5 نظر در مورد این مطلب

  1. سلام خدمت دوستان نهایت عزیز! من خودم ویب دیزاینر هستم. ویب پروگرامینگ و در بخش سافت ویر انجنیرینگ پروژه زیاد کار کردم. و در بخش search Engine Optimization نظرات شما می خواهم.

    Yahya Haidari
    Yahya Haidari
  2. ممنون که به صورت گسترده این مبحث رو توضیح دادید. موفق باشید

    محمد
    محمد
  3. گیت، برای عموم و به صورت رایگان در پکیج های لینوکس، BSD، Illumos،و سایر سیستم عامل های مشابه یونیکس قابل استفاده است. برای مشاهده ی ورژن گیت در محیط ترمینال دستور زیر را وارد کنید.

    گندم خانی
    گندم خانی
  4. من خودم خیلی تا حالا از گیت هاب استفاده کردم، واقعا به درد بخوره، هم برای کسی که دنبال نمونه کد میگرده و هم برای کسی که میخواد کد هایی که نوشته رو به بهترین شکل تغییر بده، اما خب اگه از اون دسته افرادی هستید که میخوایید پروژه هاتون محرمانه باشه یا اینکه امنیت پروژه هاتون براتون مهمه گیت هاب به دردتون نمیخوره (البته سرویس رایگانش)

    داریوش فتحی
    داریوش فتحی
  5. گیت لب (Gitlab) یکی از بهترین نمونه های کنترل ورژن آنلاین هست. البته و دلیل موفقیتش هم با وجود سرویس خیلی قوی مثل گیت هاب (Github)، رایگان بودنش هست. تو گیت هاب شما نمی تونی یه پروژه محرمانه رایگان داشته باشی و برای اینکار حتما باید از سرویس های پولی استفاده کنی. اما تو گیت لب این مشکل وجود نداره. فقط متاسفانه از سال قبل میلادی که گیت لب سرورهای خودش رو به فایربیس (Firebase) گوگل انتقال داد دیگه از دسترس ایرانی ها خارج شده و باید با درو زدن تحریم های گوگل ازش استفاده کرد.

    شاهرخ
    شاهرخ

نظر خود را بیان کنید

مطالب مرتبط

اصول طراحی سایت تبلیغاتی

اصول طراحی سایت تبلیغاتی

در دنیای امروز یکی از بیشترین دغدغه های صاحبان کسب و کار تبلیغ کارشان است . همانطور که میدونید تمامی مردمی که ما در طول یک روز میبینم بیشتر مواقع با موبایل , تبلت و یا لپ تاپ های خود سرگرم هستند...

ابزار های طراحی ui

ابزار های طراحی ui

ابزارها در هر زمینه ای نقش تعیین کننده ای را ایفا میکنند بدون شک استفاده از ابزارها نیز  در طراحی به مهارت ویژه ای نیاز دارد.یک طراح حرفه ای کاملا به این موضوع واقف است که از کدام ابزار تا  چه حدی استفاده کند.

انواع breadcrumb و کاربرد آن در طراحی سایت

انواع breadcrumb و کاربرد آن در طراحی سایت

breadcrumb میتواند اشاره ای باشد به داستان هانسل و گرتل که با استفاده از دنبال کردن تکه های نان راه خانه را یافتند.در واقع این اصطلاح به معنای رشته های دنباله داری است که که برای راهنمایی کاربران مورد استفاده ...

اصول اولیه طراحی سایت

اصول اولیه طراحی سایت

تمامی وب سایت های طراحی شده در دنیا هدف و یا اهدافی را دنبال میکنند که در صورت عدم تحقق این اهداف وجود وب سایت بی معنی به نظر میرسد.وب سایت ها برای ارائه خدمات مورد نظر دارای اصول اولیه هستند...

المان های آزاردهند در طراحی سایت

المان های آزاردهند در طراحی سایت

برای موفقیت در طراحی سایت رعایت دو اصل الزامی است.اصل اول ایجاد جذابیت  در وب سایت به منظور جذب مخاطب و اصل دوم حذف المان های آزار دهنده از وب سایت به منظور نگه داشتن مخاطب در وب سایت میباشد.

طراحی انیمیشن در وب سایت

طراحی انیمیشن در وب سایت

 مهم ترین بخش در طراحی سایت جذاب و شگفت انگیز بودن شکل ظاهری است.یکی از کاربردی ترین تکنیک ها برای بالا بردن کیفیت سایت که امروزه طرفداران بسیاری دارد طراحی انیمیشن در وب سایت است.