مزایای طراحی سایت اختصاصی

8 نظر در مورد این مطلب

  1. البته ذکر این نکته هم ضروری است که اختصاصی بودن CMS به تنهایی دلیلی بر امنیت بالای آن نمیشود و حتی در مواردی ممکن است یک کد اختصاصی بسیار آسیپ پذیرتر از سیستم های مدیریت محتوای رایگان عمل کند. سطح امنیتی کدها بستگی مستقیم به دانش و تجربه تیم توسعه دهنده و رعایت نکات ایمنی از طرف تیم مدیریتی سایت دارد.

    متین جمالی
    متین جمالی
  2. هر چیزی اختصاصیش بهتر از عمومیشه، شما تصور کنید اگه همه لباس های دنیا تو یه اندازه ی مشخص بودن اونوقت یا افراد چاق اذیت میشدن یا افراد لاغر، اما وقتی برای هر شخص با هر سایزی به طور اختصاصی لباس تولید بشه اونوقت دیگه هیچکس اذیت نمیشه.

    مهران کریمی
    مهران کریمی
  3. قالب ها ی آماده خیلی به درد کار های که لازمه اصلی آنها امنیت هست نمیباشد . طراحی سایت های اختصاصی علاوه بر امنیت کاملا بر حسب نیاز است . و این موضوع قابل قیاس با قالب های آماده نیست .

    مایا شهامت
    مایا شهامت
  4. ممنونم ، من تازه با این وب سایت شما آشنا شدم. هر روز از این مقاله ها بذارید. این مبحث سی ام اس های اختصاصی این روزا خیلی پرطرفداره و گسترده شده.

    مونا صبوری
    مونا صبوری
  5. منم برای کارگاهم قصد طراحی یه وب سایت رو دارم اما هرجا رو که گشتم همه شرکت ها از سیستم های آماده استفاده می کردن. حتی یه شرکتی هم که گفته بود سیستم اختصاصی خودش رو داره بعدا معلوم شد که از وردپرس برای کارهاش استفاده می کنه. می خواستم ببینم شما از سیستم های اختصاصی برای طراحی وب سایت استفاده میکنید؟

    علی پارسا
    علی پارسا
    1. بله ما برای شما پنل های اختصاصی با هر امکاناتی که خودتون برای سایت بخواهید طراحی میکنیم و بعد از اتمام پروژه پنل رو در اختیار خودتون میگذاریم و از هیچکدام از پنل های اماده استفاده نخواهیم کرد.

      علی پارسا
      سارا کاویانی کارشناس سئو
  6. من خودم برنامه نویس وب هستم و کاملا با نظر شما در این مقاله موافقم. مخصوصا قسمتی که راجع به امنیت بالای سیستم های مدیریت محتوای اختصاصی صبحت کردید. یک سیستم متن باز که کدهاش در همه جای اینترنت هست خیلی به درد کارهای حساس و امنیتی نمی خوره چون هیچ تضمینی وجود نداره که این سیتسم هک نشه و اینکه اگرم بشه هیچکس مسئولیت این مشکل رو به عهده نمیگیره. در صورتی که شرکت هایی که از سیستم های اختصاصی استفاده می کنن از اول مسئولیت تمام مشکلات رو قبول می کنن

    شاهرخ غلامی
    شاهرخ غلامی
    1. دقیقا همینطوره و ما تضمین امنیت کامل رو به مشتریان خودمون میدیم.

      شاهرخ غلامی
      سارا کاویانی کارشناس سئو

نظر خود را بیان کنید

مطالب مرتبط

فریم ورک های وب

فریم ورک های وب

در برنامه نویسی فریم ورک ها یکی از کارآمدترین ابزارها به شمار میروند. فریمورک ها به برنامه نویسان در صرفه جویی زمان کمک میکنند اما مهم ترین دلیل محبوبیت فریم ورک ها جلوگیری از انجام کارهای خسته کننده  است.

سیستم های مدیریت محتوا

سیستم های مدیریت محتوا

سیستم مدیریت محتوا یا همان Content management system  یک پلتفرم انتشار وبسایت است که به کاربرانی که دانش فنی لازم برای طراحی وبسایت را ندارند ، به راحتی این امکان را میدهد تا محتوای متنی...

امکانات وب سایت فروشگاه اینترنتی

امکانات وب سایت فروشگاه اینترنتی

علی رغم جا افتادن دنیای وب و آنلاین در جامعه ، به دلیل کلاه برداری برخی از افراد خرید آنلاین نتوانسته است اطمینان برخی از افراد جامعه را جلب کند.موفقیت یک وب سایت فروشگاهی ه عوامل متعددی بستگی دارد.

اهمیت فوتر در طراحی سایت

اهمیت فوتر در طراحی سایت

وب سایت در طراحی شامل بخش های متفاوتی است که هر یک شامل کارکرد ویژه ای دارند.فوتر نیز یکی از بخش های مهم در طراحی وب سایت است که به بالا رفتن اطلاعات کاربران و بازدیدکنندگان سایت و همچنین به...

راه های افزایش ترافیک وب سایت

راه های افزایش ترافیک وب سایت

مهم ترین هدف مشاغل و کسب و کارها از راه اندازی وب سایت و ورود به دنیای وب، دیده شدن است. برای دیده شدن لازم است وب سایت را بهینه سازی کنید. ترافیک وب سایت جریان حیات در تجارتهای آنلاین است...

طراحی وب سایت به صورت parallax

طراحی وب سایت به صورت parallax

parallax در لغت به معنای اختلاف دید در عین هماهنگی میباشد اما در طراحی سایت به تکنیکی گفته میشود که کاربر میتواند توسط اسکرول و یا موس تغییراتی مانند افکت ، تغییرات پس زمینه ، جا به جایی و یا تغییر میدان دید...