انتخاب کلمات کلیدی مناسب

0 نظر در مورد این مطلب

نظر خود را بیان کنید

مطالب مرتبط

بالا بردن نرخ تبدیل سایت

بالا بردن نرخ تبدیل سایت

زمانی که نرخ تبدیل شما در سایت پایین باشد حتی بالاترین میزان ورودی هم برای شما سودی ندارد دقیقا عین این است که شما یک صفحه خالی ایجاد کنید و تبلیغات خود را به آن صفحه لینک کنید.بهینه سازی نرخ تبدیل...

ریدایرکت چیست

ریدایرکت چیست

هر اقدامی که برای وب سایت در راستای بالا آمدن نتیجه موتورهای جستجو صورت بگیرد را میتوان زیر مجموعه سئو در نظر گرفت.ریدایرکت نیز فرایندی است که در راستای بهتر شده نتیجه در موتورهای جستجو صورت میگیرد.

لینک سازی تصویر برای بهینه سازی وب سایت

لینک سازی تصویر برای بهینه سازی وب سایت

لینک سازی برای رتبه بندی سایت در نتایج گوگل و در واقع همان سئو سایت بسیار اهمیت دارد. در مطلب امروز تصمیم داریم در مورد بخشی از مبحث لینک سازی که شاید ناشناخته تر باشد، یعنی لینک سازی تصویر، صحبت کنیم...

توییتر و اصول بازاریابی در آن

توییتر و اصول بازاریابی در آن

شبکه اجتماعی بزرگ توییتر با تعداد بیشتر از 340میلیون کاربر فعال در ماه و دارا بودن بیش از 40 زبان مختلف یکی از قدرتمندترین و بزرگترین شبکه های اجتماعی است و یکی از ابزارهای تاثیرگذار در بازاریابی دیجیتال محسوب...

صفحات موبایلی پر شتاب یا AMP

صفحات موبایلی پر شتاب یا AMP

AMP نماد اختصاری عبارت Accelerated Moblie Pages میباشد که به معنای صفحات موبایلی پر شتاب است. AMP ساختاری بهینه سازی شده  در صفحات HTML برای تلفن‌های هوشمند است که گوگل آن را  ...

نرخ پرش یا Bounce Rate

نرخ پرش یا Bounce Rate

عوامل زیادی در حوزه وب وجود دارند که بر نتایج موتورهای جستجو تاثیرگذار هستند.نرخ پرش یا Bounce Rate یکی از عوامل مهم و تاثیرگذار در سئو سایت می باشد.بالا رفتن نرخ پرش یعنی تاثیر بر افت رتبه وب سایت.