سئو حرفه ای

جایگاه در گوگل از مهترین دغدغه های صاحبان وبسایت محسوب میشود.موتور های جستجو از الگوریتم های پیچیده ای برای تعیین این جایگاه استفاده میکنند.پس رسیدن به صفحه  اول موتور های جستجو مستلزم فرایندی پیچیده و زمان بر است.  مشکلی که خیلی از شرکت ها با آن مواجه هستند این مسئله است که نمی دانند که چگونه وب سایت خود را در اینترنت معرفی نماید که بهترین روش برای معرفی وب سایت بهنیه سازی  موتور جستجو است.

راه های مختلفی برای بهینه سازی وجود دارد.بهبود ساختار سایت،استراتژی کلمات کلیدی،بهینه سازی کد،پردازش کردن متن، بهینه سازی لینک های ورودی و استراتژی نام دامنه و هاست.تمرکز روی موارد گفته شده کمک شایانی به بهینه سازی سایت خواهد کرد.اما یکی از مهم ترین نکاتی که باید به آن توجه ویژه ای کرد تولید محتوای مناسب و اصولی است.در کل افرادی که فعالیت بهینه سازی را انجام میدهند باید از آخرین تغییرات الگوریتم های موتورهای جستجو مطلع باشند.همچنین عواملی که باعث ترافیک در سایت میشوند را به خوبی بشناسند و کلمات کلیدی مناسب را جستجو کرده و از ان ها در جهت بهینه سازی سایت استفاده نمایند.

ما در شرکت پارسیسا بهینه سازی را هدف مند انجام میدهیم.افزایش بازدید از وب سایت،ایجاد برند،افزایش ترافیک سایت و رتبه ای عالی در گوگل تضمینی است که از طرف ما برای صاحبان وب سایت ایجاد اعتماد کرده است.

بهینه سازی موتور جستجو

سئو ارگانیک

سئو ارگانیک باعث می شود که کلمات کلیدی مورد نظر شما پس از انتقال به صفحه ی اول گوگل و رتبه های بالا، ماندگاری خود را در این صفحات حفظ کنند.

سئو ارگانیک ، بهینه سازی وب سایت به صورت ارگانیک

سئو داخلی

سئو داخلی به مجموعه‌ای از موارد مهم و تاثیر‌گذار در رتبه بندی وب سایت اشاره دارد. برخی از این موارد مربوط به بهینه سازی کدها و محتوای صفحه می باشد.

سئو و بهینه سازی داخلی وب سایت

لینک سازی

لینک سازی باید بصورت اصولی و بهینه انجام شود. اگر لینک سازی به صورت استاندارد انجام نشود تاثیر عکس بر روی سئو و رتبه وب سایت شما دارد.

لینک سازی داخلی و خارجی وب سایت

آنالیز وب سایت

داشتن آنالیز دقیق از روند حرکت وب سایت به شما در چیدمان استراتژی بازاریابی اینترنتی کمک بسیاری می کند. از این رو با توجه به این آمار و ارقام باید کاملا دقیق و حساب شده در سئو پیش بروید. آنالیز وب سایت یکی از مهمترین مواردی است که باید آن را همیشه دنبال کرده و انجام دهید تا مشکلات و عوامل کاهنده رتبه خود را شناسایی، و با توجه به آن راه حل مناسب برای رفع آن را پیدا کنید.

درخواست آنالیز وب سایت
آنالیز وب سایت در سئو

برخی از مشتریان ما

شرکت پارسیسا با توجه به تخصص و تجربه خود در زمینه بهینه سازی وب سایت برای موتور های جستجو ، توانسته است مشتریان خود را در رسید به اهدافشان یاری کند.