نقش شبکه های اجتماعی در تجارت الکترونیک

0 نظر در مورد این مطلب

نظر خود را بیان کنید

مطالب مرتبط

ضرورت وجود اپلیکیشن در هر کسب و کاری

ضرورت وجود اپلیکیشن در هر کسب و کاری

ما در عصر ارتباطات به سر میبریم.این کلیشه ای ترین جمله این سال های اخیر   است و شاهد تکرار این جمله در تمامی جوامع ، رسانه ها و مطبوعات هستیم.  متعاقبا هر سازمان یا کسب و کاری تمام تلاش ...

اشتباهات رایج در بازاریابی اپلیکیشن

اشتباهات رایج در بازاریابی اپلیکیشن

ظهور اپلیکیشن های جدید به صورت مکرر در دنیای امروز حقیقت دور از انتظاری نمیباشد اما رقابت در این عرصه را تا حد زیادی مشکل کرده است. هزاران اپلیکیشن با زمینه ی فعالیت برابر این امتیاز را به مخاطبان داده است...

ویدئو مارکتینگ

ویدئو مارکتینگ

جامعه امروز به واسطه سرعت بالا در زندگی روزمره گرفتن یک پیام را در قالب تصویر به متن های بلند و وقت گیر ترجیح میدهد.از این رو بازاریاب های اینترنتی به ساخت ویدئو های تبلیغاتی روی آورده و پیام خود را از طریق ...

استراتژی در بازاریابی آنلاین

استراتژی در بازاریابی آنلاین

تجارت در همه ادوار به دنبال جذب مشتری و در نتیجه سود بیشتر بوده است.همین  امر موجب به وجود آمدن بازار یابی و نقش پر رنگ ان در تجارت شد. بازار یابی  در تمامی حوزه ها به فاکتوری حائز اهمیت تبدیل شد ...

دیجیتال مارکتینگ چیست

دیجیتال مارکتینگ چیست

بازاریابی مهم ترین اصل در هر کسب و کاری است.اما گستردگی دنیای وب دنیای تازه ای را برای بازاریابی ایجاد کرده است که  صاحبان مشاغل و کسب و کارها را مجاب به تبلیغت اینترنتی و یا دیجیتال مارکتیگ کرده است.

درآمد زایی از طریق وب سایت

درآمد زایی از طریق وب سایت

زمانی که سخن از درآمد زایی از طریق وب سایت پیش میاید ، ذهن 99% افراد به طرف فروش محصول از طریق وب سایت معطوف میشود. اما درآمد زایی از طریق وب سایت راه های مختلفی دارد که قصد داریم برخی از این ...