نقش شبکه های اجتماعی در تجارت الکترونیک

0 نظر در مورد این مطلب

نظر خود را بیان کنید

مطالب مرتبط

فرآیند پرداخت در سایت فروشگاهی

فرآیند پرداخت در سایت فروشگاهی

در سایت های فروشگاهی مهم ترین فاکتور برای مشتریان پرداخت امن و بی دردسر است. برای تحقق این خواسته لازم است که طراحی فرآیند پرداخت به صورت کاملا حرفه ای و اصولی صورت گیرد. طی تحقیقات صورت گرفته در ...

ایمیل مارکتینگ

ایمیل مارکتینگ

افزایش آگاهی در عموم مردم و گستردگی بازار تبلیغات ، بازرایابی را به علمی پیچیده تبدیل کرده است. وجود روش های مختلف در تبلیغات ، صاحبان مشاغل و کسب و کار را بر آن داشته است تا شانس خود را در زمینه های ...

ضرورت وجود اپلیکیشن در هر کسب و کاری

ضرورت وجود اپلیکیشن در هر کسب و کاری

ما در عصر ارتباطات به سر میبریم.این کلیشه ای ترین جمله این سال های اخیر   است و شاهد تکرار این جمله در تمامی جوامع ، رسانه ها و مطبوعات هستیم.  متعاقبا هر سازمان یا کسب و کاری تمام تلاش ...

اشتباهات رایج در بازاریابی اپلیکیشن

اشتباهات رایج در بازاریابی اپلیکیشن

ظهور اپلیکیشن های جدید به صورت مکرر در دنیای امروز حقیقت دور از انتظاری نمیباشد اما رقابت در این عرصه را تا حد زیادی مشکل کرده است. هزاران اپلیکیشن با زمینه ی فعالیت برابر این امتیاز را به مخاطبان داده است...

استراتژی در بازاریابی آنلاین

استراتژی در بازاریابی آنلاین

تجارت در همه ادوار به دنبال جذب مشتری و در نتیجه سود بیشتر بوده است.همین  امر موجب به وجود آمدن بازار یابی و نقش پر رنگ ان در تجارت شد. بازار یابی  در تمامی حوزه ها به فاکتوری حائز اهمیت تبدیل شد ...

درآمد زایی از طریق وب سایت

درآمد زایی از طریق وب سایت

زمانی که سخن از درآمد زایی از طریق وب سایت پیش میاید ، ذهن 99% افراد به طرف فروش محصول از طریق وب سایت معطوف میشود. اما درآمد زایی از طریق وب سایت راه های مختلفی دارد که قصد داریم برخی از این ...