم خواهند خواند و در آینده نیز دوباره باز خواهند گشت.

    گندم خانی
    گندم خانی
  4. سلام و خسته نباشید. مطالبتون واقعا عالیه، یکی از دلایلی که من خودم همیشه پیگیر موضوعات مطالبتون هستم همین مطالب مفید و کاربردیتون هست، یه خسته نباشید جانانه بهتون میگم.

    بهروز کریمی
    بهروز کریمی
  5. البته مطمعنا مدت زمان حضور کاربر در وب سایت تا حد خیلی زیادی بستگی به محتوای متنی وب سایت داره. میزان زمانی که شما صرف خوندن یک مقاله در یک سایت می کنین باعث میشه که گوگل ربته بهتری به وب سایت بده. برای مثال من خودم هرروز حدود ۱۵ دقیقه از وقتم رو صرف خوندن مقالات شما در وب سایت خوبتون میکنم. طبیعتا اگر محدوده موضوع مقالاتتون رو بیشتر کنید این مدت زمان برای هرنفر بیشتر خواهد شد.

    شاهرخ
    شاهرخ

نظر خود را بیان کنید

مطالب مرتبط

طراحی سایت به صورت تک صفحه ای

طراحی سایت به صورت تک صفحه ای

طراحی سایت به صورت تک صفخه ای اخیرا بسیار رواج پیدا کرده و طرفداران بسیاری پیدا کرده است. طراحی سایت تک صفحه ای مزایای زیادی دارد که یکی از مهم ترین آنها وجود تمامی اطلاعات در یک صفحه است...

مزایای طراحی سایت اختصاصی

مزایای طراحی سایت اختصاصی

طراحی وب سایت را به طور کلی میتوان به دو نوع طراحی سایت اختصاصی و طراحی سایت با قالب های آماده دسته بندی کرد درطراحی سایت اختصاصی برخلاف قالب اماده کد نویسی از ابتدای کار بر عهده ی برنامه نویس میباشد.

محبوبترین زبانهای برنامه نویسی

محبوبترین زبانهای برنامه نویسی

در این مقاله  نگاهی داریم به بهترین زبانهای برنامه نویسی برای طراحی وب و نقش آنها در دنیا امروزی تا علاقه مندان به طراحی وب ، با توجه به هدفشان از یادگیری برنامه نویسی وب و اینکه آیا در زمینه فرانت اند یا...

انواع breadcrumb و کاربرد آن در طراحی سایت

انواع breadcrumb و کاربرد آن در طراحی سایت

breadcrumb میتواند اشاره ای باشد به داستان هانسل و گرتل که با استفاده از دنبال کردن تکه های نان راه خانه را یافتند.در واقع این اصطلاح به معنای رشته های دنباله داری است که که برای راهنمایی کاربران مورد استفاده ...

تفاوت UI با UX در طراحی وب سایت

تفاوت UI با UX در طراحی وب سایت

طراحی در هر زمینه ای دامنه ی بسیار وسیعی دارد و در عین ظرافت دارای    پیچیدگی های ویژه ای میباشد که باعث شده است تا هر طراحی با استفاده از   این  ظرافت و پیچیدگی ها طرح های متمایزی را خلق کند.