رپورتاژ آگهی چیست

0 نظر در مورد این مطلب

نظر خود را بیان کنید

مطالب مرتبط

تفاوت SEO و HEO در چیست

تفاوت SEO و HEO در چیست

HEO یا Human Seo Optimization  مفهومی است که باعث شده سئوکاران و محتوا نویسان به این فکر کنند که آیا متنی که مینویسند باید برای موتور های جست و جو بهینه شود و یا برای کاربران اینترنت متخصصین سئو...

الگوریتم کبوتر گوگل چیست

الگوریتم کبوتر گوگل چیست

کبوتر در حال حاضر آخرین حیوانی است که گوگل به لیست الگوریتم های خود اضافه کرده است. گوگل با استفاده از این الگوریتم جستجوی محلی را در نتایج موتورهای جستجوی  خود تاثیر داده است.هدف از این به روز رسانی...

لینک nofollow و تاثیر آن در سئو وب سایت

لینک nofollow و تاثیر آن در سئو وب سایت

در فرایند سئو وب سایت اقدامات بسیاری صورت میگیرد تا هدف مورد نظر محقق شود، یکی از این اقدامات لینک سازی است. لینک سازی چه به سایر وب ‌سایت‌ها صورت گیرد و چه از سایتی به سایت شما انجام شود،یکی از بخش‌های...

آخرین الگوریتم های جست و جوی گوگل

آخرین الگوریتم های جست و جوی گوگل

تاکنون تغییرات بسیار زیادی بر روی الگوریتم های گوگل اعمال شده که طبق امار روزانه 3  بروز رسانی بر روی این الگوریتم ها صورت میگیرد. گوگل گرچه همه این بروزرسانی ها را اعلام نمیکند ولی تقریبا هر ماه....

بالا بردن نرخ تبدیل سایت

بالا بردن نرخ تبدیل سایت

زمانی که نرخ تبدیل شما در سایت پایین باشد حتی بالاترین میزان ورودی هم برای شما سودی ندارد دقیقا عین این است که شما یک صفحه خالی ایجاد کنید و تبلیغات خود را به آن صفحه لینک کنید.بهینه سازی نرخ تبدیل...

معرفی گوگل ادوردز

معرفی گوگل ادوردز

گوگل در راستای بهینه سازی وب سایت ها خدمات بسیاری را به مدیران وب سایت ارائه میکند.گوگل ادوردز نیز یکی از محصولات شرکت گوگل است که امکان نمایش تبلیغات شما در لیست نتایج جستجوی گوگل را فراهم ...