نبایدها در سئو وب سایت

0 نظر در مورد این مطلب

نظر خود را بیان کنید

مطالب مرتبط

SEM یا بازاریابی موتورهای جستجو چیست

SEM یا بازاریابی موتورهای جستجو چیست

موتور های جستجو در بازاریابی های اینترنتی نقش کلیدی و ویژه ای دارند.بازاریابی موتور های جستجو مجموعه تمام فعالیت هایی است که در جهت افزایش بازدید وب سایت مورد نظر صورت میگیرد.موتور های جستجو در...

سئو یا بهینه سازی موتورهای جستجو

سئو یا بهینه سازی موتورهای جستجو

کلمه سئو به صورت اختصاری از سه واژه Search Engine Optimization برگرفته  شده است که به معنای بهینه سازی موتورهای جستجو میباشد.اگر بخواهیم به شکل  ساده تری بیان کنیم،سئو شامل تکنیک هایی...

رپورتاژ آگهی چیست

رپورتاژ آگهی چیست

رپورتاژ آگهی ، غالبا به مقاله ای گفته میشود که شخصی با پرداخت مبلغی ، از یک سایت پربازدید مقاله ای گیرا و موثر در جهت معرفی و معرفی محصول و یا خدمات کسب و کارش دریافت میکند. این روش بهتر از دیگر روش های...

الگوریتم های سئو در سال 2019

الگوریتم های سئو در سال 2019

در سال 2018 تجربه کاربری و برخورد بازدیدکنندگان سایت ها، یکی از مهم ترین عوامل گوگل در سئو بود که موجب شد تا سایت هایی که از نظر رابط و تجربه کاربری ، وضعیت مناسبی نداشتند جایگاه خود را به سایت هایی که...

متا تگ ها در سئو سایت

متا تگ ها در سئو سایت

متا تگ ها به گوگل و همچنین کاربران کمک میکند تا درک کنند که موضوع سایت شما چیست و چه هدفی دارد.اگر شما نتوانید به درستی از این متا تگ ها استفاده کنید در آینده شاهدتاثیرات مخرب آن بر روی نتیجه ...

جذب مخاطب از طریق محتوای با کیفیت

جذب مخاطب از طریق محتوای با کیفیت

بازاریابی محتوا یکی از موثرترین تاکتیک های جذب مخاطب و تبدیل آن به کاربر دائم و یا مشتری میباشد. البته تاثیر این تاکتیک مشروط به تولید محتوای با کیفیت است. تولید محتوا و انتشار عکس یا ویدئو رابطهی مستقیمی ...