تاثیر سئو در مدیریت برند و اعتبار آن

0 نظر در مورد این مطلب

نظر خود را بیان کنید

مطالب مرتبط

نرخ کلیکی وب سایت یا CTR چیست

نرخ کلیکی وب سایت یا CTR چیست

بهینه سازی در حوزه وب به عوامل متعددی بستگی دارد.تمامی اقدامات بهینه سازی در جهت افزایش نرخ کلیک در وب سایت صورت میگیرد. درصد تعداد کلیک به تعداد نمایش را در تبلیغات...

SEM یا بازاریابی موتورهای جستجو چیست

SEM یا بازاریابی موتورهای جستجو چیست

موتور های جستجو در بازاریابی های اینترنتی نقش کلیدی و ویژه ای دارند.بازاریابی موتور های جستجو مجموعه تمام فعالیت هایی است که در جهت افزایش بازدید وب سایت مورد نظر صورت میگیرد.موتور های جستجو در...

 نبایدها در سئو وب سایت

نبایدها در سئو وب سایت

سئو و تولید محتوا فرایندی پیچیده است که از فاکتور های متنوعی تبعیت میکند.اشتباهات زیادی وجود دارد که باعث میشود سئو کاران و صاحبان سایت ها از جانب گوگل جریمه شده و افت رتبه داشته باشند.

سئو یا بهینه سازی موتورهای جستجو

سئو یا بهینه سازی موتورهای جستجو

کلمه سئو به صورت اختصاری از سه واژه Search Engine Optimization برگرفته  شده است که به معنای بهینه سازی موتورهای جستجو میباشد.اگر بخواهیم به شکل  ساده تری بیان کنیم،سئو شامل تکنیک هایی...

دلایل اصلی افت رتبه وب سایت

دلایل اصلی افت رتبه وب سایت

اولین گام برای فعالیت در دنیای وب راه اندازی وب سایت است اما مهم ترین اقدام بالا بردن رتبه وب سایت نزد موتور های جستجو است.چرا که هدف از راه اندازی وب سایت برای کسب و کارها و مشاغل دیده شدن است.

متا تگ ها در سئو سایت

متا تگ ها در سئو سایت

متا تگ ها به گوگل و همچنین کاربران کمک میکند تا درک کنند که موضوع سایت شما چیست و چه هدفی دارد.اگر شما نتوانید به درستی از این متا تگ ها استفاده کنید در آینده شاهدتاثیرات مخرب آن بر روی نتیجه ...