نرخ پرش یا Bounce Rate

0 نظر در مورد این مطلب

نظر خود را بیان کنید

مطالب مرتبط

نحوه طراحی انواع پرتال ها

نحوه طراحی انواع پرتال ها

طراحی وب سایت بستر گسترده ای برای به کارگیری و اجرا انواع تکنولوژی ها و ابزار های کارآمد در این زمینه است هدف طراحی پرتال ها طبقه بندي کردن اطلاعات و نيز تعريف دسترسي...

الگوریتم کبوتر گوگل چیست

الگوریتم کبوتر گوگل چیست

کبوتر در حال حاضر آخرین حیوانی است که گوگل به لیست الگوریتم های خود اضافه کرده است. گوگل با استفاده از این الگوریتم جستجوی محلی را در نتایج موتورهای جستجوی  خود تاثیر داده است.هدف از این به روز رسانی...

بازاریابی محتوایی چیست

بازاریابی محتوایی چیست

تولید محتوای ارزشمند و یونیک میتواند نقش ویژه ای را در دیده شدن و بازاریابی داشته باشد.در حال حاضر محتوای ناب و یونیک مهم ترین فاکتور گوگل برای رتبه بندی وب سایت ها است.بازاریابی محتوایی اقدامی است...

متا تگ ها در سئو سایت

متا تگ ها در سئو سایت

متا تگ ها به گوگل و همچنین کاربران کمک میکند تا درک کنند که موضوع سایت شما چیست و چه هدفی دارد.اگر شما نتوانید به درستی از این متا تگ ها استفاده کنید در آینده شاهدتاثیرات مخرب آن بر روی نتیجه ...

SEM یا بازاریابی موتورهای جستجو چیست

SEM یا بازاریابی موتورهای جستجو چیست

موتور های جستجو در بازاریابی های اینترنتی نقش کلیدی و ویژه ای دارند.بازاریابی موتور های جستجو مجموعه تمام فعالیت هایی است که در جهت افزایش بازدید وب سایت مورد نظر صورت میگیرد.موتور های جستجو در...

تاثیر سئو در مدیریت برند و اعتبار آن

تاثیر سئو در مدیریت برند و اعتبار آن

اعتبار، در هر تجارت یا کسب کاری فکتور مهمی محسوب میشود.در تجارت  الکترونیک ایجاد اعتبار برای وب سایت از طریق فرایندی به نام سئو حاصل  خواهد شد.مفهوم سئو در مقاله پیشین به صورت تخصصی بررسی شد.