نبایدها در سئو وب سایت

0 نظر در مورد این مطلب

نظر خود را بیان کنید

مطالب مرتبط

توییتر و اصول بازاریابی در آن

توییتر و اصول بازاریابی در آن

شبکه اجتماعی بزرگ توییتر با تعداد بیشتر از 340میلیون کاربر فعال در ماه و دارا بودن بیش از 40 زبان مختلف یکی از قدرتمندترین و بزرگترین شبکه های اجتماعی است و یکی از ابزارهای تاثیرگذار در بازاریابی دیجیتال محسوب...

SEM یا بازاریابی موتورهای جستجو چیست

SEM یا بازاریابی موتورهای جستجو چیست

موتور های جستجو در بازاریابی های اینترنتی نقش کلیدی و ویژه ای دارند.بازاریابی موتور های جستجو مجموعه تمام فعالیت هایی است که در جهت افزایش بازدید وب سایت مورد نظر صورت میگیرد.موتور های جستجو در...

نحوه طراحی انواع پرتال ها

نحوه طراحی انواع پرتال ها

طراحی وب سایت بستر گسترده ای برای به کارگیری و اجرا انواع تکنولوژی ها و ابزار های کارآمد در این زمینه است هدف طراحی پرتال ها طبقه بندي کردن اطلاعات و نيز تعريف دسترسي...

الگوریتم Rank Brain و کاربردهای آن

الگوریتم Rank Brain و کاربردهای آن

در سال 2015 گوگل اعلام کرد که از هوش مصنوعی Rank Brain برای امتیازدهی به وب سایت ها ،جهت نمایش آنها در نتایج جست و جو ، استفاده میکند . در واقع "رنک برین" یک الگوریتم یادگیری ماشین است که ...

انتخاب تیتر مناسب برای مقالات وب سایت

انتخاب تیتر مناسب برای مقالات وب سایت

یکی از با اهمیت ترین مسائل برای وب سایت شما این است که شما توسط موتورهای جستجو در رتبه بالایی قرار بگیرد. در واقع موتورهای جستجو هر صفحه سایت را با نام خودشان صدا میزنند. پس انتخاب تیتر مناسب برای ...

بازاریابی محتوایی چیست

بازاریابی محتوایی چیست

تولید محتوای ارزشمند و یونیک میتواند نقش ویژه ای را در دیده شدن و بازاریابی داشته باشد.در حال حاضر محتوای ناب و یونیک مهم ترین فاکتور گوگل برای رتبه بندی وب سایت ها است.بازاریابی محتوایی اقدامی است...