طراحی وب سایت

 

در عصر جدید، داشتن وب سایت از پایه ای ترین اصول بازاریابی می باشد.  طراحی وب سایت در صورتی که به صورت حرفه ای و مدرن همراه با رعایت اصول و  استاندارد های طراحی وب انجام گیرد نه تنها برجذب مخاطب هنگام مشاهده سایت  موثر است، بلکه می تواند تاثیر بسیار زیادی بر بازاریابی ، فروش و ارتباط  بهتر و موثرتر با مشتری ایجاد نماید و عملا یک شرکت یا واحد تولیدی را در  جهت رقابت با سایرین و ایجاد برند متمایز تجاری موفق نماید.

اکنون  همگان بر این باورند که دیگر در راه اندازی وب سایت نباید فقط به زیبایی آن  توجه نمود بلکه باید در کنار زیبایی به کارایی ، استاندارد بودن ، محتوا ،  قابلیت بروز رسانی و ... توجه نمود تا نه تنها امکان اطلاع رسانی از  محصولات و خدمات شرکت را فراهم سازد، بلکه وسیله ای باشد جهت جذب مشتری  بیشتر و بازاریابی بهتر که این امر باعث افزایش فروش و ماندن در بازار  رقابتی با دیگر برند ها می شود.

طراحی وب پارسیسا، سایت شما بر روی  سیستم مدیریت محتوای ( CMS ) اختصاصی خود شرکت که حاصل مطالعات و تلاش 2  ساله تیم برنامه نویسی پارسیسا می باشد، راه اندازی می کند. طراحی اختصاصی  وب سایت شما بر روی CMS ما از مزایای زیادی از جمله توسعه پذیری بالا،  بهینه بودن سایت برای موتورهای جستجو (سئو - SEO) ، مدیریت آسان تمام بخش  های سایت، ضریب امنیت بسیار بالا برخوردار می باشد.

طراحی سایت بسته به نوع خدمات متنوع است و می توان با این کار دامنه ی وسیعی از مخاطبان را در تمامی دنیا به سمت خود جذب کرد و کسب و کاری پررونق داشت.

ملاک های طراحی سایت در کرج به صورت حرفه ای

اما کدام سایت ها حرفه ای اند و می توانند تأثیر زیادی در بالا رفتن اعتبار سایت شما در موتورهای جستجوگر شوند؟

  •   هر چه سایت شما مخاطب پسند تر باشد بازدید از آن بیشتر می شود و در بالای لیست موتورهای جستجوگر قرار می گیرد.
  • خدمات سایت با طراحی آن باید متناسب باشد.
  • طراحی گرافیک به صورت مدرن و اختصاصی صورت می گیرد
  •   مطابق با آخرین بروزرسانی الگوریتم های موتورهای جستجوگر مختلف و منطبق با قواعد بهینه سازی و انتقال این راهکارها به مشتری
  •   طراحی نسخه های موبایل و تبلت و مدیریت نمایش سایت در ابعاد و وضوح مختلف و قابلیت نصب آن بر روی سیستم عامل های مختلف برای به دست آوردن تعداد مخاطبان بیشتر در حوزه کاری خود
  •  طراحی امن و بدون ضعف های امنیتی در گروه طراحی سایت کرج
  •   ناوبری مناسب و کاربر پسند به گونه ای که کاربر بتواند با حداقل کلیک ممکن به اطلاعات مورد نیاز خود دسترسی داشته باشد و برای مراجعه های بعدی ترغیب شود.
  •  و بسیار مسائل دیگر که بسته به طراحی نوع سایت مد نظر قرار می گیرد تا هر چه بهتر و بهینه تر و با قیمت مناسب تر بتوانید یک سایت حرفه ای و کامل مطابق با نیاز خود داشته باشید.

