5 نظر در مورد این مطلب

  1. سلام خدمت دوستان نهایت عزیز! من خودم ویب دیزاینر هستم. ویب پروگرامینگ و در بخش سافت ویر انجنیرینگ پروژه زیاد کار کردم. و در بخش search Engine Optimization نظرات شما می خواهم.

    Yahya Haidari
    Yahya Haidari
  2. ممنون که به صورت گسترده این مبحث رو توضیح دادید. موفق باشید

    محمد
    محمد
  3. گیت، برای عموم و به صورت رایگان در پکیج های لینوکس، BSD، Illumos،و سایر سیستم عامل های مشابه یونیکس قابل استفاده است. برای مشاهده ی ورژن گیت در محیط ترمینال دستور زیر را وارد کنید.

    گندم خانی
    گندم خانی
  4. من خودم خیلی تا حالا از گیت هاب استفاده کردم، واقعا به درد بخوره، هم برای کسی که دنبال نمونه کد میگرده و هم برای کسی که میخواد کد هایی که نوشته رو به بهترین شکل تغییر بده، اما خب اگه از اون دسته افرادی هستید که میخوایید پروژه هاتون محرمانه باشه یا اینکه امنیت پروژه هاتون براتون مهمه گیت هاب به دردتون نمیخوره (البته سرویس رایگانش)

    داریوش فتحی
    داریوش فتحی
  5. گیت لب (Gitlab) یکی از بهترین نمونه های کنترل ورژن آنلاین هست. البته و دلیل موفقیتش هم با وجود سرویس خیلی قوی مثل گیت هاب (Github)، رایگان بودنش هست. تو گیت هاب شما نمی تونی یه پروژه محرمانه رایگان داشته باشی و برای اینکار حتما باید از سرویس های پولی استفاده کنی. اما تو گیت لب این مشکل وجود نداره. فقط متاسفانه از سال قبل میلادی که گیت لب سرورهای خودش رو به فایربیس (Firebase) گوگل انتقال داد دیگه از دسترس ایرانی ها خارج شده و باید با درو زدن تحریم های گوگل ازش استفاده کرد.

    شاهرخ
    شاهرخ

نظر خود را بیان کنید

مطالب مرتبط

روانشناسی رنگ ها در طراحی وب سایت

روانشناسی رنگ ها در طراحی وب سایت

رنگ ها تاثیر خود را در هر زمینه ای ثابت کرده اند. هر رنگ با توجه به لایت یا جیغ بودن احساس خاصی را در مخاطب ایجاد میکند. ارتباط مسقیم رنگ ها با احساسات موجب میشود تا با دیدن رنگ های مختلف پیام های مختلفی ...

قالب آماده یا طراحی اختصاصی

قالب آماده یا طراحی اختصاصی

یک وب سایت اینترنتی بخش قابل توجهی از هویت خود را از طریق قالب یا همان  طراحی ظاهری ، به دست می آورد. در نتیجه هم طراحان وب سایت و هم صاحبان وب  سایت ها همواره به دنبال طرحی خلاقانه و نوین ...

اینفوگرافیک در طراحی سایت

اینفوگرافیک در طراحی سایت

اینفوگرافیک از دو لغت اینفو و گرافیک تشکیل شده است.اینفو در لغت به معنای اطلاعات و گرافیک نیز به معنای تصویرسازی است.اما اینفوگرافیک در طراحی وب سایت یک تصویر گرافیکی است که بیانگر موضوع خاصی است...

اصول طراحی وب سایت برای موبایل

اصول طراحی وب سایت برای موبایل

ظهورگوشی های هوشمند را میتوان در حوزه ی طراحی وب سایت نقطه ی عطفی جدی دانست.چرا که تعداد کاربرانی که از موبایل برای وب گردی استفاده میکنند با شیب قابل توجهی در حال افزایش است.

ویژگی های وب سایت کاربر پسند

ویژگی های وب سایت کاربر پسند

فعالیت در دنیای وب تنها زمانی به نتیجه منجر میشود که وب سایت مورد نظر توسط کاربران دیده شود و پس از دیده شدن به واسطه کیفیت بالا کاربرپسند باشد.در غیر این صورت وب سایت نقشی صرفا تزئینی خواهد داشت.