SEM یا بازاریابی موتورهای جستجو چیست

0 نظر در مورد این مطلب

نظر خود را بیان کنید

مطالب مرتبط

آخرین الگوریتم های جست و جوی گوگل

آخرین الگوریتم های جست و جوی گوگل

تاکنون تغییرات بسیار زیادی بر روی الگوریتم های گوگل اعمال شده که طبق امار روزانه 3  بروز رسانی بر روی این الگوریتم ها صورت میگیرد. گوگل گرچه همه این بروزرسانی ها را اعلام نمیکند ولی تقریبا هر ماه....

استفاده از نسخه جدید وبمستر تولز

استفاده از نسخه جدید وبمستر تولز

قطعا شما هم به عنوان یک وبمستر  و مدیر یک سایت با ابزار گوگل وبمستر آشنایی دارید و اگر تا الان هم موفق به کار با این ابزار نشدید اصلا نگران نباشید ما در اینجا به طور کامل به شما آموزش خواهیم داد.شما برای اینکه...

توییتر و اصول بازاریابی در آن

توییتر و اصول بازاریابی در آن

شبکه اجتماعی بزرگ توییتر با تعداد بیشتر از 340میلیون کاربر فعال در ماه و دارا بودن بیش از 40 زبان مختلف یکی از قدرتمندترین و بزرگترین شبکه های اجتماعی است و یکی از ابزارهای تاثیرگذار در بازاریابی دیجیتال محسوب...

بالا بردن نرخ تبدیل سایت

بالا بردن نرخ تبدیل سایت

زمانی که نرخ تبدیل شما در سایت پایین باشد حتی بالاترین میزان ورودی هم برای شما سودی ندارد دقیقا عین این است که شما یک صفحه خالی ایجاد کنید و تبلیغات خود را به آن صفحه لینک کنید.بهینه سازی نرخ تبدیل...

رپورتاژ آگهی چیست

رپورتاژ آگهی چیست

رپورتاژ آگهی ، غالبا به مقاله ای گفته میشود که شخصی با پرداخت مبلغی ، از یک سایت پربازدید مقاله ای گیرا و موثر در جهت معرفی و معرفی محصول و یا خدمات کسب و کارش دریافت میکند. این روش بهتر از دیگر روش های...

تاثیر گوگل پلاس در رتبه وب سایت

تاثیر گوگل پلاس در رتبه وب سایت

شبکه های اجتماعی در سال های خود تاثیر خود را حوزه وب سایت به همه فعالان این حوزه ثابت کرده اند.شبکه اجتماعی گوگل پلاس بیشترین تاثیر را بر سئو داشته و از اهمیت بیشتری برخوردار است.