ریدایرکت چیست

6 نظر در مورد این مطلب

  1. سلام از توضیح خوبتون درمورد ریدایرک ممنونم ، ازاین ویژگی برای کنترل ترافیک صفحات خیلی خوب میشه استفاده کرد.

    امین رسا
    امین رسا
  2. شاید به نظر بعضی ها این مسائل بی اهمیت باشه اما من خودم تاثیر استفاده از ریدایرکت رو دیدم، تو سایت خودم استفاده کردم واقعا تاثیرش بی نظیر بود.

    سالار محتشم
    سالار محتشم
  3. با توجه به نکاتی که تو مقالتون عنوان کردین ریدایرکت تاثیر ویژه ای روی کیفیت سایت جدید داره.من به شخصه اهمیت زیادی برای این فاکتور قائل نبودم اما با خوندن این مقاله ترغیب شدم که جدی تر به این مبحث بپردازم.

    محمد سعیدی
    محمد سعیدی
  4. سلام و وقت بخیر، اگر از سیستم مدیریت محتوا وردپرس استفاده میکنید، میتونید با استفاده از htaccess. اقدام به ریدایرکت صفحات به دامنه جدید بکنید. یه راه دیگه هم دارید اینه که میتونید از آدرس‌های کل سایت یک خروجی تهیه کنید و بعد با استفاده از برنامه اکسل آدرس‌ها را با دامنه جدید هم وارد کنید و در نهایت با افزونه ریدایرکت 301 در وردپرس فایل شامل آدرس‌ها رو درون ریزی بکنید تا به دامنه جدید و دقیقا همون صفحه هدایت شوند.

    مهتاب ساوجی
    مهتاب ساوجی
  5. ریدایرکت در راستای بهتر شدن نتیجه در موتورهای جستجو صورت میگیرد. هنگام تغییر نام و یا برند سایت کاربرد دارد .

    گندم خانی
    گندم خانی
  6. سلام و خسته نباشید همیشه سر این موضوع با دوستم بحث داریم که آیا ریدایرکت کردن می تونه مشکل تغییر دامنه و آدرس های مارو برای حفظ موقعیتمون تو گوگل حل کنه یا نه. ما می خوایم دامنه وب سایت رو از ir. به com. تغییر بدیم که دوست بنده با اینکار مخالف هست و میگه ارزشش رو نداره که بخاطر عوض کردن دامنه سئو افت کنه. می خواستم ازتون بپرسم آیا افت سئو به قدری هست که واقعا ارزشش رو نداشته باشه یا میشه با این ریدایرکت کردن مشکل رو تا حد زیادی حل کرد.

    نوری
    نوری

نظر خود را بیان کنید

مطالب مرتبط

صفحات موبایلی پر شتاب یا AMP

صفحات موبایلی پر شتاب یا AMP

AMP نماد اختصاری عبارت Accelerated Moblie Pages میباشد که به معنای صفحات موبایلی پر شتاب است. AMP ساختاری بهینه سازی شده  در صفحات HTML برای تلفن‌های هوشمند است که گوگل آن را  ...

آخرین الگوریتم های جست و جوی گوگل

آخرین الگوریتم های جست و جوی گوگل

تاکنون تغییرات بسیار زیادی بر روی الگوریتم های گوگل اعمال شده که طبق امار روزانه 3  بروز رسانی بر روی این الگوریتم ها صورت میگیرد. گوگل گرچه همه این بروزرسانی ها را اعلام نمیکند ولی تقریبا هر ماه....

نرخ پرش یا Bounce Rate

نرخ پرش یا Bounce Rate

عوامل زیادی در حوزه وب وجود دارند که بر نتایج موتورهای جستجو تاثیرگذار هستند.نرخ پرش یا Bounce Rate یکی از عوامل مهم و تاثیرگذار در سئو سایت می باشد.بالا رفتن نرخ پرش یعنی تاثیر بر افت رتبه وب سایت.

انتخاب کلمات کلیدی مناسب

انتخاب کلمات کلیدی مناسب

انتخاب کلمات کلیدی مناسب یکی از مهم ترین فاکتور های فرایند سئو سایت میباشد. کلمات کلیدی نقش تعیین کننده ای را در میزان مراجعه کاربر به وب سایت دارند چرا که کلمات کلیدی در حقیقت واژه و یا عبارتی هستند ...

اقدامات موثر برای جذب ترافیک بیشتر در وب سایت

اقدامات موثر برای جذب ترافیک بیشتر در وب سایت

سایت های فروشگاهی اگر از کیفیت لازم برخوردار باشند معمولا ترافیک بالایی را جذب میکنند.اگر وب سایت فروشگاهی خود را به تازگی راه اندازی کرده اید باید  در نظر داشته باشید که برخی اقدامات نیازمند کاری طولانی هستند.

بالا بردن نرخ تبدیل سایت

بالا بردن نرخ تبدیل سایت

زمانی که نرخ تبدیل شما در سایت پایین باشد حتی بالاترین میزان ورودی هم برای شما سودی ندارد دقیقا عین این است که شما یک صفحه خالی ایجاد کنید و تبلیغات خود را به آن صفحه لینک کنید.بهینه سازی نرخ تبدیل...