فاکتورهای حائز اهمیت سئو در سال 2018

0 نظر در مورد این مطلب

نظر خود را بیان کنید

مطالب مرتبط

متا تگ ها در سئو سایت

متا تگ ها در سئو سایت

متا تگ ها به گوگل و همچنین کاربران کمک میکند تا درک کنند که موضوع سایت شما چیست و چه هدفی دارد.اگر شما نتوانید به درستی از این متا تگ ها استفاده کنید در آینده شاهدتاثیرات مخرب آن بر روی نتیجه ...

SEM یا بازاریابی موتورهای جستجو چیست

SEM یا بازاریابی موتورهای جستجو چیست

موتور های جستجو در بازاریابی های اینترنتی نقش کلیدی و ویژه ای دارند.بازاریابی موتور های جستجو مجموعه تمام فعالیت هایی است که در جهت افزایش بازدید وب سایت مورد نظر صورت میگیرد.موتور های جستجو در...

اشتباهات رایج در سئو وب سایت

اشتباهات رایج در سئو وب سایت

گوگل مدام در حال آپدیت کردن الگوریتم های خود میباشد، این الگوریتم ها با هر به روز رسانی جایگاه وب سایت های مختلف را نسبت به کلمات کلیدی مختلف در موتور های جستجو جا به جا میکنند. دغدغه اصلی سئوکاران ...

آخرین الگوریتم های جست و جوی گوگل

آخرین الگوریتم های جست و جوی گوگل

تاکنون تغییرات بسیار زیادی بر روی الگوریتم های گوگل اعمال شده که طبق امار روزانه 3  بروز رسانی بر روی این الگوریتم ها صورت میگیرد. گوگل گرچه همه این بروزرسانی ها را اعلام نمیکند ولی تقریبا هر ماه....

صفحات موبایلی پر شتاب یا AMP

صفحات موبایلی پر شتاب یا AMP

AMP نماد اختصاری عبارت Accelerated Moblie Pages میباشد که به معنای صفحات موبایلی پر شتاب است. AMP ساختاری بهینه سازی شده  در صفحات HTML برای تلفن‌های هوشمند است که گوگل آن را  ...

نرخ پرش یا Bounce Rate

نرخ پرش یا Bounce Rate

عوامل زیادی در حوزه وب وجود دارند که بر نتایج موتورهای جستجو تاثیرگذار هستند.نرخ پرش یا Bounce Rate یکی از عوامل مهم و تاثیرگذار در سئو سایت می باشد.بالا رفتن نرخ پرش یعنی تاثیر بر افت رتبه وب سایت.