ساخت اپلیکیشین موبایل

طراحی و ساخت اپلیکیشن راهی مطمئن برای ورود به موبایل های هوشمند محسوب میشود. استفاده روز افزون از تلفن های همراه در سراسر جهان دلیل قانع کننده ای  برای طراحی  اپلیکیشن جهت گسترده تر کردن کسب و کار است.شرکت پارسیسا با رویکردی ویژه به مقوله ساخت اپلیکیشن و تجربه ای که در این زمینه کسب نموده است به تمامی صاحبان مشاغل ، فروشگاه ها ، مراکز تفریحی و تجاری و ..... این توصیه را دارد تا فرصت را در این برهه ی زمانی که گوشی های هوشمند بخش قابل توجهی از زمان هرکس را به خود اختصاص میدهد،شعبه ای ویژه از  ارائه ی کالا یا خدمات خود را به گوشی های هوشمند جمعیت هدف خود انتقال دهند.

چرا به اپلیکیشن موبایل نیاز دارید؟

طبق آمار گرفته شده بیش از 25% مردم با استفاده از گوشی تلفن همراه به اینترنت وصل میشوند.پس منطقی به نظر میرسد اگر تمرکز خود را روی نرم افزاری بگذارید که شما را از طریق گوشی موبایل به جمعیت هدفتان نزدیک میکند.سرمایه گذاری انجام شده روی اپلیکیشن موبایل، قطعا موجب گسترش کسب و کارتان خواهد شد.

بهبود در ارتباط با مشتریان خود از دیگر دلایل ضرورت ایجاد یک اپلیکیشن است.مهم نیست نوع خدماتی که ارائه میکنید و یا قصد فروش چه محصولی را دارید،ارتباط درست با مشتری قطعا امنیت خاطر بیشتری را در ذهنش ایجاد خواهد کرد.اگر صاحب اپلیکیشنی باشید که مجهز به سرویس پیام رسان باشد،در ارتباط یا مشتریان خود شاهد تغییرات چشمگیری خواهید بود.

تمایز شما از دیگر رقبا در زمینه کاری خودتان میتواند قدم بزرگی برای موفقیت شما در کسب و کارتان باشد.در جامعه امروز تعداد کسب و کارهای کوچکی که مجهز به اپلیکیشن موبایل باشند،زیاد نیست و شما میتوانید همین فرصت را غنیمت شمرده و خود را در زمینه کاری خودتان به برندی معتبر تبدیل کنید و از دیگر رقبا پیشی بگیرید

طراحی اپلیکیشن موبایل با ایده شما

طراحی اپلیکیشن با ایده شما

طراحی و ساخت اپلیکیشن موبایل براساس نیاز و ایده شما به شکل اختصاصی برای اشخاصی که به دنبال ساخت نرم افزار به صورت اختصاصی هستند.

بیشتر بخوانید
طراحی اپلیکیشن موبایل اختصاصی
ساخت اپلیکیشن به صورت مالتی پلتفرم

قانون مالتی پلتفرم

توسعه نرم افزازها و اپلیکیشن های موبایل به شکلی که در تمام سیستم عامل های موجود بدون مشکلات فنی و گرافیکی قابل اجرا و راه اندازی باشند.

بیشتر بخوانید

نمونه کار های اپلیکیشن موبایل

مشاهده همه نمونه کارها
روغن موتور موتول
طرح خادم هلال احمر

اپلیکیشن فروشگاه اینترنتی

اپلیکیشن فروشگاه جهت فروش محصولات طراحی شده است و برخی از امکانات آن شامل خرید آسان ، جستجو محصولات، امکان اتصال به درگاه بانکی و … می باشند.

طراحی اپلیکیشن فروشگاه

اپلیکیشن رستوران و سفارش غذا

این اپلیکیشن امکانات فراوانی از قبیل ثبت سفارشات مشتریان داخل رستوران و همچنین دریافت سفارشات به صورت اینترنتی و یا از طریق پیامک را داراست.

ساخت اپلیکیشن رستوران و سفارش غذا

اپلیکیشن براساس مختصات مکانی

در این نوع اپلیکیشن براساس موقعیت مکانی فعلی کاربر بوده و کاربر براساس موقعیت مکانی خود سرویس هایی مانند اپلیکشن تاکسی یاب و... را دریافت می کند.

طراحی اپلیکیشن اسنپ و تپسی و الوپییک
طراحی و ساخت اپلیکیشن ios

iOS App Development

تولید و توسعه اپلیکیشن های سیستم عامل ios نیازمند مهارت و تخصص زیادی است و امکانات سخت افزاری ویژه ای را طلب می کند. ما در پارسیسا با بهره گیری از متخصصان و دانش نرم افزاری نوین اقدام به تولید برنامه های با کیفیت و دقیق برای سیستم عامل ios می کنیم.

ساخت و طراحی اپلیکیشن اندروید

android App Development

همه روزه اپلیکیشن های فراروانی برای سیستم عامل اندروید طراحی و اجرا می شوند. برای خوب بودن در این بازار گسترده باید متفاوت عمل کرد. متخصصین نرم افزاری پارسیسا برای متفاوت بودن از متد های نوین برنامه نویسی اندروید استفاده می کنند.

برنامه نویسی موبایل سمت سرور  node.js

Node.js

با پیچیده شدن قابلیت اپلیکیشن های موبایل و همچنین تعداد بالای کاربران نرم افزارهای موبایلی برنامه نویسی سرور این گونه اپلیکیشین ها به مشکل بزرگی برای شرکت های تولید کننده برنامه ها تبدیل شده است. راه حل پارسیسا استفاده از سرور فریم ورک node.js است.

Socket.IO

Socket.IO

در انتقال اطلاعات مهم ترین عامل سرعت است. مشتریان شما به دنبال سرعت بیشتر برای ارتباط با شما و گرفتن پشتیبانی هستند.شرکت پارسیسا برای به حداکثر رساندن سیستم های هشدار و پیام رسان از تکنولوژی socket.IO استفاده میکند.

Google Cloud Platform

Google Cloud Platform

ما در پارسیسا برای بالا بردن سرعت و کیفیت نرم افزارهای آنلاین خود از سروس های پردازش ابری استفاده می کنیم. شرکت گوگل یکی از بزرگترین ارائه دهندگان این سرویس ها می باشد. این شرکت با ارائه سرویس Firebase تحول عظیمی در سیستم های پردازش ابری ایجاد کرده است.

Microsoft Azure Cloud

Microsoft Azure Cloud

یکی دیگر از شرکت های ارائه دهنده سیستم های پردازش ابری شرکت کامپیوتری مایکروسافت است که سرویس هایی نظر sql database برای ذخیره سازی اطلاعات به صورت آنلاین و دسترسی به آنها از هر نقطه و در هر زمان و با هر دستگاهی را ارائه می دهد.

telegram

کانال تلگرام پارسیسا

به کانال پارسیسا بپیوندید و از اخبار و مطالب آموزشی در حوزه وب مطلع شوید...

برخی از مشتریان ما