امکانات وب سایت فروشگاه اینترنتی

5 نظر در مورد این مطلب

  1. فروشگاه های اینترنتی مزایا و معایبی دارن که از مهمترین مزایاش اینه که شما خیلی راحت توی خونه، محل کار، خیابون و ... اون کالایی که مدنظرت هست رو پیدا میکنی و سفارش میدی اما از مهمترین معایبش هم اینه که بعضی وقتا کالایی که به دستت میرسه اون کالایی که شما مثلا عکسش رو دیدی نیست :)) ینی عکسش خیلی بهتر و قشنگتره. البته این نظر منه ...

    مسلم یاوری
    مسلم یاوری
  2. مکان خرید و فروش محصولات در این سایت ها بایدطوری باشه که تبادل به راحتی انجام بشه و در کمترین زمان ممکن عملیات داد و ستد ایجاد بشه.

    محسن محمدی
    محسن محمدی
  3. فرآیند پرداخت در وب سایت فروشگاهی نیز ازجمله امکانات مهم یک وب سایت فروشگاهی به شمارمیرود که کاربران بتوانند به دو روش آفلاین وآنلاین پرداخت انجام دهند.

    مهدیار
    مهدیار
  4. موفقیت وب سایت فروشگاهی به عوامل متعددی بستگی دارد.تو تمام دنیا فروشگاه های اینترنتی جنس رو ارزون تر به مصرف کننده ارائه میدن ولی تو ایران معلوم نیست چرا این گرونتر عرضه میشه.

    گندم خانی
    گندم خانی
  5. خرید آنلاین یکی از بهترین کاربردهای دنیای وب هست. اما متاسفانه تو ایران همه چی یخورده فرق داره با تمام دنیا. تو تمام دنیا فروشگاه های اینترنتی جنس رو ارزون تر به مصرف کننده ارائه میدن ولی تو ایران معلوم نیست چرا این گرونتر عرضه میشه. هروقت می خوام از یه فروشگاه اینترنتی خرید کنم مطمعن هستم اگه برم بازار می تونم ارزون تر و سریع تر جنس رو خریداری کنم و فقط به دلیل تنبلی هست که سفارش آنلاین میدم

    سهیل
    سهیل

نظر خود را بیان کنید

مطالب مرتبط

تفاوت UI با UX در طراحی وب سایت

تفاوت UI با UX در طراحی وب سایت

طراحی در هر زمینه ای دامنه ی بسیار وسیعی دارد و در عین ظرافت دارای    پیچیدگی های ویژه ای میباشد که باعث شده است تا هر طراحی با استفاده از   این  ظرافت و پیچیدگی ها طرح های متمایزی را خلق کند.

درباره DevOps بیشتر بدانید

درباره DevOps بیشتر بدانید

DevOps را میتوان نوعی روش به جهت توسعه نرم افزار دانست که بیشتر حول محور ارتباط بین توسعه دهندگان نرم افزار و متخصصان IT میچرخد. در صورت تفکیک این نام به دو قسمت با دو تیم کاری به نام های Dev و Ops...

المان های آزاردهند در طراحی سایت

المان های آزاردهند در طراحی سایت

برای موفقیت در طراحی سایت رعایت دو اصل الزامی است.اصل اول ایجاد جذابیت  در وب سایت به منظور جذب مخاطب و اصل دوم حذف المان های آزار دهنده از وب سایت به منظور نگه داشتن مخاطب در وب سایت میباشد.

ویژگی های وب سایت کاربر پسند

ویژگی های وب سایت کاربر پسند

فعالیت در دنیای وب تنها زمانی به نتیجه منجر میشود که وب سایت مورد نظر توسط کاربران دیده شود و پس از دیده شدن به واسطه کیفیت بالا کاربرپسند باشد.در غیر این صورت وب سایت نقشی صرفا تزئینی خواهد داشت.

طراحی انیمیشن در وب سایت

طراحی انیمیشن در وب سایت

 مهم ترین بخش در طراحی سایت جذاب و شگفت انگیز بودن شکل ظاهری است.یکی از کاربردی ترین تکنیک ها برای بالا بردن کیفیت سایت که امروزه طرفداران بسیاری دارد طراحی انیمیشن در وب سایت است.