آخرین الگوریتم های جست و جوی گوگل

مطالب مرتبط

رپورتاژ آگهی چیست

رپورتاژ آگهی چیست

رپورتاژ آگهی ، غالبا به مقاله ای گفته میشود که شخصی با پرداخت مبلغی ، از یک سایت پربازدید مقاله ای گیرا و موثر در جهت معرفی و معرفی محصول و یا خدمات کسب و کارش دریافت میکند. این روش بهتر از دیگر روش های...

انتخاب کلمات کلیدی مناسب

انتخاب کلمات کلیدی مناسب

انتخاب کلمات کلیدی مناسب یکی از مهم ترین فاکتور های فرایند سئو سایت میباشد. کلمات کلیدی نقش تعیین کننده ای را در میزان مراجعه کاربر به وب سایت دارند چرا که کلمات کلیدی در حقیقت واژه و یا عبارتی هستند ...

صفحات موبایلی پر شتاب یا AMP

صفحات موبایلی پر شتاب یا AMP

AMP نماد اختصاری عبارت Accelerated Moblie Pages میباشد که به معنای صفحات موبایلی پر شتاب است. AMP ساختاری بهینه سازی شده  در صفحات HTML برای تلفن‌های هوشمند است که گوگل آن را  ...

نرخ پرش یا Bounce Rate

نرخ پرش یا Bounce Rate

عوامل زیادی در حوزه وب وجود دارند که بر نتایج موتورهای جستجو تاثیرگذار هستند.نرخ پرش یا Bounce Rate یکی از عوامل مهم و تاثیرگذار در سئو سایت می باشد.بالا رفتن نرخ پرش یعنی تاثیر بر افت رتبه وب سایت.

اشتباهات رایج در سئو وب سایت

اشتباهات رایج در سئو وب سایت

گوگل مدام در حال آپدیت کردن الگوریتم های خود میباشد، این الگوریتم ها با هر به روز رسانی جایگاه وب سایت های مختلف را نسبت به کلمات کلیدی مختلف در موتور های جستجو جا به جا میکنند. دغدغه اصلی سئوکاران ...