SEM یا بازاریابی موتورهای جستجو چیست

0 نظر در مورد این مطلب

نظر خود را بیان کنید

مطالب مرتبط

الگوریتم های سئو در سال 2019

الگوریتم های سئو در سال 2019

در سال 2018 تجربه کاربری و برخورد بازدیدکنندگان سایت ها، یکی از مهم ترین عوامل گوگل در سئو بود که موجب شد تا سایت هایی که از نظر رابط و تجربه کاربری ، وضعیت مناسبی نداشتند جایگاه خود را به سایت هایی که...

چگونه کلمات کلیدی را پیدا کنیم

چگونه کلمات کلیدی را پیدا کنیم

تحقیق درباره کلمات کلیدی یکی از با ارزش ترین و مهم ترین کارها در بازاریابی موتورهای جستجو است.شما باید بدانید که پیدا کردن کلمه کلیدی مربوط به کسب و کارتان از اصلی ترین شرط های دیده شدن شما میباشد.

اقدامات موثر برای جذب ترافیک بیشتر در وب سایت

اقدامات موثر برای جذب ترافیک بیشتر در وب سایت

سایت های فروشگاهی اگر از کیفیت لازم برخوردار باشند معمولا ترافیک بالایی را جذب میکنند.اگر وب سایت فروشگاهی خود را به تازگی راه اندازی کرده اید باید  در نظر داشته باشید که برخی اقدامات نیازمند کاری طولانی هستند.

 نبایدها در سئو وب سایت

نبایدها در سئو وب سایت

سئو و تولید محتوا فرایندی پیچیده است که از فاکتور های متنوعی تبعیت میکند.اشتباهات زیادی وجود دارد که باعث میشود سئو کاران و صاحبان سایت ها از جانب گوگل جریمه شده و افت رتبه داشته باشند.

الگوریتم Rank Brain و کاربردهای آن

الگوریتم Rank Brain و کاربردهای آن

در سال 2015 گوگل اعلام کرد که از هوش مصنوعی Rank Brain برای امتیازدهی به وب سایت ها ،جهت نمایش آنها در نتایج جست و جو ، استفاده میکند . در واقع "رنک برین" یک الگوریتم یادگیری ماشین است که ...

اشتباهات رایج در سئو وب سایت

اشتباهات رایج در سئو وب سایت

گوگل مدام در حال آپدیت کردن الگوریتم های خود میباشد، این الگوریتم ها با هر به روز رسانی جایگاه وب سایت های مختلف را نسبت به کلمات کلیدی مختلف در موتور های جستجو جا به جا میکنند. دغدغه اصلی سئوکاران ...