ویژگی های یک سایت موفق

4 نظر در مورد این مطلب

  1. سایت باید با توجه به موضوع فعالیت ، ساختاری مناسبی در همه صفحاتش داشته باشد.طراحی وب سایت باید به صورتی باشد که کاربر پس از ورود به وب سایت اطلاعات جامعی را در رابطه با زمینه فعالیت وب سایت به دست آورد

    عماد شورجه
    عماد شورجه
  2. با سلام و خسته نباشید ممنون از مطالب مفید و پویاتون علاوه بر ویژگی های مذکور میتونیم اشاره کنیم ک همیشه یک تصویر، عکس، صحنه و ... خیلی می‌تواند تاثیری بیشتر از هزاران متن در ذهن ما داشته باشد. پس برای سایتی که در اختیار دارید، ابتدا فکر کنید و با تصوری که دارید، یک لوگو بر اساس محتوا و اهدافی که به دنبالش هستید، بسازید.

    سحر رستمی
    سحر رستمی
  3. سلام به نظر من اگه بخواییم مواردی که گفتین رو تو اولویت قرار بدیم طراحی یعنی همون ui و ux تو اولویت اول و بروز رسانی منظم تو اولویت دوم قرار دارن، من خودم وقتی سایتی رو باز میکنم اگه ظاهر خوبی نداشته باشه و مطالبش قدیمی باشن همونجا سایت رو میبندم :)

    مهرداد محمدی
    مهرداد محمدی
  4. یک وب سایت موفق قطعا هدف مشخصی را دنبال میکند ، باید ساختاری مناسبی در همه صفحاتش داشته باشد..طراحی وب سایت باید به صورتی باشد که کاربر پس از ورود به وب سایت اطلاعات جامعی را در رابطه با زمینه فعالیت وب سایت به دست آورد.

    گندم خانی
    گندم خانی

نظر خود را بیان کنید

مطالب مرتبط

اصول طراحی سایت شرکتی

اصول طراحی سایت شرکتی

در طراحی سایت شرکتی ، هدف معرفی و نمایش نمونه کاها و خدمات یک موسسه یا شرکت می باشد. به دلیل استفاده زیاد کاربران از اینترنت، دارا بودن وب سایت اختصاصی برای شرکت ها، بسیار اهمیت داشته و در رقابت ...

طراحی انیمیشن در وب سایت

طراحی انیمیشن در وب سایت

 مهم ترین بخش در طراحی سایت جذاب و شگفت انگیز بودن شکل ظاهری است.یکی از کاربردی ترین تکنیک ها برای بالا بردن کیفیت سایت که امروزه طرفداران بسیاری دارد طراحی انیمیشن در وب سایت است.

سینما گرافی در طراحی سایت

سینما گرافی در طراحی سایت

سینما گرافی در طراحی سایت ایده ای نو پا و تازه ظهور کرده است که مورد استقبال بسیاری از فعالان این حوزه قرار گرفته است. تا پیش از این استفاده از فایل های gif در طرحی سایت بسیار مورد توجه بودند ، اما با تغییر در الگوریتم ها ...

بهترین فروشگاه ساز اینترنتی

بهترین فروشگاه ساز اینترنتی

 اگر شما نیز قصد ساختن یک فروشگاه آنلاین دارید بدانید به سیستمی نیاز دارید که آن فروشگاه را برای شما مدیریت کند. سیستمی که بتوانید با آن محصولات را وارد کنید  و در یک کلام همه چیز را به یکدیگر متصل کنید..

ابزار های طراحی ui

ابزار های طراحی ui

ابزارها در هر زمینه ای نقش تعیین کننده ای را ایفا میکنند بدون شک استفاده از ابزارها نیز  در طراحی به مهارت ویژه ای نیاز دارد.یک طراح حرفه ای کاملا به این موضوع واقف است که از کدام ابزار تا  چه حدی استفاده کند.

گرید و کاربرد آن در طراحی سایت

گرید و کاربرد آن در طراحی سایت

انتقال درست اطلاعات به کاربر مهم ترین هدف در طرحی وب سایت محسوب میشود. این هدف زمانی محقق خواهد شد که کاربر بتواند به راحتی هر آنچه را که نیاز دارد در وب سایت بیابد. استفاده از گرید Grid طریقه درست ...