5 نظر در مورد این مطلب

  1. سلام خدمت دوستان نهایت عزیز! من خودم ویب دیزاینر هستم. ویب پروگرامینگ و در بخش سافت ویر انجنیرینگ پروژه زیاد کار کردم. و در بخش search Engine Optimization نظرات شما می خواهم.

    Yahya Haidari
    Yahya Haidari
  2. ممنون که به صورت گسترده این مبحث رو توضیح دادید. موفق باشید

    محمد
    محمد
  3. گیت، برای عموم و به صورت رایگان در پکیج های لینوکس، BSD، Illumos،و سایر سیستم عامل های مشابه یونیکس قابل استفاده است. برای مشاهده ی ورژن گیت در محیط ترمینال دستور زیر را وارد کنید.

    گندم خانی
    گندم خانی
  4. من خودم خیلی تا حالا از گیت هاب استفاده کردم، واقعا به درد بخوره، هم برای کسی که دنبال نمونه کد میگرده و هم برای کسی که میخواد کد هایی که نوشته رو به بهترین شکل تغییر بده، اما خب اگه از اون دسته افرادی هستید که میخوایید پروژه هاتون محرمانه باشه یا اینکه امنیت پروژه هاتون براتون مهمه گیت هاب به دردتون نمیخوره (البته سرویس رایگانش)

    داریوش فتحی
    داریوش فتحی
  5. گیت لب (Gitlab) یکی از بهترین نمونه های کنترل ورژن آنلاین هست. البته و دلیل موفقیتش هم با وجود سرویس خیلی قوی مثل گیت هاب (Github)، رایگان بودنش هست. تو گیت هاب شما نمی تونی یه پروژه محرمانه رایگان داشته باشی و برای اینکار حتما باید از سرویس های پولی استفاده کنی. اما تو گیت لب این مشکل وجود نداره. فقط متاسفانه از سال قبل میلادی که گیت لب سرورهای خودش رو به فایربیس (Firebase) گوگل انتقال داد دیگه از دسترس ایرانی ها خارج شده و باید با درو زدن تحریم های گوگل ازش استفاده کرد.

    شاهرخ
    شاهرخ

نظر خود را بیان کنید

مطالب مرتبط

طراحی وب سایت مشاور املاک

طراحی وب سایت مشاور املاک

وب سایت های مشاور املاک در ابتدا بیشتر به منظور ارائه هرچه بهتر املاک فروشی به وجود آمدند اما اینک شاهد هستیم که تمامی فعالیت های این حوزه  اعم از خرید و فروش و اجاره املاک به صورت مکانیزه انجام میشود و ...

چگونه پروپوزال طراحی سایت تهیه کنیم

چگونه پروپوزال طراحی سایت تهیه کنیم

اولین گام در موفقیت یک پروژه بستن قرارداد است که قبل از استارت خوردن پروژه صورت میگیرد اهداف و برنامه ریزی ها از ایجاد طراحی یک وب سایت زمانی به رسمیت شناخته میشوند که...

اشتباهات رایج در طراحی صفحه تماس با ما

اشتباهات رایج در طراحی صفحه تماس با ما

در طراحی سایت برخی از صفحه به لحاظ اهمیت در اولویت بالاتری قرار دارند و طراح موظف است دقت نظر بیشتری را در طراحی این صفحات به خرج دهد .صفحه تماس با ما پل ارتباطی بین مدیر وب سایت و مشتریانش است.

طراحی وب سایت به صورت داینامیک

طراحی وب سایت به صورت داینامیک

وب سایت ها را میتوان از نظر مدیریت محتوا به چهار دسته تقسیم کرد که این دسته بندی به صورت زیر میباشد: وب سایت استاتیک و یا ایستا، وب سایت داینامیک یا پویا، وب سایت نیمه پویا. در این مقاله قصد داریم تا...

نکات مهم در طرح یک وب سایت

نکات مهم در طرح یک وب سایت

طراحی وب سایت را میتوان ترکیبی کلی از مجموعه ای از مهارت های مختلف دانست که منجر به خلق صفحه ای خواهد شد که کاربران میتوانند به واسطه اینترنت و یک مرورگر به آن دسترسی داشته باشند.