SEM یا بازاریابی موتورهای جستجو چیست

0 نظر در مورد این مطلب

نظر خود را بیان کنید

مطالب مرتبط

نکات طلایی در تولید محتوا

نکات طلایی در تولید محتوا

در سال های اخیر با توجه به الگوریتم های پیچیده ای که گوگل به کار گرفته است ، تمامی فعالان حوزه ی وب و دیجیتال مارکتینگ به اهمیت ویژه ای که گوگل برای تولید محتوای با کیفیت و کارامد قائل است مشرف هستند.

افزایش ورودی سایت با تولید محتوا

افزایش ورودی سایت با تولید محتوا

هدف ما از این مطلب این است که شما را با نوشتن یک مقاله موثر آشنا کنیم تا در طولانی مدت ببینید چه تاثیر بالایی در ترافیک سایت شما خواهد داشت و حتی رتبه  های بالایی را نصیب شما کند.برای رسیدن به ...

رپورتاژ آگهی چیست

رپورتاژ آگهی چیست

رپورتاژ آگهی ، غالبا به مقاله ای گفته میشود که شخصی با پرداخت مبلغی ، از یک سایت پربازدید مقاله ای گیرا و موثر در جهت معرفی و معرفی محصول و یا خدمات کسب و کارش دریافت میکند. این روش بهتر از دیگر روش های...

الگوریتم های سئو در سال 2019

الگوریتم های سئو در سال 2019

در سال 2018 تجربه کاربری و برخورد بازدیدکنندگان سایت ها، یکی از مهم ترین عوامل گوگل در سئو بود که موجب شد تا سایت هایی که از نظر رابط و تجربه کاربری ، وضعیت مناسبی نداشتند جایگاه خود را به سایت هایی که...

انتخاب تیتر مناسب برای مقالات وب سایت

انتخاب تیتر مناسب برای مقالات وب سایت

یکی از با اهمیت ترین مسائل برای وب سایت شما این است که شما توسط موتورهای جستجو در رتبه بالایی قرار بگیرد. در واقع موتورهای جستجو هر صفحه سایت را با نام خودشان صدا میزنند. پس انتخاب تیتر مناسب برای ...

صفحات موبایلی پر شتاب یا AMP

صفحات موبایلی پر شتاب یا AMP

AMP نماد اختصاری عبارت Accelerated Moblie Pages میباشد که به معنای صفحات موبایلی پر شتاب است. AMP ساختاری بهینه سازی شده  در صفحات HTML برای تلفن‌های هوشمند است که گوگل آن را  ...