تکامل در الگوریتم های گوگل

0 نظر در مورد این مطلب

نظر خود را بیان کنید

مطالب مرتبط

ابزارهای موتورهای جستجو

ابزارهای موتورهای جستجو

سئو کارها و کارشناسان این زمینه در کار خود از ابزارهای فراوانی استفاده میکنند البته این ابزارها را خودشان نساخته اند بلکه توسط خود موتورهای جستجو عرضه شده است.حتما این نکته را میدانید که موتورهای جستجو...

انتخاب تیتر مناسب برای مقالات وب سایت

انتخاب تیتر مناسب برای مقالات وب سایت

یکی از با اهمیت ترین مسائل برای وب سایت شما این است که شما توسط موتورهای جستجو در رتبه بالایی قرار بگیرد. در واقع موتورهای جستجو هر صفحه سایت را با نام خودشان صدا میزنند. پس انتخاب تیتر مناسب برای ...

توییتر و اصول بازاریابی در آن

توییتر و اصول بازاریابی در آن

شبکه اجتماعی بزرگ توییتر با تعداد بیشتر از 340میلیون کاربر فعال در ماه و دارا بودن بیش از 40 زبان مختلف یکی از قدرتمندترین و بزرگترین شبکه های اجتماعی است و یکی از ابزارهای تاثیرگذار در بازاریابی دیجیتال محسوب...

رپورتاژ آگهی چیست

رپورتاژ آگهی چیست

رپورتاژ آگهی ، غالبا به مقاله ای گفته میشود که شخصی با پرداخت مبلغی ، از یک سایت پربازدید مقاله ای گیرا و موثر در جهت معرفی و معرفی محصول و یا خدمات کسب و کارش دریافت میکند. این روش بهتر از دیگر روش های...

نقش وبلاگ در سئو وب سایت

نقش وبلاگ در سئو وب سایت

وبلاگ ها در میان مخاطبان از محبوبیت خوبی برخوردار هستند چرا که یکی از راه های برقراری ارتباط با کاربران میباشند. وبلاگ ها به عنوان سایت هایی پر بازدید نقش مهمی را در حوزه سئو ایفا میکنند. متد افزایش ترافیک به ...

سئو وب سایت یا تبلیغات کلیکی

سئو وب سایت یا تبلیغات کلیکی

هدف از ایجاد وب سایت در هر کسب وکار و یا تجارتی بیشتر و بهتر دیده شدن ، است. اما برای تحقق این هدف تنها ایجاد وب سایت کافی نیست. در این مقاله صد داریم تا دو راه ممکن را برای دیده شدن وب سایت در لیست ...