آخرین الگوریتم های جست و جوی گوگل

0 نظر در مورد این مطلب

نظر خود را بیان کنید

مطالب مرتبط

ایندکس شدن وب سایت در گوگل

ایندکس شدن وب سایت در گوگل

سئو وب سایت رابطه مستقیمی با میزان بازدید از وب سایت دارد. برای موفقیت در سئو سه گام اصلی وجود دارد.قدم اول شناساندن وب سایت به ربات های خزنده گوگل است.ایندکس شدن صفحات و در نهایت نمایش آن...

الگوریتم های سئو در سال 2019

الگوریتم های سئو در سال 2019

در سال 2018 تجربه کاربری و برخورد بازدیدکنندگان سایت ها، یکی از مهم ترین عوامل گوگل در سئو بود که موجب شد تا سایت هایی که از نظر رابط و تجربه کاربری ، وضعیت مناسبی نداشتند جایگاه خود را به سایت هایی که...

بازاریابی محتوایی چیست

بازاریابی محتوایی چیست

تولید محتوای ارزشمند و یونیک میتواند نقش ویژه ای را در دیده شدن و بازاریابی داشته باشد.در حال حاضر محتوای ناب و یونیک مهم ترین فاکتور گوگل برای رتبه بندی وب سایت ها است.بازاریابی محتوایی اقدامی است...

تفاوت SEO و HEO در چیست

تفاوت SEO و HEO در چیست

HEO یا Human Seo Optimization  مفهومی است که باعث شده سئوکاران و محتوا نویسان به این فکر کنند که آیا متنی که مینویسند باید برای موتور های جست و جو بهینه شود و یا برای کاربران اینترنت متخصصین سئو...

نکات طلایی در تولید محتوا

نکات طلایی در تولید محتوا

در سال های اخیر با توجه به الگوریتم های پیچیده ای که گوگل به کار گرفته است ، تمامی فعالان حوزه ی وب و دیجیتال مارکتینگ به اهمیت ویژه ای که گوگل برای تولید محتوای با کیفیت و کارامد قائل است مشرف هستند.