نقش شبکه های اجتماعی در تجارت الکترونیک

0 نظر در مورد این مطلب

نظر خود را بیان کنید

مطالب مرتبط

ویدئو مارکتینگ

ویدئو مارکتینگ

جامعه امروز به واسطه سرعت بالا در زندگی روزمره گرفتن یک پیام را در قالب تصویر به متن های بلند و وقت گیر ترجیح میدهد.از این رو بازاریاب های اینترنتی به ساخت ویدئو های تبلیغاتی روی آورده و پیام خود را از طریق ...

فرآیند پرداخت در سایت فروشگاهی

فرآیند پرداخت در سایت فروشگاهی

در سایت های فروشگاهی مهم ترین فاکتور برای مشتریان پرداخت امن و بی دردسر است. برای تحقق این خواسته لازم است که طراحی فرآیند پرداخت به صورت کاملا حرفه ای و اصولی صورت گیرد. طی تحقیقات صورت گرفته در ...

دیجیتال مارکتینگ چیست

دیجیتال مارکتینگ چیست

بازاریابی مهم ترین اصل در هر کسب و کاری است.اما گستردگی دنیای وب دنیای تازه ای را برای بازاریابی ایجاد کرده است که  صاحبان مشاغل و کسب و کارها را مجاب به تبلیغت اینترنتی و یا دیجیتال مارکتیگ کرده است.

ساخت برند تجاری آنلاین

ساخت برند تجاری آنلاین

کسب و کارهای خرده و کوچک در بازار توانایی رقابت با برند های قدرتمند را نخواهند داشت. فن آوری های آنلاین برخلاف بازار های سنتی بستر مناسبی را در فضای مجازی ایجاد نموده اند. کسب و کارهای کوچک در بازار ...

ضرورت وجود اپلیکیشن در هر کسب و کاری

ضرورت وجود اپلیکیشن در هر کسب و کاری

ما در عصر ارتباطات به سر میبریم.این کلیشه ای ترین جمله این سال های اخیر   است و شاهد تکرار این جمله در تمامی جوامع ، رسانه ها و مطبوعات هستیم.  متعاقبا هر سازمان یا کسب و کاری تمام تلاش ...

ایمیل مارکتینگ

ایمیل مارکتینگ

افزایش آگاهی در عموم مردم و گستردگی بازار تبلیغات ، بازرایابی را به علمی پیچیده تبدیل کرده است. وجود روش های مختلف در تبلیغات ، صاحبان مشاغل و کسب و کار را بر آن داشته است تا شانس خود را در زمینه های ...