فریم ورک های وب

4 نظر در مورد این مطلب

  1. به نظر من اصن بدون فریم ورک نمیشه برنامه نویسی کرد، کاهش خطا، پیش نمایش کدها، امکان باگ گیری و ... از مهمترین ویژگی های فریم ورک ها به شمار میاد.

    محسن رشیدی
    محسن رشیدی
  2. فریم ورک مجموعه ای استاندارد از مفاهیم، تاکتیک ها، و معیارها است برای مواجه با نوعی معمول از مشکلات، که می توانند بعنوان مرجعی برای حل مشکلات مشابه و توسعه نرم افزار باشند.

    احمد آریا منش
    احمد آریا منش
  3. یکپارچه سازی فریم ورک سمت کاربر و توسعه جریان کاری از دیگر مزیت های این فریم ورک است. توسعه ی مدرن وب به شکل ساده تر ، توانایی ساختن و اجرا شدن روی ویندوز سیستم عامل مک و لینوکس و متن باز و متمرکز بر ارتباط این فریم ورک را از دیگر فریم ورک ها متمایز کرده است.این مقاله بسیار خوب بود . با سپاس

    گندم خانی
    گندم خانی
  4. این مقالتون واقعا عالی بود. از اونجایی که شما یک شرکت حرفه ای برنامه نویسی هستین ما انتظار داریم که تعداد بیشتری از اینگونه مقالات رو تو سایت شما ببینیم و اگر در ادامه یک مقاله تخصصی برای هرکدوم از این فریم ورک ها ایجاد کنید که دیگه خیلی عالی میشه. ممنون از سایت خوبتون

    شاهرخ
    شاهرخ

نظر خود را بیان کنید

مطالب مرتبط

اهمیت صفحه فرود یا landing page

اهمیت صفحه فرود یا landing page

بازاریابی در دنیای وب نیازمند ابزارهایی است. صفحه فرود یا landing page یکی از ضروری ترین ابزارهای بازاریابی اینترنتی میباشد. اگر قصد دارید بازاریابی اینترنتی را به صورت جدی در کسب و کار خود دنبال کنید ، به ابزارهایی...

اصول گرافیکی در طراحی سایت

اصول گرافیکی در طراحی سایت

طراحی وب سایت دارای ابعاد مختلفی است که هر یک از جایگاه ویژه ای برخوردارهستند.شکل ظاهری وب سایت اولین عنصری است که کاربر با آن مواجه میشود پس نسبت به سایر عناصر از درجه اهمیت بیشتری برخوردار است.

ابزارهای انتخاب رنگ در طراحی وب سایت

ابزارهای انتخاب رنگ در طراحی وب سایت

شکل ظاهری وب سایت اولین معرف وب سایت به کاربر است.لازم است که شکل ظاهری وب سایت به اندازه ساختار آن جدی گرفته شود و رنگ ها یکی از مهمترین مسائلی است که باید در طراحی سایت در نظر گرفت.

کدام توزیع لینوکس را انتخاب کنیم

کدام توزیع لینوکس را انتخاب کنیم

کلمه انتخاب در هر زمینه ای مهم است .تنوع در توزیع ها به حدی بالا است که نمیتوان همه را مورد بررسی قرار داد و از معایب و مزایای آنها گفت اما ما در اینجا معروف ترین ها و کاربردی ترین ها را معرفی و آنالیز خواهیم کرد.