نرخ پرش یا Bounce Rate

0 نظر در مورد این مطلب

نظر خود را بیان کنید

مطالب مرتبط

چگونه کلمات کلیدی را پیدا کنیم

چگونه کلمات کلیدی را پیدا کنیم

تحقیق درباره کلمات کلیدی یکی از با ارزش ترین و مهم ترین کارها در بازاریابی موتورهای جستجو است.شما باید بدانید که پیدا کردن کلمه کلیدی مربوط به کسب و کارتان از اصلی ترین شرط های دیده شدن شما میباشد.

جذب مخاطب از طریق محتوای با کیفیت

جذب مخاطب از طریق محتوای با کیفیت

بازاریابی محتوا یکی از موثرترین تاکتیک های جذب مخاطب و تبدیل آن به کاربر دائم و یا مشتری میباشد. البته تاثیر این تاکتیک مشروط به تولید محتوای با کیفیت است. تولید محتوا و انتشار عکس یا ویدئو رابطهی مستقیمی ...

فاکتورهای حائز اهمیت سئو در سال 2018

فاکتورهای حائز اهمیت سئو در سال 2018

سئو فرایندی است که به واسطه آن وب سایت شما میتواند در لیست نخست موتور های جستجو قرار گیرد. موتور های جستجو فاکتور های خود را برای بررسی وب سایت ها به سرعت به روز میکنند. اگر میخواهید از رقبای خود در ...

سئو وب سایت یا تبلیغات کلیکی

سئو وب سایت یا تبلیغات کلیکی

هدف از ایجاد وب سایت در هر کسب وکار و یا تجارتی بیشتر و بهتر دیده شدن ، است. اما برای تحقق این هدف تنها ایجاد وب سایت کافی نیست. در این مقاله صد داریم تا دو راه ممکن را برای دیده شدن وب سایت در لیست ...

الگوریتم گوگل پنگوئن چیست

الگوریتم گوگل پنگوئن چیست

گوگل در دنیای وب قدرتی بزرگ محسوب میشود و قطعا جهت عرض اندام در دنیای وب نیازمند ایجاد روابط دوستانه با این قدرت خواهید بود. دنیای سئو مدام در حال تغییر و تحول است و هیچ فاکتوری برای...

بازاریابی محتوایی چیست

بازاریابی محتوایی چیست

تولید محتوای ارزشمند و یونیک میتواند نقش ویژه ای را در دیده شدن و بازاریابی داشته باشد.در حال حاضر محتوای ناب و یونیک مهم ترین فاکتور گوگل برای رتبه بندی وب سایت ها است.بازاریابی محتوایی اقدامی است...