نمونه کار های طراحی وب سایت

طراحی وب سایت طراحی سایت طرح خادم
نمونه کارهای انجام شده در شرکت پارسیسا بیان گر میزان کیفیت و دقت در ساخت پروژه های طراحی وب سایت محوله می باشد، همچنین شما می توانید با بررسی این وب سایت ها و مقایسه با رقبای خود در مشاغل و کسب و کارهای مختلف انتخاب بهتر و هوشمندانه تری داشته باشید.
مشاهده همه نمونه کارها

طراحی سایت برای چه افرادی مورد نیاز است؟

همانطور که گفته شد پیشرفت تجارت الکترونیک و کمبود وقت در افراد باعث شده تا امروزه بیشتر افراد به این نوع کسب و کار تمایل داشته باشند. می توان گفت تقریباً تمامی کسب و کارها قابلیت ارائه ی خدمات خود به صورت الکترونیکی و اینترنتی را دارا می باشند. به همین خاطر داشتن یک سایت استاندارد و کارآمد مورد نیاز صاحبان کسب و کارها است. تمامی ادارات دولتی برای ارتباط با مخاطبان و ارباب رجوع از همان اوایل اقدام به طراحی سایت کردند و بدین ترتیب حیطه کار حضوری را در ادارات بسیار کم کردند. به مرور کسب و کارهای مختلفی به این سمت کشیده شد و امروزه می توان با یک جستجوی ساده در موتورهای جستجوگر، می توان سایت های خدماتی زیادی را مشاهده کرد. این سایت ها به منظور ارائه ی خدمات، ارتباط با مشتریان و ارباب رجوع، تبلیغات و فروش، بازاریابی و ... طراحی شده اند و روز به روز نیز بر تعداد آن ها افزوده می شود. طراحی سایت برای تمامی افرادی که در این زمینه ها فعالیت می کنند و یا می خواهند به هر نحوی ارتباط با دیگران داشته باشند مناسب است. البته طراحی این سایت ها در زمینه های مختلف تفاوت هایی با هم دارند که بنا به نیاز کارفرما طراحی متناسب با خدمات صورت می گیرد.

پیشرفت پروژه ها

در شرکت پارسیسا تمام پروژه های طراحی وب سایت با استفاده از سیستم های مدیریت پروژه و به صورت موازی انجام می شود به همین خاطر کارفرمایان می توانند به صورت لحظه ای در جریان آخرین وضعیت پروژه و درصد پیشرفت آن قرار می گیرند.

آراپن %
سوسپ %

طراحی سایت در کرج

اگر شما هم به یک سایت حرفه ای نیاز دارید تا هر چه بیشتر خود و خدماتتان را به دیگران بشناسانید و می خواهید کسب و کاری حرفه ای و به روز داشته باشید، می توانید از گروه طراحی سایت در کرج  پارسیسا کمک بگیرید. طراحی این سایت ها در انواع مختلف و متناسب با نیاز شما انجام می گیرد.

شما می توانید برای نوع سایت خود مطابق با هزینه ای که می توانید پرداخت کنید، مشاوره دریافت کنید و بهترین سایتی را که می توانید با آن کار کنید در دسترس داشته باشید.

شرکت طراحی سایت پارسیسا با نوین ترین طراحی های روز دنیا صورت می گیرد و عناصر به گونه ای استاندارد در کنار هم قرار می گیرند که نظر هر مخاطبی را به خود جلب می کنند. علاوه بر این در کمترین زمان ممکن این کار برای شما انجام می شود و می توانید به سرعت استفاده از سایت خود را شروع کنید. اگر پس از استفاده از سایت نیاز به بررسی قسمت هایی از آن داشتید نیز می توانید با گروه طراحان پارسیسا ارتباط داشته باشید و در نهایت یک سایت کاملاً مطابق نظر شما برای تان طراحی شود. طراحی سایت در کرج از ساده تا بسیار حرفه ای صورت می گیرد و هزینه های این کار بر اساس این که شما کدام نوع را درخواست دهید محاسبه می شود. هزینه ای که برای طراحی انواع سایت می پردازید می تواند با شروع یک کار حرفه ای چندین برابر به شما برگشت داده شود.

انواع خدمات طراحی سایت

این کار به روش های مختلف صورت می گیرد. هنگامی که برای طراحی سایت اقدام می کنید باید ابتدا مشخص کنید که کدام نوع از سایت ها مورد نظر شماست و برای کسب و کار یا نیاز شما مناسب تر است. طراحی این سایت ها در انواع، تجاری، سایت شرکتی، سایت شخصی، سایت فروشگاهی و ... صورت می پذیرد که هر کدام یک سری فاکتورها برای ارائه ی خدمات در نظر گرفته می شود. خدمات طراحی انواع سایت توسط افراد خبره در این زمینه صورت می گیرد.