نبایدها در سئو وب سایت

0 نظر در مورد این مطلب

نظر خود را بیان کنید

مطالب مرتبط

الگوریتم گوگل پنگوئن چیست

الگوریتم گوگل پنگوئن چیست

گوگل در دنیای وب قدرتی بزرگ محسوب میشود و قطعا جهت عرض اندام در دنیای وب نیازمند ایجاد روابط دوستانه با این قدرت خواهید بود. دنیای سئو مدام در حال تغییر و تحول است و هیچ فاکتوری برای...

استفاده از نسخه جدید وبمستر تولز

استفاده از نسخه جدید وبمستر تولز

قطعا شما هم به عنوان یک وبمستر  و مدیر یک سایت با ابزار گوگل وبمستر آشنایی دارید و اگر تا الان هم موفق به کار با این ابزار نشدید اصلا نگران نباشید ما در اینجا به طور کامل به شما آموزش خواهیم داد.شما برای اینکه...

رپورتاژ آگهی چیست

رپورتاژ آگهی چیست

رپورتاژ آگهی ، غالبا به مقاله ای گفته میشود که شخصی با پرداخت مبلغی ، از یک سایت پربازدید مقاله ای گیرا و موثر در جهت معرفی و معرفی محصول و یا خدمات کسب و کارش دریافت میکند. این روش بهتر از دیگر روش های...

صفحات موبایلی پر شتاب یا AMP

صفحات موبایلی پر شتاب یا AMP

AMP نماد اختصاری عبارت Accelerated Moblie Pages میباشد که به معنای صفحات موبایلی پر شتاب است. AMP ساختاری بهینه سازی شده  در صفحات HTML برای تلفن‌های هوشمند است که گوگل آن را  ...

ریدایرکت چیست

ریدایرکت چیست

هر اقدامی که برای وب سایت در راستای بالا آمدن نتیجه موتورهای جستجو صورت بگیرد را میتوان زیر مجموعه سئو در نظر گرفت.ریدایرکت نیز فرایندی است که در راستای بهتر شده نتیجه در موتورهای جستجو صورت میگیرد.

بازاریابی محتوایی چیست

بازاریابی محتوایی چیست

تولید محتوای ارزشمند و یونیک میتواند نقش ویژه ای را در دیده شدن و بازاریابی داشته باشد.در حال حاضر محتوای ناب و یونیک مهم ترین فاکتور گوگل برای رتبه بندی وب سایت ها است.بازاریابی محتوایی اقدامی است...