طراحی صفحه درباره ما

6 نظر در مورد این مطلب

  1. بحث طراحی وب سایت، اهمیت کمتری نسبت به صفحه درباره ما داده میشه. معمولا بیشترین تمرکز بر روی خدمات و محصولات سایت قرار داده میشه و در بعضی از وب سایت ها، درباره ما شامل کلمات زیادیه.اید به قدر کافی اطلاعات قرار بدید ، از ارزش های شرکت صحبت کنید و اعضای قوی تیم را معرفی کنید تا مخاطب متوجه برتری شما بشود و محصول و یا خدمات شما رو انتخاب کنه. چون که بازدید کننده ها به این صفحه میان تا بتونن دلیلی برای اعتماد به شما پیدا کنن.

    عماد شورجه
    عماد شورجه
  2. با سلام و خسته نباشید ممنون از مطالب مفیدتون و اینکه معمولا تصور میشه که کسی به صفحه درباره ما توجهی نمیکنه و بیشتر به خدمات و محصولات ارائه شده در سایت مراجعه میکنه، این تفکر تا حدی درسته ولی زمانیکه قرار یک بازدیدکننده به مشتری تبدیل بشه اهمیت صفحه درباره ما یا درباره شرکت بیش از پیش افزایش پیدا میکنه

    سعید شاهرودی
    سعید شاهرودی
  3. من خودم به عنوان شخصی که طراحی وب سایت انجام میدم همیشه تو طراحی صفحه درباره ما مشکل داشتم و نمیدونستم دقیقا چه محتوایی باید بذارم تو این صفحه، مطلب شما بهم کمک کرد، ممنون.

    محسن رادی فر
    محسن رادی فر
  4. صفحه درباره ما ,یک شناخت کلی نسبت به وبسایت و شرکت ارائه دهنده وب سایت هست اگرنتوان کاربران را تحت تاثیر قرار داد، امکان اینکه سایت رو ترک کنن، خیلی زیاده .صفحه درباره ما باید از هر نظر بهترین باشه و پیام درستی به کاربران و بازدید کننده های سایت بدهد.

    گندم خانی
    گندم خانی
  5. برخلاف نظر دوستمون] من همیشه بعد از دیدن صفحه اصلی سایت، میرم اول صفحه درباره ما و بعدش صفحه ارتباط با ما رو میبینیم . درباره ما رو چک میکنم که ببینم اینا کی هستن اصن! چند نفر. آیا کسی تو تیمشونن هست که بشناسم و با کارش آشنا باشم ؟ سرمایه گذارشون کی بوده و چه کسی حمایتشون میکنه و خیلی چیزهای دیگه

    برنا ساعدی
    برنا ساعدی
  6. التبه در این مطلبی که نوشتین خیلی خوبه و منو روشن کرد نسبت به اهمیت صفحه درباره ما. ولی واقعیت اینکه حتی خود من هم تاحالا صفحه درباره ما هیچ سایتی و بررسی نکردم. همیشه اولین چیزی که سراغش مییرم اینکه ببینم خدمات وب سایت چیه و مشتریانیش چه کسانی هستن. فکر نمی کنم کلا کسی به صفحه درباره ما اهمیت زیادی بده

    رضا
    رضا

نظر خود را بیان کنید

مطالب مرتبط

المان های آزاردهند در طراحی سایت

المان های آزاردهند در طراحی سایت

برای موفقیت در طراحی سایت رعایت دو اصل الزامی است.اصل اول ایجاد جذابیت  در وب سایت به منظور جذب مخاطب و اصل دوم حذف المان های آزار دهنده از وب سایت به منظور نگه داشتن مخاطب در وب سایت میباشد.

اهمیت صفحه فرود یا landing page

اهمیت صفحه فرود یا landing page

بازاریابی در دنیای وب نیازمند ابزارهایی است. صفحه فرود یا landing page یکی از ضروری ترین ابزارهای بازاریابی اینترنتی میباشد. اگر قصد دارید بازاریابی اینترنتی را به صورت جدی در کسب و کار خود دنبال کنید ، به ابزارهایی...

جزییات در طراحی سایت چند زبانه

جزییات در طراحی سایت چند زبانه

اگر وب سایت شما  پتانسیل بالایی در زمینه فعالیت مورد نظرتان دارد و  قصد دارید مخاطبان و کاربران وب سایت خود را در سطح بین المللی افزایش دهید لازم است که وب سایت خود را به صورت دو یا چند زبانه طراحی کنید.

استفاده از گوگل آنالیتیکس google analytics

استفاده از گوگل آنالیتیکس google analytics

برای راه اندازی یک وب سایت ، اقدامات بسیاری لازم است که یکی از مهم ترین و ضروری ترین کارهایی که باید صورت گیرد، تجزیه و تحلیل تمامی داده ها در وب سایت است. از این رو گوگل ابزاری تحلیل گر تولید کرد تا اطلاعات ...

چگونه سایت گردشگری طراحی کنیم

چگونه سایت گردشگری طراحی کنیم

یکی دیگر از کسب و کارهایی که نیاز دارند مدام در عرصه های آنلاین حضور داشته باشند، شرکت های گردشگری هستند. سایت گردشگری باید طوری طراحی و پیاده سازی شود که مشتری بتواند به سرعت و راحت از طریق تلفن...

امکانات وب سایت فروشگاه اینترنتی

امکانات وب سایت فروشگاه اینترنتی

علی رغم جا افتادن دنیای وب و آنلاین در جامعه ، به دلیل کلاه برداری برخی از افراد خرید آنلاین نتوانسته است اطمینان برخی از افراد جامعه را جلب کند.موفقیت یک وب سایت فروشگاهی ه عوامل متعددی بستگی دارد.