5 نظر در مورد این مطلب

  1. سلام خدمت دوستان نهایت عزیز! من خودم ویب دیزاینر هستم. ویب پروگرامینگ و در بخش سافت ویر انجنیرینگ پروژه زیاد کار کردم. و در بخش search Engine Optimization نظرات شما می خواهم.

    Yahya Haidari
    Yahya Haidari
  2. ممنون که به صورت گسترده این مبحث رو توضیح دادید. موفق باشید

    محمد
    محمد
  3. گیت، برای عموم و به صورت رایگان در پکیج های لینوکس، BSD، Illumos،و سایر سیستم عامل های مشابه یونیکس قابل استفاده است. برای مشاهده ی ورژن گیت در محیط ترمینال دستور زیر را وارد کنید.

    گندم خانی
    گندم خانی
  4. من خودم خیلی تا حالا از گیت هاب استفاده کردم، واقعا به درد بخوره، هم برای کسی که دنبال نمونه کد میگرده و هم برای کسی که میخواد کد هایی که نوشته رو به بهترین شکل تغییر بده، اما خب اگه از اون دسته افرادی هستید که میخوایید پروژه هاتون محرمانه باشه یا اینکه امنیت پروژه هاتون براتون مهمه گیت هاب به دردتون نمیخوره (البته سرویس رایگانش)

    داریوش فتحی
    داریوش فتحی
  5. گیت لب (Gitlab) یکی از بهترین نمونه های کنترل ورژن آنلاین هست. البته و دلیل موفقیتش هم با وجود سرویس خیلی قوی مثل گیت هاب (Github)، رایگان بودنش هست. تو گیت هاب شما نمی تونی یه پروژه محرمانه رایگان داشته باشی و برای اینکار حتما باید از سرویس های پولی استفاده کنی. اما تو گیت لب این مشکل وجود نداره. فقط متاسفانه از سال قبل میلادی که گیت لب سرورهای خودش رو به فایربیس (Firebase) گوگل انتقال داد دیگه از دسترس ایرانی ها خارج شده و باید با درو زدن تحریم های گوگل ازش استفاده کرد.

    شاهرخ
    شاهرخ

نظر خود را بیان کنید

مطالب مرتبط

نقش آیکون ها در طراحی سایت

نقش آیکون ها در طراحی سایت

نقش آیکون ها در طراحی سایت در موفقیت یا شکست یک وب سایت عوامل بسیاری  موثر هستند.آیکون ها یکی از موارد موثر و حائز اهمیت در ایجاد جذابیت های  بصری و بالا بردن کیفیت تجربه کاربری هستند آیکون ها ...

اصول طراحی سایت تبلیغاتی

اصول طراحی سایت تبلیغاتی

در دنیای امروز یکی از بیشترین دغدغه های صاحبان کسب و کار تبلیغ کارشان است . همانطور که میدونید تمامی مردمی که ما در طول یک روز میبینم بیشتر مواقع با موبایل , تبلت و یا لپ تاپ های خود سرگرم هستند...

مزایای طراحی سایت اختصاصی

مزایای طراحی سایت اختصاصی

طراحی وب سایت را به طور کلی میتوان به دو نوع طراحی سایت اختصاصی و طراحی سایت با قالب های آماده دسته بندی کرد درطراحی سایت اختصاصی برخلاف قالب اماده کد نویسی از ابتدای کار بر عهده ی برنامه نویس میباشد.

طراحی مجدد وب سایت های قدیمی

طراحی مجدد وب سایت های قدیمی

اغلب وب سایت‌ های قدیمی که تحت سیستم‌های مدیریت محتوای قدیمی  طراحی شده‌اند انعطاف‌پذیری پایینی دارند، به همین دلیل امروزه برای رقابت تنگاتنگ دنیای تجارت نیاز به طراحی مجدد وب سایت دارند.

تایپوگرافی در طراحی سایت

تایپوگرافی در طراحی سایت

در طراحی وب سایت نمیتوان از هیچ یک از جزییات هر قدر هم که کوچک باشند چشم پوشی کرد چرا که تک تک عوامل بر کیفیت و کاربردی بودن وب سایت تاثیر گذار خواهند بود.انتخاب فونت مناسب با وب سایت مد نظر نیز ...