نقش شبکه های اجتماعی در تجارت الکترونیک

0 نظر در مورد این مطلب

نظر خود را بیان کنید

مطالب مرتبط

ویدئو مارکتینگ

ویدئو مارکتینگ

جامعه امروز به واسطه سرعت بالا در زندگی روزمره گرفتن یک پیام را در قالب تصویر به متن های بلند و وقت گیر ترجیح میدهد.از این رو بازاریاب های اینترنتی به ساخت ویدئو های تبلیغاتی روی آورده و پیام خود را از طریق ...

ضرورت وجود اپلیکیشن در هر کسب و کاری

ضرورت وجود اپلیکیشن در هر کسب و کاری

ما در عصر ارتباطات به سر میبریم.این کلیشه ای ترین جمله این سال های اخیر   است و شاهد تکرار این جمله در تمامی جوامع ، رسانه ها و مطبوعات هستیم.  متعاقبا هر سازمان یا کسب و کاری تمام تلاش ...

ساخت برند تجاری آنلاین

ساخت برند تجاری آنلاین

کسب و کارهای خرده و کوچک در بازار توانایی رقابت با برند های قدرتمند را نخواهند داشت. فن آوری های آنلاین برخلاف بازار های سنتی بستر مناسبی را در فضای مجازی ایجاد نموده اند. کسب و کارهای کوچک در بازار ...

اشتباهات رایج در بازاریابی اپلیکیشن

اشتباهات رایج در بازاریابی اپلیکیشن

ظهور اپلیکیشن های جدید به صورت مکرر در دنیای امروز حقیقت دور از انتظاری نمیباشد اما رقابت در این عرصه را تا حد زیادی مشکل کرده است. هزاران اپلیکیشن با زمینه ی فعالیت برابر این امتیاز را به مخاطبان داده است...

ارتقاء مخاطبین وب سایت در شبکه های اجتماعی

ارتقاء مخاطبین وب سایت در شبکه های اجتماعی

استفاده از شبکه های اجتماعی به حدی فراگیر شده است تمامی مدیران وب سایت را متقاعد به داشتن صفحه ای در این شبکه های گسترده کرده است. چرا که میزان استقبال مخاطبان از این شبکه ها به قدری بالاست که...

ایمیل مارکتینگ

ایمیل مارکتینگ

افزایش آگاهی در عموم مردم و گستردگی بازار تبلیغات ، بازرایابی را به علمی پیچیده تبدیل کرده است. وجود روش های مختلف در تبلیغات ، صاحبان مشاغل و کسب و کار را بر آن داشته است تا شانس خود را در زمینه های ...