افزایش زمان ماندن کاربر در سایت با طراحی حرفه ای

5 نظر در مورد این مطلب

  1. از مطالب مفیدتون سپاس اما بنظرم ماندگاری بیشتر کاربر در سایت خیلی کمتر در ایران مورد توجه صاحبان این فضا ها قرار گرفته

    عماد شورجه
    عماد شورجه
  2. با سلام خسته نباشید ممنون از مقاله های مفیدتون البته من به عنوان کاربری که همیشه مقالات سایت شما رو دنبال میکنم فکر میکنم که اگر مقالاتی که واقعا مرتبط با موضوعی هستند که کاربر در حال خواندن آن است می تواند کمک بسیاری به او کند تا بیشتر در سایت شما وقتش را بگذراند. سعی کنید برای پیشنهاد دیگر مقالاتی که مرتبط با موضوع مورد نظر هستند خلاقانه رفتار کنید. مثلا با عناوین : این مطلب بیشتر به شما کمک می کند یا پیشنهاد ویژه سایت ما و عناوینی جذاب تر از این سعی کنید کاربرانتان را ترغیب کنید تا با مراجعه به دیگر صفحات سایت شما زمان بیشتری را در سایت شما بگذرانند.

    محیا صارمی
    محیا صارمی
  3. در دنیای وب محتوا نقش اساسی دارد .برای افزایش مدت زمان حضور کاربر در وب سایت همه چیز به محتوا بستگی دارد.محتوای با کیفیت و جذاب است که میتواند کاربر را در سایت میخکوب کند.با تولید محتوای جذاب کاربران نه تنها زمان طولانی تری در وبسایت شما خواهند ماند، بلکه مطالب بیشتری را هم خواهند خواند و در آینده نیز دوباره باز خواهند گشت.

    گندم خانی
    گندم خانی
  4. سلام و خسته نباشید. مطالبتون واقعا عالیه، یکی از دلایلی که من خودم همیشه پیگیر موضوعات مطالبتون هستم همین مطالب مفید و کاربردیتون هست، یه خسته نباشید جانانه بهتون میگم.

    بهروز کریمی
    بهروز کریمی
  5. البته مطمعنا مدت زمان حضور کاربر در وب سایت تا حد خیلی زیادی بستگی به محتوای متنی وب سایت داره. میزان زمانی که شما صرف خوندن یک مقاله در یک سایت می کنین باعث میشه که گوگل ربته بهتری به وب سایت بده. برای مثال من خودم هرروز حدود ۱۵ دقیقه از وقتم رو صرف خوندن مقالات شما در وب سایت خوبتون میکنم. طبیعتا اگر محدوده موضوع مقالاتتون رو بیشتر کنید این مدت زمان برای هرنفر بیشتر خواهد شد.

    شاهرخ
    شاهرخ

نظر خود را بیان کنید

مطالب مرتبط

نکات مهم در طرح یک وب سایت

نکات مهم در طرح یک وب سایت

طراحی وب سایت را میتوان ترکیبی کلی از مجموعه ای از مهارت های مختلف دانست که منجر به خلق صفحه ای خواهد شد که کاربران میتوانند به واسطه اینترنت و یک مرورگر به آن دسترسی داشته باشند.

طراحی وب سایت مشاور املاک

طراحی وب سایت مشاور املاک

وب سایت های مشاور املاک در ابتدا بیشتر به منظور ارائه هرچه بهتر املاک فروشی به وجود آمدند اما اینک شاهد هستیم که تمامی فعالیت های این حوزه  اعم از خرید و فروش و اجاره املاک به صورت مکانیزه انجام میشود و ...

امکانات طراحی سایت پزشکی

امکانات طراحی سایت پزشکی

مهم ترین هدف در طراحی سایت پزشکی معرفی کلینیک ، مطب و یا پزشک است. ارائه ی خدمات و تخصص ها به بازدیدکنندگان سایت از دیگر اهداف وب سایت پزشکی است که بسیار مورد استقبال مراجعین قرار میگیرد.

چگونه سایت گردشگری طراحی کنیم

چگونه سایت گردشگری طراحی کنیم

یکی دیگر از کسب و کارهایی که نیاز دارند مدام در عرصه های آنلاین حضور داشته باشند، شرکت های گردشگری هستند. سایت گردشگری باید طوری طراحی و پیاده سازی شود که مشتری بتواند به سرعت و راحت از طریق تلفن...

طراحی پروتوتایپ وبسایت

طراحی پروتوتایپ وبسایت

برای اجرا شدن درست و اصولی یک ایده لازم است طرح درستی از ایده را در دست داشته باشیم  تا از جزئیات مورد نیاز آگاه باشیم.در این مقاله قصد داریم تا به پروتوتایپ و کاربردهای آن در زمینه طراحی وب سایت بپردازیم.

طراحی سایت برای وکلا

طراحی سایت برای وکلا

اگر به تازگی به دنبال راه اندازی دفتر حقوقی هستید و یا اینکه چندین سال از تاسیس دفتر و یا مرکز مشاوره حقوقیتان میگذرد، میتوانید برای راه اندازی یک وبسایت برای معرفی خودتان و همکارانتان اقدام کنید...