امکانات طراحی سایت پزشکی

9 نظر در مورد این مطلب

  1. مهم ترین نکته ارزش گذاری مراکز درمانی برای بهبود روابط با مراجعین یا حتی ایجاد حس رقابت در ارائه خدمات هرچه بهتر به بیماران است. موفق باشید

    امید آشنا
    امید آشنا
  2. به نطر من با توجه به رشد قابل توجهی که در زمینه ی تکنولوژی مخصوصا طراحی وب سایت داریم، تا چندین سال آینده هیچ دستگاه و سازمانی از داشتن وب سایت بی بهره نخواهد بود که قطعا در این بین بیمارستان ها و مراکز پزشکی در اولیت قرار خواهند داشت.

    محسن دبیری
    محسن دبیری
  3. یکی دیگر از قابلیت‌هایی که میشه به این نوع وب‌سایت اضافه کرد امکان ارائه جدیدترین اخبار پزشکی و نکات آموزشی برای بازدیدکنندگان است. بنابراین پزشکان می‌توانند مقالات آموزشی کوتاه یا نکات پزشکی مرتبط با تخصص خود را که نمایانگر جدیدترین پیشرفت‌های علوم پزشکی است، در وب‌سایت خود منتشر کنند.

    سارا حسینی
    سارا حسینی
  4. مزیت وبسایت این هست که جنبه یک رسانه رو داره و فواید اون رو در اختیار کاربر قرار میده. نکته دیگه اینه که با استفاده از وبسایت پزشکان میشه بدون محدودیت زمانی و مکانی از پزشک مورد نظر وقت مشاوره و ویزیت گرفت و این نکته خیلی مهمی هست.

    بهار قاسمی
    بهار قاسمی
  5. بخش نوبت دهی آنلاین به نظر خیلی کاربردی میاد. ولی انگار هنوز خیلی از پزشک ها و مراکز درمانی با این قضیه آشنا نیستند و حتما باید تلفنی و حضوری وقت بگیریم و کلی زمان از دست بدیم :(

    سعید اعتمادی
    سعید اعتمادی
  6. سلام و روز بخیر ممنون بابت مطالب مفیدتون من به عنوان یک پزشک دقیقا با نظر شما درباره طراحی سایت و همچنین امکاناتی که در اختیار بیماران عزیز قرار میگیرد موافقم ممنون میشم که بنده رو در این خصوص راهنمایی فرمایید.

    دکتر  محمد یاوری
    دکتر محمد یاوری
    1. خیلی ممنون از لطفتون شما متوانید در قسمت تماس با ما فرم تماس رو پر کرده تا در اولین فرصت توسط کارشناسان پارسیسا با شما تماس گرفته شود.

      دکتر  محمد یاوری
      سارا کاویانی کارشناس سئو
  7. یکی دیگه از امکانات خیلی خوبی که میشه روی سایتهای پزشکی داد اینکه بشه با گوشی های هوشمند محل نزدیکترین مطرب متخصص مورد نیاز رو پیدا کرد. این امکان برای کسانی که تازه به محل زندگیشون رو عوض کردن یا افرادی که توی مسافرت هستن خیلی میتونه کمک بکنه

    علی رادمندش
    علی رادمندش
    1. بله دقیقا به همین دلیل هست که برای بیشتر سایت های پزسکی پیشنهاد طراحی اپلیکیشن هم داد میشه هم برای پیدا کردن مراکز درمانی هم برای نوبت دهی

      علی رادمندش
      سارا کاویانی کارشناس سئو

نظر خود را بیان کنید

مطالب مرتبط

طراحی انیمیشن در وب سایت

طراحی انیمیشن در وب سایت

 مهم ترین بخش در طراحی سایت جذاب و شگفت انگیز بودن شکل ظاهری است.یکی از کاربردی ترین تکنیک ها برای بالا بردن کیفیت سایت که امروزه طرفداران بسیاری دارد طراحی انیمیشن در وب سایت است.

طراحی صفحه فرود یا landing page

طراحی صفحه فرود یا landing page

اگر قصد دارید بازاریابی اینترنتی را به صورت جدی در کسب و کار خود دنبال کنید ، به ابزارهایی نیاز دارید که قطعا بدون توجه به آنها در این رقابت تنگاتنگ راه به جایی نخواهید برد. صفحه فرود یا landing page یکی از ضروری ترین ...

ابزارهای انتخاب رنگ در طراحی وب سایت

ابزارهای انتخاب رنگ در طراحی وب سایت

شکل ظاهری وب سایت اولین معرف وب سایت به کاربر است.لازم است که شکل ظاهری وب سایت به اندازه ساختار آن جدی گرفته شود و رنگ ها یکی از مهمترین مسائلی است که باید در طراحی سایت در نظر گرفت.

ویژگی های وب سایت کاربر پسند

ویژگی های وب سایت کاربر پسند

فعالیت در دنیای وب تنها زمانی به نتیجه منجر میشود که وب سایت مورد نظر توسط کاربران دیده شود و پس از دیده شدن به واسطه کیفیت بالا کاربرپسند باشد.در غیر این صورت وب سایت نقشی صرفا تزئینی خواهد داشت.