SEM یا بازاریابی موتورهای جستجو چیست

0 نظر در مورد این مطلب

نظر خود را بیان کنید

مطالب مرتبط

آخرین الگوریتم های جست و جوی گوگل

آخرین الگوریتم های جست و جوی گوگل

تاکنون تغییرات بسیار زیادی بر روی الگوریتم های گوگل اعمال شده که طبق امار روزانه 3  بروز رسانی بر روی این الگوریتم ها صورت میگیرد. گوگل گرچه همه این بروزرسانی ها را اعلام نمیکند ولی تقریبا هر ماه....

معرفی گوگل ادوردز

معرفی گوگل ادوردز

گوگل در راستای بهینه سازی وب سایت ها خدمات بسیاری را به مدیران وب سایت ارائه میکند.گوگل ادوردز نیز یکی از محصولات شرکت گوگل است که امکان نمایش تبلیغات شما در لیست نتایج جستجوی گوگل را فراهم ...

ایندکس شدن وب سایت در گوگل

ایندکس شدن وب سایت در گوگل

سئو وب سایت رابطه مستقیمی با میزان بازدید از وب سایت دارد. برای موفقیت در سئو سه گام اصلی وجود دارد.قدم اول شناساندن وب سایت به ربات های خزنده گوگل است.ایندکس شدن صفحات و در نهایت نمایش آن...

بالا بردن نرخ تبدیل سایت

بالا بردن نرخ تبدیل سایت

زمانی که نرخ تبدیل شما در سایت پایین باشد حتی بالاترین میزان ورودی هم برای شما سودی ندارد دقیقا عین این است که شما یک صفحه خالی ایجاد کنید و تبلیغات خود را به آن صفحه لینک کنید.بهینه سازی نرخ تبدیل...

بازاریابی محتوایی چیست

بازاریابی محتوایی چیست

تولید محتوای ارزشمند و یونیک میتواند نقش ویژه ای را در دیده شدن و بازاریابی داشته باشد.در حال حاضر محتوای ناب و یونیک مهم ترین فاکتور گوگل برای رتبه بندی وب سایت ها است.بازاریابی محتوایی اقدامی است...

دلایل اصلی افت رتبه وب سایت

دلایل اصلی افت رتبه وب سایت

اولین گام برای فعالیت در دنیای وب راه اندازی وب سایت است اما مهم ترین اقدام بالا بردن رتبه وب سایت نزد موتور های جستجو است.چرا که هدف از راه اندازی وب سایت برای کسب و کارها و مشاغل دیده شدن است.