نقش وبلاگ در سئو وب سایت

0 نظر در مورد این مطلب

نظر خود را بیان کنید

مطالب مرتبط

نکات طلایی در تولید محتوا

نکات طلایی در تولید محتوا

در سال های اخیر با توجه به الگوریتم های پیچیده ای که گوگل به کار گرفته است ، تمامی فعالان حوزه ی وب و دیجیتال مارکتینگ به اهمیت ویژه ای که گوگل برای تولید محتوای با کیفیت و کارامد قائل است مشرف هستند.

اقدامات موثر برای جذب ترافیک بیشتر در وب سایت

اقدامات موثر برای جذب ترافیک بیشتر در وب سایت

سایت های فروشگاهی اگر از کیفیت لازم برخوردار باشند معمولا ترافیک بالایی را جذب میکنند.اگر وب سایت فروشگاهی خود را به تازگی راه اندازی کرده اید باید  در نظر داشته باشید که برخی اقدامات نیازمند کاری طولانی هستند.

نرخ پرش یا Bounce Rate

نرخ پرش یا Bounce Rate

عوامل زیادی در حوزه وب وجود دارند که بر نتایج موتورهای جستجو تاثیرگذار هستند.نرخ پرش یا Bounce Rate یکی از عوامل مهم و تاثیرگذار در سئو سایت می باشد.بالا رفتن نرخ پرش یعنی تاثیر بر افت رتبه وب سایت.

بازاریابی محتوایی چیست

بازاریابی محتوایی چیست

تولید محتوای ارزشمند و یونیک میتواند نقش ویژه ای را در دیده شدن و بازاریابی داشته باشد.در حال حاضر محتوای ناب و یونیک مهم ترین فاکتور گوگل برای رتبه بندی وب سایت ها است.بازاریابی محتوایی اقدامی است...

دلایل اصلی افت رتبه وب سایت

دلایل اصلی افت رتبه وب سایت

اولین گام برای فعالیت در دنیای وب راه اندازی وب سایت است اما مهم ترین اقدام بالا بردن رتبه وب سایت نزد موتور های جستجو است.چرا که هدف از راه اندازی وب سایت برای کسب و کارها و مشاغل دیده شدن است.

ریدایرکت چیست

ریدایرکت چیست

هر اقدامی که برای وب سایت در راستای بالا آمدن نتیجه موتورهای جستجو صورت بگیرد را میتوان زیر مجموعه سئو در نظر گرفت.ریدایرکت نیز فرایندی است که در راستای بهتر شده نتیجه در موتورهای جستجو صورت میگیرد.