سئو وب سایت یا تبلیغات کلیکی

0 نظر در مورد این مطلب

نظر خود را بیان کنید

مطالب مرتبط

بالا بردن نرخ تبدیل سایت

بالا بردن نرخ تبدیل سایت

زمانی که نرخ تبدیل شما در سایت پایین باشد حتی بالاترین میزان ورودی هم برای شما سودی ندارد دقیقا عین این است که شما یک صفحه خالی ایجاد کنید و تبلیغات خود را به آن صفحه لینک کنید.بهینه سازی نرخ تبدیل...

 نبایدها در سئو وب سایت

نبایدها در سئو وب سایت

سئو و تولید محتوا فرایندی پیچیده است که از فاکتور های متنوعی تبعیت میکند.اشتباهات زیادی وجود دارد که باعث میشود سئو کاران و صاحبان سایت ها از جانب گوگل جریمه شده و افت رتبه داشته باشند.

سئو یا بهینه سازی موتورهای جستجو

سئو یا بهینه سازی موتورهای جستجو

کلمه سئو به صورت اختصاری از سه واژه Search Engine Optimization برگرفته  شده است که به معنای بهینه سازی موتورهای جستجو میباشد.اگر بخواهیم به شکل  ساده تری بیان کنیم،سئو شامل تکنیک هایی...

تاثیر سئو در مدیریت برند و اعتبار آن

تاثیر سئو در مدیریت برند و اعتبار آن

اعتبار، در هر تجارت یا کسب کاری فکتور مهمی محسوب میشود.در تجارت  الکترونیک ایجاد اعتبار برای وب سایت از طریق فرایندی به نام سئو حاصل  خواهد شد.مفهوم سئو در مقاله پیشین به صورت تخصصی بررسی شد.

ریدایرکت چیست

ریدایرکت چیست

هر اقدامی که برای وب سایت در راستای بالا آمدن نتیجه موتورهای جستجو صورت بگیرد را میتوان زیر مجموعه سئو در نظر گرفت.ریدایرکت نیز فرایندی است که در راستای بهتر شده نتیجه در موتورهای جستجو صورت میگیرد.

سئو کلاه سیاه چیست

سئو کلاه سیاه چیست

سئو کلاه سیاه در واقع یک مدل کلاهبرداری محسوب میشود و باعث تغییر رتبه شما در نتایج جستجو میگردد شاید رتبه سایت شما را در لحظه جابجا کند و شما را برتر از همه نشان دهد اما باید گفت که این همیشگی نیست .