تکامل در الگوریتم های گوگل

0 نظر در مورد این مطلب

نظر خود را بیان کنید

مطالب مرتبط

بازاریابی محتوایی چیست

بازاریابی محتوایی چیست

تولید محتوای ارزشمند و یونیک میتواند نقش ویژه ای را در دیده شدن و بازاریابی داشته باشد.در حال حاضر محتوای ناب و یونیک مهم ترین فاکتور گوگل برای رتبه بندی وب سایت ها است.بازاریابی محتوایی اقدامی است...

نرخ کلیکی وب سایت یا CTR چیست

نرخ کلیکی وب سایت یا CTR چیست

بهینه سازی در حوزه وب به عوامل متعددی بستگی دارد.تمامی اقدامات بهینه سازی در جهت افزایش نرخ کلیک در وب سایت صورت میگیرد. درصد تعداد کلیک به تعداد نمایش را در تبلیغات...

چرا وب سایت در گوگل رتبه نمیگیرد

چرا وب سایت در گوگل رتبه نمیگیرد

یکی از چالش هایی که طراحان وبسایت و متخصصین سئو در مراحل اولیه کار با آن رو به رو هستند، عدم نمایش وب سایت در نتایج گوگل است. اما شما زمانی میتوانید راه کار های بهینه سازی را استفاده کنید که گوگل ....

چگونه کلمات کلیدی را پیدا کنیم

چگونه کلمات کلیدی را پیدا کنیم

تحقیق درباره کلمات کلیدی یکی از با ارزش ترین و مهم ترین کارها در بازاریابی موتورهای جستجو است.شما باید بدانید که پیدا کردن کلمه کلیدی مربوط به کسب و کارتان از اصلی ترین شرط های دیده شدن شما میباشد.

نکات طلایی در تولید محتوا

نکات طلایی در تولید محتوا

در سال های اخیر با توجه به الگوریتم های پیچیده ای که گوگل به کار گرفته است ، تمامی فعالان حوزه ی وب و دیجیتال مارکتینگ به اهمیت ویژه ای که گوگل برای تولید محتوای با کیفیت و کارامد قائل است مشرف هستند.