با Google My Business به صدر نتایج جست و جوی گوگل برسیم

0 نظر در مورد این مطلب

نظر خود را بیان کنید

مطالب مرتبط

قواعد لینک سازی در وب سایت

قواعد لینک سازی در وب سایت

افزایش رتبه وب سایت در گوگل یکی از مهم ترین دغدغه های مدیران وب سایت محسوب میشود.لینک سازی طبیعی نقش ویژه ای در راستای دیده شدن یک وب سایت دارد.لینک سازی به صورت طبیعی دارای قواعدی...

نرخ پرش یا Bounce Rate

نرخ پرش یا Bounce Rate

عوامل زیادی در حوزه وب وجود دارند که بر نتایج موتورهای جستجو تاثیرگذار هستند.نرخ پرش یا Bounce Rate یکی از عوامل مهم و تاثیرگذار در سئو سایت می باشد.بالا رفتن نرخ پرش یعنی تاثیر بر افت رتبه وب سایت.

بالا بردن نرخ تبدیل سایت

بالا بردن نرخ تبدیل سایت

زمانی که نرخ تبدیل شما در سایت پایین باشد حتی بالاترین میزان ورودی هم برای شما سودی ندارد دقیقا عین این است که شما یک صفحه خالی ایجاد کنید و تبلیغات خود را به آن صفحه لینک کنید.بهینه سازی نرخ تبدیل...

صفحات موبایلی پر شتاب یا AMP

صفحات موبایلی پر شتاب یا AMP

AMP نماد اختصاری عبارت Accelerated Moblie Pages میباشد که به معنای صفحات موبایلی پر شتاب است. AMP ساختاری بهینه سازی شده  در صفحات HTML برای تلفن‌های هوشمند است که گوگل آن را  ...

سایت مپ در سئو سایت

سایت مپ در سئو سایت

سایت مپ در واقع یک نقشه از سایت است که ساختار کلی سایت و دسته بندی های مختلف در سایت و همچنین لینک دهی های مختلفی که بین صفحات سایت انجام شده است را به طور کامل نشان می دهد.سایت مپ با ....

چگونه کلمات کلیدی را پیدا کنیم

چگونه کلمات کلیدی را پیدا کنیم

تحقیق درباره کلمات کلیدی یکی از با ارزش ترین و مهم ترین کارها در بازاریابی موتورهای جستجو است.شما باید بدانید که پیدا کردن کلمه کلیدی مربوط به کسب و کارتان از اصلی ترین شرط های دیده شدن شما میباشد.