توسعه بازار های اینترنتی و سفارش طراحی سایت روز به روز فراگیر تر میشود.قیمت گذاری در هر بازاری از مهم ترین و حائز اهمیت ترین موارد برای مشتری و فروشنده محصول و یا ارائه دهنده خدمات است. در طراحی سایت فاکتورهای مهمی وجود دارند که تاثیر مستقیمی بر قیمت سایت طراحی شده خواهند داشت. در این مقاله تمامی موارد موثر بر قیمت طراحی وب سایت را مورد بررسی قرار خواهیم داد.
آماده یا اختصاصی بودن CMS
در طراحی سایت ، آماده یا اختصاصی بودن CMS از فاکتورهای بسار مهم است. سایت هایی که از cms ها یا اسکریپ های از قبل تولید شده ساخته می شوند هزینه ی تولید کمتری نسبت به سایت هایی دارند که از پایه برنامه نویسی می شوند،چون نیاز به وقت و انرژی بیشتری برای تولید دارند.
عناصر گرافیکی و امکانات ارائه شده در سایت
گرافیک در طراحی سایت از اهمیت بسیاری برخوردار است چرا که اولین تصویری که کاربر با آن رو به رو میشود گرافیک است.هرچه میزان استفاده از عناصر گرافیکی بیشتر باشد وهمچنین هرچقدر سایت امکانات بالاتری داشته باشد قیمت طراحی سایت بالاتر می رود.
استاتیک یا داینامیک بودن سایت
در مقاله های قبل مفصل در مورد سایت های استاتیک و داینامیک و تفاوتشان صحبت کردیم. سایت هایی که فقط نمایش هستند و قابل ویرایش نیستند این سایت ها استاتیک نام دارند ومعمولا هزینه ی پایین تری نسبت به سایت های داینامیک که دارای فایل مدیریت برای ویرایش وبروز رسانی سایت هستند دارند.
اعتبار شرکت وپشتیبانی
برند و اعتبار آن در نحوه ارائه خدمات موثر است.پس قطعا در نوع قیمت گذاری نیز نتفاوت خواهد بود.شرکت های معتبر با سوابق زیاد و پشتیبانی خوب معمولا قیمت های بالاتری نسبت به شرکت های نوپا یا اشخاص در خواست می کنند.
قابلیت ریسپانسیو
چنانچه بر روی وب سایت شما قابلیت ریسپانسیو فعال باشد، برای نمایش بر روی دستگاه های تبلت و تلفن همراه سفارشی سازی می شود. در واقع طراح وبسایت باید کدهایی را در طراحی در نظر بگیرد که هم نمایش در کامپیوتر و هم موبایل را پاسخگو باشد.
تعداد زبان های وب سایت
وب سایت های چند زبانه نسبت به وب سایت های تک زبانه هزینه بیشتری خواهد داشت.
- نویسنده: سمیه مهاجری
- تاریخ: 1397/06/11
- زمان: 18:41
- نظرات: 0
0 نظر در مورد این مطلب