طراحی سایت به صورت تک صفحه ای

5 نظر در مورد این مطلب

  1. سلام طراحی به این شیوه برای وبسایت هایی که قابلیت ارائه اکثر اطلاعات خود در این صفحه را دارند میتواند مفید باشد مخصوصا برای نمایش در گوشی های هوشمند. سپاس

    عماد شورجه
    عماد شورجه
  2. ممنون از مطالب خوبتون ضمن اینکه سایت های تک صفحه ای علاوه بر سرعت لود بالاش میتونه در بسیاری از مواقع مفید واقع بشه از لحاظ دسترسی کامل کاربر به کلیه مطالب سایت و کلیت سایت و دیگر اطلاعات مثل معرفی خود.

    سارابهمنی
    سارابهمنی
  3. طراحی سایت تک صفحه ای مزایای زیادی دارد که یکی از مهم ترین آنها وجود تمامی اطلاعات در یک صفحه است که با حرکت به سمت پایین و بالای صفحه یا به اصطلاح رایج، اسکرول خوردن در صفحه می توان آنها را مشاهده نمود.اما به نظرم در طراحی سایت های تک صفحه ای این نکته رو به کار بر میرساند که که برای سایت ارزشی قائل نشده اند و می خواهند کار را سمبل کنند و از لحاظ محتوا بسیلر ضعیف هستند .

    گندم خانی
    گندم خانی
  4. اصلا برای سایت های شرکتی و شخصی به بیشتر از 1 صفحه نیازی نیست چون اصولا این سایت ها محتوای خیلی زیادی ندارن و بیشتر به معرفی خودشون و نمونه کارهاشون میپردازن که تو همون 1 صفحه جمع میشه.

    شایان غفوری
    شایان غفوری
  5. شخصا یکی از طرفدارهای وب سایتهای تک صفحه ای هستم و فکر میکنم در اکثر مواقع خیلی خیلی کارو برای بازدید کننده راحتتر و جذابتر میکنه. البته درسته به درد یه سری ار کارها مثل وب سایتهای خبری نمیخوره اما فارغ از این مسائل استثنا باید بگم الان دیگه همه دران میرن سراغ وب سایهای تک صفحه ای. همینطور که شماهم اشاره کردین بازخورد این نوع صفحات در رزولوشن های مخلتف هم خیلی عالی خواهد بود

    شاهرخ
    شاهرخ

نظر خود را بیان کنید

مطالب مرتبط

المان های جدید طراحی سایت

المان های جدید طراحی سایت

در این مقاله قصد داریم تا المان های جدید طراحی سایت, فناوری و روندهای جدید طراحی سایت را که چگونه منجر به طراحی های شگرف وب سایت ها و کسب تجارب جدید در این حیطه میشوند را مورد بررسی قرار دهیم.

کدام توزیع لینوکس را انتخاب کنیم

کدام توزیع لینوکس را انتخاب کنیم

کلمه انتخاب در هر زمینه ای مهم است .تنوع در توزیع ها به حدی بالا است که نمیتوان همه را مورد بررسی قرار داد و از معایب و مزایای آنها گفت اما ما در اینجا معروف ترین ها و کاربردی ترین ها را معرفی و آنالیز خواهیم کرد.

طراحی پروتوتایپ وبسایت

طراحی پروتوتایپ وبسایت

برای اجرا شدن درست و اصولی یک ایده لازم است طرح درستی از ایده را در دست داشته باشیم  تا از جزئیات مورد نیاز آگاه باشیم.در این مقاله قصد داریم تا به پروتوتایپ و کاربردهای آن در زمینه طراحی وب سایت بپردازیم.

مزایای طراحی سایت اختصاصی

مزایای طراحی سایت اختصاصی

طراحی وب سایت را به طور کلی میتوان به دو نوع طراحی سایت اختصاصی و طراحی سایت با قالب های آماده دسته بندی کرد درطراحی سایت اختصاصی برخلاف قالب اماده کد نویسی از ابتدای کار بر عهده ی برنامه نویس میباشد.

گیت چیست

گیت چیست

مزایای استفاده از گیت هر برنامه نویسی و طراحی را مجاب به استفاده میکند. گیت، اولین و بهترین نوع از سیستم‌های کنترل ورژن (VCS) می باشد.کسانی در حوزه وب فعالیت میکنند،به ضرورت استفاده از گیت آگاه هستند...