اصول طراحی سایت تبلیغاتی

0 نظر در مورد این مطلب

نظر خود را بیان کنید

مطالب مرتبط

ویژگی طراحی سایت های دو زبانه یا چند زبانه

ویژگی طراحی سایت های دو زبانه یا چند زبانه

سایت های چند زبانه اصولا سایت هایی هستند که تمامی محتوا ، منو ها ، نوشته ها و اینفوگرافیکها در آنها به دو یا چند زبان دیگر موجود باشد . علاوه بر آن سایت باید  قابلیت این را داشته باشد که در نتایج جست و جوی گوگل...

ویژگی های یک سایت موفق

ویژگی های یک سایت موفق

جایگاه دنیای وب در زمینه بازاریابی اینترنتی برای کسب و کارها به گونه ای تعریف شده است که تمامی افراد به این آگاهی رسیده اند که برای موفقیت در رقابت بازاریابی ، نیازمند وب سایتی استاندارد هستند.برای داشتن سایت

راهکار های جلب اعتماد کاربر در طراحی سایت

راهکار های جلب اعتماد کاربر در طراحی سایت

اگر به دنبال جلب اعتماد بیشتر کاربران سایت خود هستید، سعی کنید تا رعایت اصولی مانند ایجاد فضای خالی در وب سایت، رعایت ترکیب بندی و رنگ بندی متناسب با متون و قابل خوانا بودن محتوای ارائه شده به کاربر را در طراحی ...

اصول طراحی صفحه 404

اصول طراحی صفحه 404

همه افراد در هنگام وب گردی حداقل یک بار با صفحه 404 رو به رو شده اند. صفحه 404 معمولا زمانی نمایش داده میشود که کاربر روی یک لینک خراب کلیک کرده باشد. این صفحه معمولاً به دلیل تغییر آدرس صفحه، حذف محتوا و ...

اهمیت صفحه فرود یا landing page

اهمیت صفحه فرود یا landing page

بازاریابی در دنیای وب نیازمند ابزارهایی است. صفحه فرود یا landing page یکی از ضروری ترین ابزارهای بازاریابی اینترنتی میباشد. اگر قصد دارید بازاریابی اینترنتی را به صورت جدی در کسب و کار خود دنبال کنید ، به ابزارهایی...

تاثیر تصاویر در طراحی سایت

تاثیر تصاویر در طراحی سایت

تصاویر نسبت به متون از قدرت بیشتری برای انتقال پیام برخوردار هستند.در طراحی سایت  تصاویر را میتوان بخش مهمی برای انتقال پیام در نظر گرفت  این تصاویر در عین جذابیت و زیبایی، باید طبق اصول موتور های جستجو در....