سئو یا بهینه سازی موتورهای جستجو

0 نظر در مورد این مطلب

نظر خود را بیان کنید

مطالب مرتبط

بازاریابی محتوایی چیست

بازاریابی محتوایی چیست

تولید محتوای ارزشمند و یونیک میتواند نقش ویژه ای را در دیده شدن و بازاریابی داشته باشد.در حال حاضر محتوای ناب و یونیک مهم ترین فاکتور گوگل برای رتبه بندی وب سایت ها است.بازاریابی محتوایی اقدامی است...

نحوه طراحی انواع پرتال ها

نحوه طراحی انواع پرتال ها

طراحی وب سایت بستر گسترده ای برای به کارگیری و اجرا انواع تکنولوژی ها و ابزار های کارآمد در این زمینه است هدف طراحی پرتال ها طبقه بندي کردن اطلاعات و نيز تعريف دسترسي...

ابزارهای موتورهای جستجو

ابزارهای موتورهای جستجو

سئو کارها و کارشناسان این زمینه در کار خود از ابزارهای فراوانی استفاده میکنند البته این ابزارها را خودشان نساخته اند بلکه توسط خود موتورهای جستجو عرضه شده است.حتما این نکته را میدانید که موتورهای جستجو...

الگوریتم کبوتر گوگل چیست

الگوریتم کبوتر گوگل چیست

کبوتر در حال حاضر آخرین حیوانی است که گوگل به لیست الگوریتم های خود اضافه کرده است. گوگل با استفاده از این الگوریتم جستجوی محلی را در نتایج موتورهای جستجوی  خود تاثیر داده است.هدف از این به روز رسانی...

ایندکس شدن وب سایت در گوگل

ایندکس شدن وب سایت در گوگل

سئو وب سایت رابطه مستقیمی با میزان بازدید از وب سایت دارد. برای موفقیت در سئو سه گام اصلی وجود دارد.قدم اول شناساندن وب سایت به ربات های خزنده گوگل است.ایندکس شدن صفحات و در نهایت نمایش آن...

فاکتورهای حائز اهمیت سئو در سال 2018

فاکتورهای حائز اهمیت سئو در سال 2018

سئو فرایندی است که به واسطه آن وب سایت شما میتواند در لیست نخست موتور های جستجو قرار گیرد. موتور های جستجو فاکتور های خود را برای بررسی وب سایت ها به سرعت به روز میکنند. اگر میخواهید از رقبای خود در ...