انتخاب کلمات کلیدی مناسب

0 نظر در مورد این مطلب

نظر خود را بیان کنید

مطالب مرتبط

نرخ پرش یا Bounce Rate

نرخ پرش یا Bounce Rate

عوامل زیادی در حوزه وب وجود دارند که بر نتایج موتورهای جستجو تاثیرگذار هستند.نرخ پرش یا Bounce Rate یکی از عوامل مهم و تاثیرگذار در سئو سایت می باشد.بالا رفتن نرخ پرش یعنی تاثیر بر افت رتبه وب سایت.

بازاریابی محتوایی چیست

بازاریابی محتوایی چیست

تولید محتوای ارزشمند و یونیک میتواند نقش ویژه ای را در دیده شدن و بازاریابی داشته باشد.در حال حاضر محتوای ناب و یونیک مهم ترین فاکتور گوگل برای رتبه بندی وب سایت ها است.بازاریابی محتوایی اقدامی است...

SEM یا بازاریابی موتورهای جستجو چیست

SEM یا بازاریابی موتورهای جستجو چیست

موتور های جستجو در بازاریابی های اینترنتی نقش کلیدی و ویژه ای دارند.بازاریابی موتور های جستجو مجموعه تمام فعالیت هایی است که در جهت افزایش بازدید وب سایت مورد نظر صورت میگیرد.موتور های جستجو در...

معرفی گوگل ادوردز

معرفی گوگل ادوردز

گوگل در راستای بهینه سازی وب سایت ها خدمات بسیاری را به مدیران وب سایت ارائه میکند.گوگل ادوردز نیز یکی از محصولات شرکت گوگل است که امکان نمایش تبلیغات شما در لیست نتایج جستجوی گوگل را فراهم ...

تفاوت SEO و HEO در چیست

تفاوت SEO و HEO در چیست

HEO یا Human Seo Optimization  مفهومی است که باعث شده سئوکاران و محتوا نویسان به این فکر کنند که آیا متنی که مینویسند باید برای موتور های جست و جو بهینه شود و یا برای کاربران اینترنت متخصصین سئو...

لینک nofollow و تاثیر آن در سئو وب سایت

لینک nofollow و تاثیر آن در سئو وب سایت

در فرایند سئو وب سایت اقدامات بسیاری صورت میگیرد تا هدف مورد نظر محقق شود، یکی از این اقدامات لینک سازی است. لینک سازی چه به سایر وب ‌سایت‌ها صورت گیرد و چه از سایتی به سایت شما انجام شود،یکی از بخش‌های...