امروزه در تقریبا همه عرصهها و صنعتهای بزرگ بیمههایی مانند بیمه آتشسوزی، حملونقل، عمر، درمان، کشتی، اتومبیل و… وجود دارد. در عصری که ما زندگی میکنیم میتوان در تعریف زندگی برای انسانها، دنیایی دیگر به نام دنیای مجازی را اضافه کرد. جدا از تمامی جنبههای سرگرمی و ارتباطاتی که بهواسطه اینترنت و فضای مجازی در حال انجام است،
اینترنت این فرصت را برای بسیاری از کسب وکار ها فراهم کرده است تا بتوانند خدمات خود را در این بستر به مشتریان خود ارائه دهند.
اهمیت این موضوع به قدری زیاد است که دولتها هم در حال حرکت به سمت استفاده جامع از اینترنت تحت عناوینی مانند دولت الکترونیک میباشند.برای یک شرکت بیمه و یا نمایندگی یک شرکت بیمه خدمات الکترونیک به جهت منظم سازی اتوماسیون اداری ، وجود یک وب سایت حرفه ای از ضروریات است.در مقاله ویژگی های یک وب سایت شرکت بیمه را مورد بررسی قرار خواهیم داد.
امکانات و ویژگی های وب سایت بیمه
- طراحی و نصب سیام اس اختصاصی داینامیک با امکانات پایه شامل تعریف صفحه به تعداد نامحدود
- امکان دستهبندی صفحات
- ویرایشگر حرفهای متن
- تگ گذاری
- طراحی صفحه تماس با ما با امکان لینک به گوگل مپ
- صفحه درباره ما
- همکاری با ما
- صفحه انتقادات و پیشنهادات
- معرفی قوانین و مقررات بیمهای
- معرفی و دستهبندی خدمات
- معرفی شرکتهای بیمه
- صفحه تعریف انواع بیمهها
- نمایش جدیدترینها و پربازدیدترین ها
- گالری تصاویر و دستهبندی تصاویر
- صفحه اخبار و دستهبندی اخبار
- اخبار
- امکان مدیریت منوها و زیر منوها،
- امکان مدیریت اسلایدشو، سؤالات متداول
- سیستم مدیریت خبرنامه
- نمایش آمار بازدید سایت و طراحی سایت سازگار با موتورهای جستجو
اهمیت طراحی سایت بیمه
اینترنت امروزه قوی ترین ابزار بازاریابی است و افراد زمان زیادی را در طول روز آنلاین هستند. طراحی سایت برای شرکت بیمه یکی از اقدامات بسیار مهم در بازاریابی اینترنتی میباشد. در صورتی که شرکت شما ارائه دهنده خدمات بیمه می باشد و یا نمایندگی یکی از شرکت های بیمه را به عهده دارد، شما با در اختیار داشتن وب سایت می توانید مشتریان جدید جذب کرده و برخی از خدمات خود را به مشتریان فعلی به صورت آنلاین ارائه دهید.
سئو سایت بیمه
بهینه سازی یا سئو سایت به اقداماتی گفته می شود که منجر به نمایشی سایت شما در صفحات اول گوگل می شود. ارتقا رتبه در گوگل یکی از بهترین روش های بازاریابی اینترنتی می باشد که مخاطبین واقعی و مشتریان را به سایت شما هدایت خواهد کرد.امروزه تعداد افرادی که در حال مشاهده صفحه مانیتور یا تلفن همراه خود هستند، بیشتر از کسانی است که به تلویزیون، روزنامه و یا بیلبوردها توجه می کنند. حضور مناسب سایت شما در نتایج گوگل نه تنها می تواند به تعداد بازدیدکنندگان شما بیافزاید و در جذب مخاطبین جدید شما را یاری کند ، بلکه باعث اعتبار برند شرکت بیمه شما می شود. بدین شکل که مخاطبین با شنیدن نام شما برای کسب اطلاعات بیشتر و شرایط بیمه ، نام شما را در گوگل جستجو می کنند. در اینجا جایگاه شما و اطلاعاتی که از شرکت شما در گوگل نمایش داده میشود می تواند تاثیر بسزایی در مخاطب شما داشته باشد. مخاطب بایستی بتواند وب سایت بیمه شما را به راحتی پیدا کند.
- نویسنده: سارا کاویانی
- تاریخ: 1397/09/10
- زمان: 15:36
- نظرات: 0
0 نظر در مورد این مطلب