انتخاب کلمات کلیدی مناسب

0 نظر در مورد این مطلب

نظر خود را بیان کنید

مطالب مرتبط

آخرین الگوریتم های جست و جوی گوگل

آخرین الگوریتم های جست و جوی گوگل

تاکنون تغییرات بسیار زیادی بر روی الگوریتم های گوگل اعمال شده که طبق امار روزانه 3  بروز رسانی بر روی این الگوریتم ها صورت میگیرد. گوگل گرچه همه این بروزرسانی ها را اعلام نمیکند ولی تقریبا هر ماه....

چرا وب سایت در گوگل رتبه نمیگیرد

چرا وب سایت در گوگل رتبه نمیگیرد

یکی از چالش هایی که طراحان وبسایت و متخصصین سئو در مراحل اولیه کار با آن رو به رو هستند، عدم نمایش وب سایت در نتایج گوگل است. اما شما زمانی میتوانید راه کار های بهینه سازی را استفاده کنید که گوگل ....

سئو وب سایت یا تبلیغات کلیکی

سئو وب سایت یا تبلیغات کلیکی

هدف از ایجاد وب سایت در هر کسب وکار و یا تجارتی بیشتر و بهتر دیده شدن ، است. اما برای تحقق این هدف تنها ایجاد وب سایت کافی نیست. در این مقاله صد داریم تا دو راه ممکن را برای دیده شدن وب سایت در لیست ...

نحوه استفاده از گوگل وبمستر

نحوه استفاده از گوگل وبمستر

گوگل وبمستر تولز یکی از مهم ترین ابزراهایی است که گوگل در اختیار مدیران وب سایت قرار داده است تا با استفاده از آن آمار و اطلاعات لازم را به دست آورند.اطلاعاتی که این ابزار در اختیار مدیران وب سایت قرار میدهد ...

الگوریتم گوگل پنگوئن چیست

الگوریتم گوگل پنگوئن چیست

گوگل در دنیای وب قدرتی بزرگ محسوب میشود و قطعا جهت عرض اندام در دنیای وب نیازمند ایجاد روابط دوستانه با این قدرت خواهید بود. دنیای سئو مدام در حال تغییر و تحول است و هیچ فاکتوری برای...

نرخ کلیکی وب سایت یا CTR چیست

نرخ کلیکی وب سایت یا CTR چیست

بهینه سازی در حوزه وب به عوامل متعددی بستگی دارد.تمامی اقدامات بهینه سازی در جهت افزایش نرخ کلیک در وب سایت صورت میگیرد. درصد تعداد کلیک به تعداد نمایش را در تبلیغات...