رپورتاژ آگهی چیست

0 نظر در مورد این مطلب

نظر خود را بیان کنید

مطالب مرتبط

ابزارهای موتورهای جستجو

ابزارهای موتورهای جستجو

سئو کارها و کارشناسان این زمینه در کار خود از ابزارهای فراوانی استفاده میکنند البته این ابزارها را خودشان نساخته اند بلکه توسط خود موتورهای جستجو عرضه شده است.حتما این نکته را میدانید که موتورهای جستجو...

بازاریابی محتوایی چیست

بازاریابی محتوایی چیست

تولید محتوای ارزشمند و یونیک میتواند نقش ویژه ای را در دیده شدن و بازاریابی داشته باشد.در حال حاضر محتوای ناب و یونیک مهم ترین فاکتور گوگل برای رتبه بندی وب سایت ها است.بازاریابی محتوایی اقدامی است...

استفاده از مقالات قدیمی برای بهبود سئو

استفاده از مقالات قدیمی برای بهبود سئو

یکی از اقدامات لازم در زمینه سئو و به روز رسانی وب سایت استفاده از مقالات قدیمی است. به طوری که مقالات را با تغییراتی جزئی بهینه کرده و به روز رسانی میکنید.این کار تاثیر ویژه ای بر ترافیک وب سایت خواهد داشت.

لینک سازی تصویر برای بهینه سازی وب سایت

لینک سازی تصویر برای بهینه سازی وب سایت

لینک سازی برای رتبه بندی سایت در نتایج گوگل و در واقع همان سئو سایت بسیار اهمیت دارد. در مطلب امروز تصمیم داریم در مورد بخشی از مبحث لینک سازی که شاید ناشناخته تر باشد، یعنی لینک سازی تصویر، صحبت کنیم...

دلایل اصلی افت رتبه وب سایت

دلایل اصلی افت رتبه وب سایت

اولین گام برای فعالیت در دنیای وب راه اندازی وب سایت است اما مهم ترین اقدام بالا بردن رتبه وب سایت نزد موتور های جستجو است.چرا که هدف از راه اندازی وب سایت برای کسب و کارها و مشاغل دیده شدن است.

 نبایدها در سئو وب سایت

نبایدها در سئو وب سایت

سئو و تولید محتوا فرایندی پیچیده است که از فاکتور های متنوعی تبعیت میکند.اشتباهات زیادی وجود دارد که باعث میشود سئو کاران و صاحبان سایت ها از جانب گوگل جریمه شده و افت رتبه داشته باشند.