تکامل در الگوریتم های گوگل

0 نظر در مورد این مطلب

نظر خود را بیان کنید

مطالب مرتبط

سئو وب سایت یا تبلیغات کلیکی

سئو وب سایت یا تبلیغات کلیکی

هدف از ایجاد وب سایت در هر کسب وکار و یا تجارتی بیشتر و بهتر دیده شدن ، است. اما برای تحقق این هدف تنها ایجاد وب سایت کافی نیست. در این مقاله صد داریم تا دو راه ممکن را برای دیده شدن وب سایت در لیست ...

سئو یا بهینه سازی موتورهای جستجو

سئو یا بهینه سازی موتورهای جستجو

کلمه سئو به صورت اختصاری از سه واژه Search Engine Optimization برگرفته  شده است که به معنای بهینه سازی موتورهای جستجو میباشد.اگر بخواهیم به شکل  ساده تری بیان کنیم،سئو شامل تکنیک هایی...

لینک بیلدینگ چیست

لینک بیلدینگ چیست

در طراحی سایت مهم ترین گام پس از ایجاد یک وب سایت استاندارد ، نحوه ارائه وب سایت به مخاطبان است.قطعا مهم ترین هدف مدیران وب سایت حضور در لیست اول موتورهای جستجو میباشد اقداماتی که برای ...

فاکتورهای حائز اهمیت سئو در سال 2018

فاکتورهای حائز اهمیت سئو در سال 2018

سئو فرایندی است که به واسطه آن وب سایت شما میتواند در لیست نخست موتور های جستجو قرار گیرد. موتور های جستجو فاکتور های خود را برای بررسی وب سایت ها به سرعت به روز میکنند. اگر میخواهید از رقبای خود در ...

الگوریتم های سئو در سال 2019

الگوریتم های سئو در سال 2019

در سال 2018 تجربه کاربری و برخورد بازدیدکنندگان سایت ها، یکی از مهم ترین عوامل گوگل در سئو بود که موجب شد تا سایت هایی که از نظر رابط و تجربه کاربری ، وضعیت مناسبی نداشتند جایگاه خود را به سایت هایی که...

نرخ پرش یا Bounce Rate

نرخ پرش یا Bounce Rate

عوامل زیادی در حوزه وب وجود دارند که بر نتایج موتورهای جستجو تاثیرگذار هستند.نرخ پرش یا Bounce Rate یکی از عوامل مهم و تاثیرگذار در سئو سایت می باشد.بالا رفتن نرخ پرش یعنی تاثیر بر افت رتبه وب سایت.