نرخ پرش یا Bounce Rate

مطالب مرتبط

جذب مخاطب از طریق محتوای با کیفیت

جذب مخاطب از طریق محتوای با کیفیت

بازاریابی محتوا یکی از موثرترین تاکتیک های جذب مخاطب و تبدیل آن به کاربر دائم و یا مشتری میباشد. البته تاثیر این تاکتیک مشروط به تولید محتوای با کیفیت است. تولید محتوا و انتشار عکس یا ویدئو رابطهی مستقیمی ...

SEM یا بازاریابی موتورهای جستجو چیست

SEM یا بازاریابی موتورهای جستجو چیست

موتور های جستجو در بازاریابی های اینترنتی نقش کلیدی و ویژه ای دارند.بازاریابی موتور های جستجو مجموعه تمام فعالیت هایی است که در جهت افزایش بازدید وب سایت مورد نظر صورت میگیرد.موتور های جستجو در...

 نبایدها در سئو وب سایت

نبایدها در سئو وب سایت

سئو و تولید محتوا فرایندی پیچیده است که از فاکتور های متنوعی تبعیت میکند.اشتباهات زیادی وجود دارد که باعث میشود سئو کاران و صاحبان سایت ها از جانب گوگل جریمه شده و افت رتبه داشته باشند.

انتخاب کلمات کلیدی مناسب

انتخاب کلمات کلیدی مناسب

انتخاب کلمات کلیدی مناسب یکی از مهم ترین فاکتور های فرایند سئو سایت میباشد. کلمات کلیدی نقش تعیین کننده ای را در میزان مراجعه کاربر به وب سایت دارند چرا که کلمات کلیدی در حقیقت واژه و یا عبارتی هستند ...

آخرین الگوریتم های جست و جوی گوگل

آخرین الگوریتم های جست و جوی گوگل

تاکنون تغییرات بسیار زیادی بر روی الگوریتم های گوگل اعمال شده که طبق امار روزانه 3  بروز رسانی بر روی این الگوریتم ها صورت میگیرد. گوگل گرچه همه این بروزرسانی ها را اعلام نمیکند ولی تقریبا هر ماه....

لینک nofollow و تاثیر آن در سئو وب سایت

لینک nofollow و تاثیر آن در سئو وب سایت

در فرایند سئو وب سایت اقدامات بسیاری صورت میگیرد تا هدف مورد نظر محقق شود، یکی از این اقدامات لینک سازی است. لینک سازی چه به سایر وب ‌سایت‌ها صورت گیرد و چه از سایتی به سایت شما انجام شود،یکی از بخش‌های...