نحوه طراحی انواع پرتال ها

0 نظر در مورد این مطلب

نظر خود را بیان کنید

مطالب مرتبط

SEM یا بازاریابی موتورهای جستجو چیست

SEM یا بازاریابی موتورهای جستجو چیست

موتور های جستجو در بازاریابی های اینترنتی نقش کلیدی و ویژه ای دارند.بازاریابی موتور های جستجو مجموعه تمام فعالیت هایی است که در جهت افزایش بازدید وب سایت مورد نظر صورت میگیرد.موتور های جستجو در...

سئو وب سایت یا تبلیغات کلیکی

سئو وب سایت یا تبلیغات کلیکی

هدف از ایجاد وب سایت در هر کسب وکار و یا تجارتی بیشتر و بهتر دیده شدن ، است. اما برای تحقق این هدف تنها ایجاد وب سایت کافی نیست. در این مقاله صد داریم تا دو راه ممکن را برای دیده شدن وب سایت در لیست ...

ایندکس شدن وب سایت در گوگل

ایندکس شدن وب سایت در گوگل

سئو وب سایت رابطه مستقیمی با میزان بازدید از وب سایت دارد. برای موفقیت در سئو سه گام اصلی وجود دارد.قدم اول شناساندن وب سایت به ربات های خزنده گوگل است.ایندکس شدن صفحات و در نهایت نمایش آن...

رپورتاژ آگهی چیست

رپورتاژ آگهی چیست

رپورتاژ آگهی ، غالبا به مقاله ای گفته میشود که شخصی با پرداخت مبلغی ، از یک سایت پربازدید مقاله ای گیرا و موثر در جهت معرفی و معرفی محصول و یا خدمات کسب و کارش دریافت میکند. این روش بهتر از دیگر روش های...

دلایل اصلی افت رتبه وب سایت

دلایل اصلی افت رتبه وب سایت

اولین گام برای فعالیت در دنیای وب راه اندازی وب سایت است اما مهم ترین اقدام بالا بردن رتبه وب سایت نزد موتور های جستجو است.چرا که هدف از راه اندازی وب سایت برای کسب و کارها و مشاغل دیده شدن است.

چگونه کلمات کلیدی را پیدا کنیم

چگونه کلمات کلیدی را پیدا کنیم

تحقیق درباره کلمات کلیدی یکی از با ارزش ترین و مهم ترین کارها در بازاریابی موتورهای جستجو است.شما باید بدانید که پیدا کردن کلمه کلیدی مربوط به کسب و کارتان از اصلی ترین شرط های دیده شدن شما میباشد.