آخرین الگوریتم های جست و جوی گوگل

0 نظر در مورد این مطلب

نظر خود را بیان کنید

مطالب مرتبط

لینک بیلدینگ چیست

لینک بیلدینگ چیست

در طراحی سایت مهم ترین گام پس از ایجاد یک وب سایت استاندارد ، نحوه ارائه وب سایت به مخاطبان است.قطعا مهم ترین هدف مدیران وب سایت حضور در لیست اول موتورهای جستجو میباشد اقداماتی که برای ...

بازاریابی محتوایی چیست

بازاریابی محتوایی چیست

تولید محتوای ارزشمند و یونیک میتواند نقش ویژه ای را در دیده شدن و بازاریابی داشته باشد.در حال حاضر محتوای ناب و یونیک مهم ترین فاکتور گوگل برای رتبه بندی وب سایت ها است.بازاریابی محتوایی اقدامی است...

نرخ پرش یا Bounce Rate

نرخ پرش یا Bounce Rate

عوامل زیادی در حوزه وب وجود دارند که بر نتایج موتورهای جستجو تاثیرگذار هستند.نرخ پرش یا Bounce Rate یکی از عوامل مهم و تاثیرگذار در سئو سایت می باشد.بالا رفتن نرخ پرش یعنی تاثیر بر افت رتبه وب سایت.

استفاده از مقالات قدیمی برای بهبود سئو

استفاده از مقالات قدیمی برای بهبود سئو

یکی از اقدامات لازم در زمینه سئو و به روز رسانی وب سایت استفاده از مقالات قدیمی است. به طوری که مقالات را با تغییراتی جزئی بهینه کرده و به روز رسانی میکنید.این کار تاثیر ویژه ای بر ترافیک وب سایت خواهد داشت.

معرفی گوگل ادوردز

معرفی گوگل ادوردز

گوگل در راستای بهینه سازی وب سایت ها خدمات بسیاری را به مدیران وب سایت ارائه میکند.گوگل ادوردز نیز یکی از محصولات شرکت گوگل است که امکان نمایش تبلیغات شما در لیست نتایج جستجوی گوگل را فراهم ...

الگوریتم کبوتر گوگل چیست

الگوریتم کبوتر گوگل چیست

کبوتر در حال حاضر آخرین حیوانی است که گوگل به لیست الگوریتم های خود اضافه کرده است. گوگل با استفاده از این الگوریتم جستجوی محلی را در نتایج موتورهای جستجوی  خود تاثیر داده است.هدف از این به روز رسانی...