انتخاب کلمات کلیدی مناسب

0 نظر در مورد این مطلب

نظر خود را بیان کنید

مطالب مرتبط

SEM یا بازاریابی موتورهای جستجو چیست

SEM یا بازاریابی موتورهای جستجو چیست

موتور های جستجو در بازاریابی های اینترنتی نقش کلیدی و ویژه ای دارند.بازاریابی موتور های جستجو مجموعه تمام فعالیت هایی است که در جهت افزایش بازدید وب سایت مورد نظر صورت میگیرد.موتور های جستجو در...

اشتباهات رایج در سئو وب سایت

اشتباهات رایج در سئو وب سایت

گوگل مدام در حال آپدیت کردن الگوریتم های خود میباشد، این الگوریتم ها با هر به روز رسانی جایگاه وب سایت های مختلف را نسبت به کلمات کلیدی مختلف در موتور های جستجو جا به جا میکنند. دغدغه اصلی سئوکاران ...

بالا بردن نرخ تبدیل سایت

بالا بردن نرخ تبدیل سایت

زمانی که نرخ تبدیل شما در سایت پایین باشد حتی بالاترین میزان ورودی هم برای شما سودی ندارد دقیقا عین این است که شما یک صفحه خالی ایجاد کنید و تبلیغات خود را به آن صفحه لینک کنید.بهینه سازی نرخ تبدیل...

لینک سازی تصویر برای بهینه سازی وب سایت

لینک سازی تصویر برای بهینه سازی وب سایت

لینک سازی برای رتبه بندی سایت در نتایج گوگل و در واقع همان سئو سایت بسیار اهمیت دارد. در مطلب امروز تصمیم داریم در مورد بخشی از مبحث لینک سازی که شاید ناشناخته تر باشد، یعنی لینک سازی تصویر، صحبت کنیم...

لینک nofollow و تاثیر آن در سئو وب سایت

لینک nofollow و تاثیر آن در سئو وب سایت

در فرایند سئو وب سایت اقدامات بسیاری صورت میگیرد تا هدف مورد نظر محقق شود، یکی از این اقدامات لینک سازی است. لینک سازی چه به سایر وب ‌سایت‌ها صورت گیرد و چه از سایتی به سایت شما انجام شود،یکی از بخش‌های...

توییتر و اصول بازاریابی در آن

توییتر و اصول بازاریابی در آن

شبکه اجتماعی بزرگ توییتر با تعداد بیشتر از 340میلیون کاربر فعال در ماه و دارا بودن بیش از 40 زبان مختلف یکی از قدرتمندترین و بزرگترین شبکه های اجتماعی است و یکی از ابزارهای تاثیرگذار در بازاریابی دیجیتال محسوب...