انتخاب کلمات کلیدی مناسب

0 نظر در مورد این مطلب

نظر خود را بیان کنید

مطالب مرتبط

SEM یا بازاریابی موتورهای جستجو چیست

SEM یا بازاریابی موتورهای جستجو چیست

موتور های جستجو در بازاریابی های اینترنتی نقش کلیدی و ویژه ای دارند.بازاریابی موتور های جستجو مجموعه تمام فعالیت هایی است که در جهت افزایش بازدید وب سایت مورد نظر صورت میگیرد.موتور های جستجو در...

الگوریتم های سئو در سال 2019

الگوریتم های سئو در سال 2019

در سال 2018 تجربه کاربری و برخورد بازدیدکنندگان سایت ها، یکی از مهم ترین عوامل گوگل در سئو بود که موجب شد تا سایت هایی که از نظر رابط و تجربه کاربری ، وضعیت مناسبی نداشتند جایگاه خود را به سایت هایی که...

صفحات موبایلی پر شتاب یا AMP

صفحات موبایلی پر شتاب یا AMP

AMP نماد اختصاری عبارت Accelerated Moblie Pages میباشد که به معنای صفحات موبایلی پر شتاب است. AMP ساختاری بهینه سازی شده  در صفحات HTML برای تلفن‌های هوشمند است که گوگل آن را  ...

پنالتی شدن سایت در گوگل

پنالتی شدن سایت در گوگل

اختلال در روند سئو به معنای پنالتی شدن وب سایت در گوگل است. حذف کامل سایت از میان نتایج گوگل ، حذف صفحه خاصی از سایت از میان نتایج گوگل و کاهش رتبه صفحه خاص . پنالتی شدن سایت در گوگل دلایل متعددی دارد ...

لینک سازی تصویر برای بهینه سازی وب سایت

لینک سازی تصویر برای بهینه سازی وب سایت

لینک سازی برای رتبه بندی سایت در نتایج گوگل و در واقع همان سئو سایت بسیار اهمیت دارد. در مطلب امروز تصمیم داریم در مورد بخشی از مبحث لینک سازی که شاید ناشناخته تر باشد، یعنی لینک سازی تصویر، صحبت کنیم...

لینک بیلدینگ چیست

لینک بیلدینگ چیست

در طراحی سایت مهم ترین گام پس از ایجاد یک وب سایت استاندارد ، نحوه ارائه وب سایت به مخاطبان است.قطعا مهم ترین هدف مدیران وب سایت حضور در لیست اول موتورهای جستجو میباشد اقداماتی که برای ...