آخرین الگوریتم های جست و جوی گوگل

0 نظر در مورد این مطلب

نظر خود را بیان کنید

مطالب مرتبط

SEM یا بازاریابی موتورهای جستجو چیست

SEM یا بازاریابی موتورهای جستجو چیست

موتور های جستجو در بازاریابی های اینترنتی نقش کلیدی و ویژه ای دارند.بازاریابی موتور های جستجو مجموعه تمام فعالیت هایی است که در جهت افزایش بازدید وب سایت مورد نظر صورت میگیرد.موتور های جستجو در...

نرخ کلیکی وب سایت یا CTR چیست

نرخ کلیکی وب سایت یا CTR چیست

بهینه سازی در حوزه وب به عوامل متعددی بستگی دارد.تمامی اقدامات بهینه سازی در جهت افزایش نرخ کلیک در وب سایت صورت میگیرد. درصد تعداد کلیک به تعداد نمایش را در تبلیغات...

جذب مخاطب از طریق محتوای با کیفیت

جذب مخاطب از طریق محتوای با کیفیت

بازاریابی محتوا یکی از موثرترین تاکتیک های جذب مخاطب و تبدیل آن به کاربر دائم و یا مشتری میباشد. البته تاثیر این تاکتیک مشروط به تولید محتوای با کیفیت است. تولید محتوا و انتشار عکس یا ویدئو رابطهی مستقیمی ...

متا تگ ها در سئو سایت

متا تگ ها در سئو سایت

متا تگ ها به گوگل و همچنین کاربران کمک میکند تا درک کنند که موضوع سایت شما چیست و چه هدفی دارد.اگر شما نتوانید به درستی از این متا تگ ها استفاده کنید در آینده شاهدتاثیرات مخرب آن بر روی نتیجه ...

نقش وبلاگ در سئو وب سایت

نقش وبلاگ در سئو وب سایت

وبلاگ ها در میان مخاطبان از محبوبیت خوبی برخوردار هستند چرا که یکی از راه های برقراری ارتباط با کاربران میباشند. وبلاگ ها به عنوان سایت هایی پر بازدید نقش مهمی را در حوزه سئو ایفا میکنند. متد افزایش ترافیک به ...

صفحات موبایلی پر شتاب یا AMP

صفحات موبایلی پر شتاب یا AMP

AMP نماد اختصاری عبارت Accelerated Moblie Pages میباشد که به معنای صفحات موبایلی پر شتاب است. AMP ساختاری بهینه سازی شده  در صفحات HTML برای تلفن‌های هوشمند است که گوگل آن را  ...