طراحی وب سایت در کرج

شرکت پارسیسا به عنوان یکی از شرکت های شناخته شده در استان البرز در زمینه طراحی وب سایت ، طراحی و ساخت اپلیکیشن های موبایل و همچنین سئو و بهینه سازی وب سایت با بکار گیری دانش روز و همچنین پرسنل متخصص در زمینه های ذکر شده آماده ارائه انواع خدمات طراحی سایت در کرج و در کل کشور می باشد.

سفارش طراحی سایت در پارسیسا مانند دیگر پروژه های طراحی وب سایت طی پروسه ای در بازه های زمانی متفاوت به صورت گام به گام و کاملا برنامه ریزی شده جلو میرود. مشتریان در طول انجام پروژه در جریان روند پیشرفت پروژه قرار خواهد گرفت. سفارش طراحی سایت در مراحل زیر صورت میگیرد:

بررسی نیاز های وب سایت و خدماتی که ارائه خواهد داد

اولین قدم در طراحی یک وب سایت کارآمد ، بررسی نیازهای وب سایت میباشد که مستلزم اطلاع داشتن از خدماتی است که وب سایت ارائه خواهد داد. اینکه وب سایت شما چه بخش هایی خواهد داشت طی جلسه ای که قبل از عقد قرارداد صورت میگیرد مشخص میشود ؛ در این جلسه مشتری تمامی نیاز های خود را در پروپوزالی به صورت مکتوب ارائه میکند و کارشناسان ما طبق تجربه ای که در این زمینه داشته اند، کسب و کار شما را تحلیل کرده و یک پیشنهادات خود را بر اساس آنالیز های صورت گرفته ارائه میدهند. انتخاب فضای میزبانی مناسب و نام دامنه اینترنتی (Domain) نیز در این مرحله نهایی میشود.

طراحی وب سایت در کرج

 طرح اولیه وب سایت

در مرحله دوم طرحی اولیه از شکل ظاهری وب سایت با توجه به نوع کسب و کار و همچنین نیازمندی های مشتری ارائه خواهد شد. در این طرح مشتری ظاهر و تم کلی صفحات وب سایت مانند صفحه اصلی تماس با ما وبلاگ و... را می بیند و در صورت عدم تمایل میتواند تغییرات دل خواه خود را در طراحی کلی وب سایت اعمال کند و در غیر این صورت روند رو به جلوی پروژه ادامه خواهد داشت.

طراحی قالب کلی وب سایت

با توجه به طرح اولیه که مورد تایید مشتری قرار گرفته است طراحی قالب کلی و تمامی صفحات سایت آغاز میشود. تا این مرحله طراحان پارسیسا با سلیقه کلی مشتری به طور کامل آشنا شده اند؛ تجریه تخصصی خود را با این سلیقه درهم آمیخته و قالب کلی وب سایت را طراحی میکنند.پس از اتمام کار طرح کلی از نظر گرافیکی و بصری مورد تایید کارفرما قرار میگیرد.

کد نویسی

کد نویسی یکی از مهم ترین مراحل ایجاد یه وب سایت میباشد .تیم برنامه نویسی پارسیسا با تجربه ای چندین ساله در این زمینه با استفاده از تکنولوژی و تمامی استانداردهای روز دنیا ، کار برنامه نویسی وب سایت را انجام می دهند.  با اتمام مرحله کد نویسی ،میتوان گفت که 90% از کار پروژه انجام شده است و وب سایت آماده تحویل است.

درج اطلاعات اولیه وب سایت

تصاویر مطالب و اطلاعات اولیه در این مرحله در وب سایت درج میشوند و شما میتوانید نمایی کلی از وب سایت را مشاهده کنید.

تست وب سایت

در این مرحله وب سایت توسط تیم فنی پارسیسا تست و بازنگری میشود.تمامی خطاها و اشکالات احتمالی در این مرحله مورد بررسی قرار میگیرند.

تحویل وب سایت و آموزش کار با پنل

تحویل پروژه طی جلسه متشکل از یکی از اعضای تیم فنی پارسیسا و مشتری صورت میگیرد.در این جلسه تمامی اطلاعات لازم جهت راه اندازی اولیه وب سایت به کارفرما انتقال خواهدیافت. در این جلسه کارفرما با تمامی امکانات وب سایت و نحوه کار با پنل مدیرتی آن آشنا خواهد شد.

پشتیبانی

در تمامی پلن ها و قرارداد های شرکت پارسیسا نسب به نوع پروژه امکان پشتیبانی به مدت زمان مشخص به صورت رایگان لحاظ شده تا کارفرمایان در آغاز کار خود با خیالی راحت به کار خود ادامه دهند . تیم پشتیبانی پارسیسا در کمترین زمان به درخواست های مشتریان خود رسیدگی و ترتیب اثر خواهد داد.


طراحی انواع وب سایت در کرج

شرکت ها ، موسسات و کسب و کار های واقع در کرج و استان البرز می توانند در صورت تمایل جلسات مشاوره ای را با کارشناسان پارسیسا داشته باشند تا با کسب اطلاعات بیشتر در زمینه طراحی وب سایت انتخاب هوشمندانه ای نسبت به انتخاب کارگزار مناسب برای پیشبرد اهداف خود داشته باشند .

شرکت پارسیسا مفتخر است ، بتواند ارائه دهنده بهترین راهکار های تحت وب به شرکت ها و کارفرمایان در کرج و دیگر شهر ها و استان های کشور باشد.