نحوه طراحی انواع پرتال ها

0 نظر در مورد این مطلب

نظر خود را بیان کنید

مطالب مرتبط

بازاریابی محتوایی چیست

بازاریابی محتوایی چیست

تولید محتوای ارزشمند و یونیک میتواند نقش ویژه ای را در دیده شدن و بازاریابی داشته باشد.در حال حاضر محتوای ناب و یونیک مهم ترین فاکتور گوگل برای رتبه بندی وب سایت ها است.بازاریابی محتوایی اقدامی است...

بالا بردن نرخ تبدیل سایت

بالا بردن نرخ تبدیل سایت

زمانی که نرخ تبدیل شما در سایت پایین باشد حتی بالاترین میزان ورودی هم برای شما سودی ندارد دقیقا عین این است که شما یک صفحه خالی ایجاد کنید و تبلیغات خود را به آن صفحه لینک کنید.بهینه سازی نرخ تبدیل...

صفحات موبایلی پر شتاب یا AMP

صفحات موبایلی پر شتاب یا AMP

AMP نماد اختصاری عبارت Accelerated Moblie Pages میباشد که به معنای صفحات موبایلی پر شتاب است. AMP ساختاری بهینه سازی شده  در صفحات HTML برای تلفن‌های هوشمند است که گوگل آن را  ...

الگوریتم کبوتر گوگل چیست

الگوریتم کبوتر گوگل چیست

کبوتر در حال حاضر آخرین حیوانی است که گوگل به لیست الگوریتم های خود اضافه کرده است. گوگل با استفاده از این الگوریتم جستجوی محلی را در نتایج موتورهای جستجوی  خود تاثیر داده است.هدف از این به روز رسانی...

چرا وب سایت در گوگل رتبه نمیگیرد

چرا وب سایت در گوگل رتبه نمیگیرد

یکی از چالش هایی که طراحان وبسایت و متخصصین سئو در مراحل اولیه کار با آن رو به رو هستند، عدم نمایش وب سایت در نتایج گوگل است. اما شما زمانی میتوانید راه کار های بهینه سازی را استفاده کنید که گوگل ....

لینک سازی تصویر برای بهینه سازی وب سایت

لینک سازی تصویر برای بهینه سازی وب سایت

لینک سازی برای رتبه بندی سایت در نتایج گوگل و در واقع همان سئو سایت بسیار اهمیت دارد. در مطلب امروز تصمیم داریم در مورد بخشی از مبحث لینک سازی که شاید ناشناخته تر باشد، یعنی لینک سازی تصویر، صحبت کنیم...