نقش شبکه های اجتماعی در تجارت الکترونیک

0 نظر در مورد این مطلب

نظر خود را بیان کنید

مطالب مرتبط

ایمیل مارکتینگ

ایمیل مارکتینگ

افزایش آگاهی در عموم مردم و گستردگی بازار تبلیغات ، بازرایابی را به علمی پیچیده تبدیل کرده است. وجود روش های مختلف در تبلیغات ، صاحبان مشاغل و کسب و کار را بر آن داشته است تا شانس خود را در زمینه های ...

ساخت برند تجاری آنلاین

ساخت برند تجاری آنلاین

کسب و کارهای خرده و کوچک در بازار توانایی رقابت با برند های قدرتمند را نخواهند داشت. فن آوری های آنلاین برخلاف بازار های سنتی بستر مناسبی را در فضای مجازی ایجاد نموده اند. کسب و کارهای کوچک در بازار ...

فرآیند پرداخت در سایت فروشگاهی

فرآیند پرداخت در سایت فروشگاهی

در سایت های فروشگاهی مهم ترین فاکتور برای مشتریان پرداخت امن و بی دردسر است. برای تحقق این خواسته لازم است که طراحی فرآیند پرداخت به صورت کاملا حرفه ای و اصولی صورت گیرد. طی تحقیقات صورت گرفته در ...

استراتژی در بازاریابی آنلاین

استراتژی در بازاریابی آنلاین

تجارت در همه ادوار به دنبال جذب مشتری و در نتیجه سود بیشتر بوده است.همین  امر موجب به وجود آمدن بازار یابی و نقش پر رنگ ان در تجارت شد. بازار یابی  در تمامی حوزه ها به فاکتوری حائز اهمیت تبدیل شد ...

ارتقاء مخاطبین وب سایت در شبکه های اجتماعی

ارتقاء مخاطبین وب سایت در شبکه های اجتماعی

استفاده از شبکه های اجتماعی به حدی فراگیر شده است تمامی مدیران وب سایت را متقاعد به داشتن صفحه ای در این شبکه های گسترده کرده است. چرا که میزان استقبال مخاطبان از این شبکه ها به قدری بالاست که...

ویدئو مارکتینگ

ویدئو مارکتینگ

جامعه امروز به واسطه سرعت بالا در زندگی روزمره گرفتن یک پیام را در قالب تصویر به متن های بلند و وقت گیر ترجیح میدهد.از این رو بازاریاب های اینترنتی به ساخت ویدئو های تبلیغاتی روی آورده و پیام خود را از طریق ...