امکانات وب سایت فروشگاه اینترنتی

5 نظر در مورد این مطلب

  1. فروشگاه های اینترنتی مزایا و معایبی دارن که از مهمترین مزایاش اینه که شما خیلی راحت توی خونه، محل کار، خیابون و ... اون کالایی که مدنظرت هست رو پیدا میکنی و سفارش میدی اما از مهمترین معایبش هم اینه که بعضی وقتا کالایی که به دستت میرسه اون کالایی که شما مثلا عکسش رو دیدی نیست :)) ینی عکسش خیلی بهتر و قشنگتره. البته این نظر منه ...

    مسلم یاوری
    مسلم یاوری
  2. مکان خرید و فروش محصولات در این سایت ها بایدطوری باشه که تبادل به راحتی انجام بشه و در کمترین زمان ممکن عملیات داد و ستد ایجاد بشه.

    محسن محمدی
    محسن محمدی
  3. فرآیند پرداخت در وب سایت فروشگاهی نیز ازجمله امکانات مهم یک وب سایت فروشگاهی به شمارمیرود که کاربران بتوانند به دو روش آفلاین وآنلاین پرداخت انجام دهند.

    مهدیار
    مهدیار
  4. موفقیت وب سایت فروشگاهی به عوامل متعددی بستگی دارد.تو تمام دنیا فروشگاه های اینترنتی جنس رو ارزون تر به مصرف کننده ارائه میدن ولی تو ایران معلوم نیست چرا این گرونتر عرضه میشه.

    گندم خانی
    گندم خانی
  5. خرید آنلاین یکی از بهترین کاربردهای دنیای وب هست. اما متاسفانه تو ایران همه چی یخورده فرق داره با تمام دنیا. تو تمام دنیا فروشگاه های اینترنتی جنس رو ارزون تر به مصرف کننده ارائه میدن ولی تو ایران معلوم نیست چرا این گرونتر عرضه میشه. هروقت می خوام از یه فروشگاه اینترنتی خرید کنم مطمعن هستم اگه برم بازار می تونم ارزون تر و سریع تر جنس رو خریداری کنم و فقط به دلیل تنبلی هست که سفارش آنلاین میدم

    سهیل
    سهیل

نظر خود را بیان کنید

مطالب مرتبط

بهترین زبان برنامه نویسی برای طراحی سایت

بهترین زبان برنامه نویسی برای طراحی سایت

امروزه محیط های برنامه نویسی بسیار زیادی در علوم رایانه وجود دارند که هر یک دارای مزایا و معایب خاصی هستند. محبوبیت یکی از کلیدهای اساسی در انتخاب زبان برنامه نویسی تحت وب مناسب می باشد.

اشتباهات رایج در طراحی صفحه تماس با ما

اشتباهات رایج در طراحی صفحه تماس با ما

در طراحی سایت برخی از صفحه به لحاظ اهمیت در اولویت بالاتری قرار دارند و طراح موظف است دقت نظر بیشتری را در طراحی این صفحات به خرج دهد .صفحه تماس با ما پل ارتباطی بین مدیر وب سایت و مشتریانش است.

اصول طراحی صفحه 404

اصول طراحی صفحه 404

همه افراد در هنگام وب گردی حداقل یک بار با صفحه 404 رو به رو شده اند. صفحه 404 معمولا زمانی نمایش داده میشود که کاربر روی یک لینک خراب کلیک کرده باشد. این صفحه معمولاً به دلیل تغییر آدرس صفحه، حذف محتوا و ...

قالب آماده یا طراحی اختصاصی

قالب آماده یا طراحی اختصاصی

یک وب سایت اینترنتی بخش قابل توجهی از هویت خود را از طریق قالب یا همان  طراحی ظاهری ، به دست می آورد. در نتیجه هم طراحان وب سایت و هم صاحبان وب  سایت ها همواره به دنبال طرحی خلاقانه و نوین ...

فریم ورک های وب

فریم ورک های وب

در برنامه نویسی فریم ورک ها یکی از کارآمدترین ابزارها به شمار میروند. فریمورک ها به برنامه نویسان در صرفه جویی زمان کمک میکنند اما مهم ترین دلیل محبوبیت فریم ورک ها جلوگیری از انجام کارهای خسته کننده  است.

ابزارهای انتخاب رنگ در طراحی وب سایت

ابزارهای انتخاب رنگ در طراحی وب سایت

شکل ظاهری وب سایت اولین معرف وب سایت به کاربر است.لازم است که شکل ظاهری وب سایت به اندازه ساختار آن جدی گرفته شود و رنگ ها یکی از مهمترین مسائلی است که باید در طراحی سایت در نظر گرفت.