سئو یا بهینه سازی موتورهای جستجو

0 نظر در مورد این مطلب

نظر خود را بیان کنید

مطالب مرتبط

تکامل در الگوریتم های گوگل

تکامل در الگوریتم های گوگل

گوگل در دنیای وب قدرتی بزرگ محسوب میشود و قطعا جهت عرض اندام در دنیای وب  نیازمند ایجاد روابط دوستانه با این قدرت خواهید بود.دنیای سئو مدام در  حال تغییر و تحول است و هیچ فاکتوری برای ماندگاری در ...

جذب مخاطب از طریق محتوای با کیفیت

جذب مخاطب از طریق محتوای با کیفیت

بازاریابی محتوا یکی از موثرترین تاکتیک های جذب مخاطب و تبدیل آن به کاربر دائم و یا مشتری میباشد. البته تاثیر این تاکتیک مشروط به تولید محتوای با کیفیت است. تولید محتوا و انتشار عکس یا ویدئو رابطهی مستقیمی ...

ریدایرکت چیست

ریدایرکت چیست

هر اقدامی که برای وب سایت در راستای بالا آمدن نتیجه موتورهای جستجو صورت بگیرد را میتوان زیر مجموعه سئو در نظر گرفت.ریدایرکت نیز فرایندی است که در راستای بهتر شده نتیجه در موتورهای جستجو صورت میگیرد.

نرخ پرش یا Bounce Rate

نرخ پرش یا Bounce Rate

عوامل زیادی در حوزه وب وجود دارند که بر نتایج موتورهای جستجو تاثیرگذار هستند.نرخ پرش یا Bounce Rate یکی از عوامل مهم و تاثیرگذار در سئو سایت می باشد.بالا رفتن نرخ پرش یعنی تاثیر بر افت رتبه وب سایت.

 نبایدها در سئو وب سایت

نبایدها در سئو وب سایت

سئو و تولید محتوا فرایندی پیچیده است که از فاکتور های متنوعی تبعیت میکند.اشتباهات زیادی وجود دارد که باعث میشود سئو کاران و صاحبان سایت ها از جانب گوگل جریمه شده و افت رتبه داشته باشند.

استفاده از نسخه جدید وبمستر تولز

استفاده از نسخه جدید وبمستر تولز

قطعا شما هم به عنوان یک وبمستر  و مدیر یک سایت با ابزار گوگل وبمستر آشنایی دارید و اگر تا الان هم موفق به کار با این ابزار نشدید اصلا نگران نباشید ما در اینجا به طور کامل به شما آموزش خواهیم داد.شما برای اینکه...