این روز ها اگر شما صاحب کسب و کاری هستید، بهتر است به فکر راه اندازی وب سایتی برای معرفی محصولات و خدماتتان داشته باشید. امروزه در کشور های پیشرفته از هر 4 نفر، 3 نفر برای رفع نیازها و دسترسی به خدماتی که احتیاج دارند در اینترنت به جست و جو میپردازند تا بتوانند نزدیک ترین، به صرفه ترین و حتی حرفه ای ترین ها در زمینه ای که مد نظر دارند پیدا کنند. و خیلی از این جست و جو ها امروزه در گوشی های هوشمند صورت میگیرد.
اگر به دنبال این هستید که مشتری های جدید پیدا کنید و افراد زیادی از خدمات شما با خبر بشوند، بهتر است راه اندازی وب سایت را در لیست باید های کسب و کاری قرار بدهید.
چرا وکلا و مراکز حقوقی باید وب سایت داشته باشند
اگر به تازگی به دنبال راه اندازی دفتر حقوقی هستید و یا اینکه چندین سال از تاسیس دفتر و یا مرکز مشاوره حقوقیتان میگذرد، میتوانید برای طراحی وبسایت حقوقی برای معرفی خودتان و همکارانتان اقدام کنید.
دسترسی آسان میشود
وب سایت به مشتری ها و دیگر کاربرانی که به دنبال استفاده از خدمات حقوقی هستند این امکان را میدهد که دسترسی راحت تری به شما داشته باشند تا دیگر مراکز و رقبای شما. یک مشتری بالقوه میتواند با جست جوی عبارتی مانند "مرکز مشاوره حقوقی در کرج" ، در هر ساعتی از شبانه روز وب سایت مرکز شما و در نتیجه اطلاعات تماس و خدماتتان را به راحتی پیدا کند. شما با رعایت موارد مهم در طراحی وب سایت و بهینه سازی (SEO) و با محتوای خوب و منحصر به فرد میتوانید با شرکت ها و نام های بزرگ در زمینه حقوقی رقابت کنید. ظاهر شدن شما در نتایج گوگل به نوعی میتواند یک تبلیغ مجانی ولی بسیار تاثیرگذار برای شما باشد.
اعتبار و اعتماد ایجاد میکند
وب سایت برای نام مرکز و یا دفتر شما اعتبار و اعتماد، هم در بین کاربران و هم در بین همکارانتان، می آورد . محتوایی که در داخل وب سایت از پرونده ها، تخصص و یا حتی از پرسش و پاسخ ها قرار میدهید، میتواند اعتماد زیادی نسبت به نحوه عملکرد و تجربه شما به خود جلب کند. و زمانی که کاربران با سایت شما آشنا باشند، میدانند که برای چه نیاز هایی میتوانند به شما مراجعه کنند.
اطلاعات مورد نیاز را فراهم می آورد
یک وب سایت تمامی اطلاعاتی که یک مشتری نیاز دارد از شما بدانید در اختیارش میگذارد. مانند روز های حضور در دفتر، ساعات ملاقات، آدرس ، کروکی و غیره. و در صورتی که هرکدام از این اطلاعات تغییر کند، نیازی نیست که به تک تک مشتری تغییرات جدید را از طریق تماس تلفنی اعلام کنید. به راحتی این اطلاعات را در سایت تغییر میدهید و مشتریان نیز با مشاهده وب سایت شما از این تغییرات با خبر میشوند. حتی اطلاعات مرتبط با زمینه کاری ، قرار داد ها و اعضای فعال و سوابق کاری آنها را میتوانید در وب سایت قرار بدهید.
وب سایت ، ابزار موثر بازاریابی
همانطور که در موارد بالا گفتیم، ظاهر شدن وب سایت شما در نتایج گوگل میتواند یک تبلیغ مجانی ولی موثر برای مرکز حقوقی شما باشد و کمتر نیاز به تبلیغات چاپی پر هزینه داشته باشید. به جای هزینه کردن برای بیلبورد ها و ... ، سعی کنید محتوا و طراحی جذابی برای سایت ایجاد کنید که زمانی که کاربری سایت شما را باز کرد، جذب تخصص و اعتبار شرکت و موسسه شما و تبدیل به یکی از مشتریان بالقوه شما شود.
گرچه نباید تمامی توجه ها روی سایت باشد، بلکه باید به همان میزان تلاش زیادی برای فعال شدن در شبکه های اجتماعی پرطرفدار صورت بگیرد. زیرا که امروزه این شبکه های اجتماعی محل تجمع کاربران زیادی هستند که بخشی از این کاربران میتوانند تبدیل به مشتریان بالقوه شما شوند.
باید دقت کنید که رقیبان شما همین حالا در 24 ساعت از روز در برابر چشمان کاربران اینترنت قرار دارند و در حال جذب مشتری هستند. بهتر است که همین حالا دست به کار شوید و از میان دریایی از کاربران، مشتریان بالقوه جذب کنید.
- نویسنده: سارا کاویانی
- تاریخ: 1397/08/27
- زمان: 14:45
- نظرات: 0
0 نظر در مورد این مطلب