تفاوت SEO و HEO در چیست

8 نظر در مورد این مطلب

  1. معتقدم که بعد از راه اندازی وب سایت سئو مهم ترین اقدام برای ورود اصولی به دنیای وب میباشد.سئو درست و اصولی میتواند تا حد زیادی به دیده شدن هر کسب و کاری کمک کند.

    نگاه سهرابی
    نگاه سهرابی
  2. بسیار عالی ممنونم که به این مطلب پرداختین

    علی حمدی نژاد
    علی حمدی نژاد
  3. من چیزی درارتباط با HEO نمیدونستم. مطلبتون خیلی مفید و آموزنده بود.

    مصطفی اکبری
    مصطفی اکبری
  4. مطالب بسیار مفید بوده . همیشه کار شما را دنبال میکنم.و از مطالب شما استفاده میکنم . به نکات مثبت و جالب اشاره میکنید .

    گندم خانی
    گندم خانی
  5. جالب بود ممنونم از سایت مفیدتون، اولین باریه که در مورد HEO میخونم و برام جالب بود بخاطر تفاوت هایی که SEO و HEO دارن. منتظر مطالب بعدیتون هم هستم...

    نیما خالقی
    نیما خالقی
  6. چقدر این مبحث سئو اصطلاح داره! heo و sem و ... خیلی چیزای دیگه! CRO رو نمیدونستم و تا حالا نشنیده بودم

    هدی مصور
    هدی مصور
  7. ممنون از مطالب بروز و مفیدتون

    محیا خلیقی زاده
    محیا خلیقی زاده
  8. ممنون از مطلب خیلی جالتون من تاحالا هیچ اطلاعتی از HEO نداشتم. همیشه مطالب خوب وب سایت شمارو دنبال می کنم و از اونها در کارام استفاده می کنم.

    سهیل جعفرزاده
    سهیل جعفرزاده

نظر خود را بیان کنید

مطالب مرتبط

نرخ پرش یا Bounce Rate

نرخ پرش یا Bounce Rate

عوامل زیادی در حوزه وب وجود دارند که بر نتایج موتورهای جستجو تاثیرگذار هستند.نرخ پرش یا Bounce Rate یکی از عوامل مهم و تاثیرگذار در سئو سایت می باشد.بالا رفتن نرخ پرش یعنی تاثیر بر افت رتبه وب سایت.

چگونه کلمات کلیدی را پیدا کنیم

چگونه کلمات کلیدی را پیدا کنیم

تحقیق درباره کلمات کلیدی یکی از با ارزش ترین و مهم ترین کارها در بازاریابی موتورهای جستجو است.شما باید بدانید که پیدا کردن کلمه کلیدی مربوط به کسب و کارتان از اصلی ترین شرط های دیده شدن شما میباشد.

آخرین الگوریتم های جست و جوی گوگل

آخرین الگوریتم های جست و جوی گوگل

تاکنون تغییرات بسیار زیادی بر روی الگوریتم های گوگل اعمال شده که طبق امار روزانه 3  بروز رسانی بر روی این الگوریتم ها صورت میگیرد. گوگل گرچه همه این بروزرسانی ها را اعلام نمیکند ولی تقریبا هر ماه....

ریدایرکت چیست

ریدایرکت چیست

هر اقدامی که برای وب سایت در راستای بالا آمدن نتیجه موتورهای جستجو صورت بگیرد را میتوان زیر مجموعه سئو در نظر گرفت.ریدایرکت نیز فرایندی است که در راستای بهتر شده نتیجه در موتورهای جستجو صورت میگیرد.

توییتر و اصول بازاریابی در آن

توییتر و اصول بازاریابی در آن

شبکه اجتماعی بزرگ توییتر با تعداد بیشتر از 340میلیون کاربر فعال در ماه و دارا بودن بیش از 40 زبان مختلف یکی از قدرتمندترین و بزرگترین شبکه های اجتماعی است و یکی از ابزارهای تاثیرگذار در بازاریابی دیجیتال محسوب...